Das zosk zelf, echt respectloos dat je dat zegt. :squote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
Blind geworden door de man in de OP.
Jij mag niets over respect zeggen, trut.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das zosk zelf, echt respectloos dat je dat zegt. :s
Zo praat je tegen je madre maar niet tegen mij, draak.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag niets over respect zeggen, trut.
Zou op je spugen, net als op een stoeptegel.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo praat je tegen je madre maar niet tegen mij, draak.
Haha, ik hoop dat je er zo weer eentje te pakken hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Blij dat mn ban voorbij is, nu heb ik wat te doen op stage.
Sorry hoor, haal hem niet weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
Blind geworden door de man in de OP.
Ik las soepstengel en ik dacht waarom zou je daarop spugenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou op je spugen, net als op een stoeptegel.
Wat zou je moeten doen als je daar wel wat te doen had?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Blij dat mn ban voorbij is, nu heb ik wat te doen op stage.
Haha scheel sukkeltje, je bent pas klaar als ik zeg dat het klaar is.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las soepstengel en ik dacht waarom zou je daarop spugeni cant i'm 300% done
Ontwerpen, maar als dr geen klanten komen met verzoekjes kan ik niks ontwerpen jwz.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zou je moeten doen als je daar wel wat te doen had?
Initiatief tonen, bedrijven contacteren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontwerpen, maar als dr geen klanten komen met verzoekjes kan ik niks ontwerpen jwz.
Nigga het is keukenontwerp. Als mensen geen huis kopen, kopen ze ook geen keuken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Initiatief tonen, bedrijven contacteren.!
Waarom zoek je dan ook zo'n saaie stageplek uit?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nigga het is keukenontwerp. Als mensen geen huis kopen, kopen ze ook geen keuken.Kan ik wel ontwerpjes gaan maken maar dan ben ik een uur bezig en kan ik weer voor me uit staren
doe nu 3/4 tumblr plaatjes kijken om sfeerbeelden te maken voor mezelf.
Lekker motiverend.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Overige 1/4 drink ik thee en spelletjes.
Nog nooit zoveel koffie en thee gedronken als op stage..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Wtf, er zijn spelletjes die je kunt drinken? Awesome.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ja was weer lastminute omdat waar ik wilde, styling, geen mensen aannamen en die lieten dat echt pas weten een week voor ik op stage moest. Dus ik denk nou kijk wel op de boulevard wat daar zit en dan loop ik binnen en vraag ik gewoon. Niet wetende dat er eigenlijk geen hond komt.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan ook zo'n saaie stageplek uit?
WD, zou je?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:$:$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hahaha, ik hoop voor je dat het niet averechts gaat werken.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja was weer lastminute omdat waar ik wilde, styling, geen mensen aannamen en die lieten dat echt pas weten een week voor ik op stage moest. Dus ik denk nou kijk wel op de boulevard wat daar zit en dan loop ik binnen en vraag ik gewoon. Niet wetende dat er eigenlijk geen hond komt.Desalniettemin heb ik mijn eigen bureau helemaal afgezonderd. Dus dat ik best chill, kan lekker internetten zonder dat iemand zn bek open doet tegen me.
Ja gewoon bij zo'n keukenzaak en dan design doen toch.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel koffie en thee gedronken als op stage..
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, er zijn spelletjes die je kunt drinken? Awesome.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WD, zou je?Waarom lijkt het alsof zijn hoofd en lichaam niet bij elkaar horen, echt zo'n photoshop streep op zn nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:$:$ik vind zn hoofd te langwerpig of zo.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Fasquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, er zijn spelletjes die je kunt drinken? Awesome.
Mneu, ik doe ook wel beetje schoolopdrachtjes maken en heb gezegd dat die sfeerbeelden ook voor school zijn. Die kerel is op zich best chill alleen iets te aanhankelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoop voor je dat het niet averechts gaat werken.
Dat komt door het licht, snol.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom lijkt het alsof zijn hoofd en lichaam niet bij elkaar horen, echt zo'n photoshop streep op zn nekik vind zn hoofd te langwerpig of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hahaha, die denkt aan hele andere dingen dan keukens nu jij er bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, ik doe ook wel beetje schoolopdrachtjes maken en heb gezegd dat die sfeerbeelden ook voor school zijn. Die kerel is op zich best chill alleen iets te aanhankelijk.
Moet je net als Vas doen, tetten eraf. Nergens meer last vanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, ik doe ook wel beetje schoolopdrachtjes maken en heb gezegd dat die sfeerbeelden ook voor school zijn. Die kerel is op zich best chill alleen iets te aanhankelijk.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat komt door het licht, snol.Toch nog even proberen hè, gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo?![]()
Welkom op FOK!
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat komt door het licht, snol.Getting there. Waarom die buikpics tho. Vind dat zo lame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, natuurlijk.quote:
I knew it.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Getting there. Waarom die buikpics tho. Vind dat zo lame.
Zal ik die ook maar eens gaan maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Getting there. Waarom die buikpics tho. Vind dat zo lame.
Doe eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal ik die ook maar eens gaan maken.
Ja die eerste pic was een beetje onflatteus, deze zijn al beter. Twee en vijf zijn goodlife.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I knew it.Ja, ik ook ergens wel, maar ergens denk ik van FUCK YES FUCK YES FUCK YES.
Kan niet wachten om je botten te tellenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vergeet het scheve petje nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pls, die zie je niet zo goed meer hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan niet wachten om je botten te tellen
Sletje.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I knew it.Ja, ik ook ergens wel, maar ergens denk ik van FUCK YES FUCK YES FUCK YES.
niet zo goed meer aka je ziet wel en kan xylofoon spelen eropquote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pls, die zie je niet zo goed meer hoor.
Would hit.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die eerste pic was een beetje onflatteus, deze zijn al beter. Twee en vijf zijn goodlife.Nee Chloro, is patserig is afknapper
Bek houden CB.quote:
Zie je altijd nog wel een beetje als je niet dik bent volgens mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niet zo goed meer aka je ziet wel en kan xylofoon spelen erop
Tering CB noemt me ook altijd sletje.quote:
Ja als zoveel mensen dat zeggen zal er wel een kern van waarheid in zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tering CB noemt me ook altijd sletje.
Ik tel er twee, ophoeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als zoveel mensen dat zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten
HAHAHAHAHAHAH.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef BobbyB het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_goed_voor_je_huis/
Jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Fas, wie vind jij nou echt een mooie vrouw?
Jongeh, ben serieus.quote:
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.quote:
Die slet.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.
Ah, oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.
Je bent het er niet mee eens, he?quote:
Hahahaha fuck.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, he?
Je bent het er wel mee eens? Verwarrend dit.quote:
Nee, ik ben het er niet mee eens, goddomme.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent het er wel mee eens? Verwarrend dit.
Wie vind jij heel mooi dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens, goddomme.
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd everquote:
Je bent zelf een slechte shop.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd ever
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.quote:
Candice Swanepoel niet noemen. bby.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.
Met een reden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candice Swanepoel niet noemen. bby.
Mila Kunis.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.
Ik vind Candice sexier dan Rosie, ik vind Rosie gewoon heel mooi maar ze mist de sexiness die Candice wel heeft.quote:
Niet? In Black Swan, die lesboscène.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind Candice sexier dan Rosie, ik vind Rosie gewoon heel mooi maar ze mist de sexiness die Candice wel heeft.
Nee, vind haar niets. Werd ook niet warm of koud van die scene.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet? In Black Swan, die lesboscène.
Oh.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vind haar niets. Werd ook niet warm of koud van die scene.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hee, de achterlijke foktrut is er ook weer hoor.
Wil haar aanraken en zou me dan nooit meer wassen.quote:
Ik ben niet bi, fucking faggot.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog minder ~~bi~~ dan Vas, ik weet niet hoor..
Wow.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil haar aanraken en zou me dan nooit meer wassen.
Alsof jij dat niet zou doen. Jij zou ook in haar used underwear rondrollen en sniffen.quote:
Nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nietomg i'm 300% doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik ook ja, sowieso.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen. Jij zou ook in haar used underwear rondrollen en sniffen.
Dat bedoel ik toch.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet bi, fucking faggot.
De hele dag.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou me baden in haar pussyjuice.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
goeie tietjes hoor![]()
zou me al sabbelend aan je roze tepels prima een half uurtje vermaken
Ze is een van de weinige modellen die een beetje heup heeft. D'r billen/benen/heupen zijn voller dan normale modellen, is wel heel mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel echt superdun zij, dat is wel een beetje jammer. Maar haar gezicht.
Maar haar armen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is een van de weinige modellen die een beetje heup heeft. D'r billen/benen/heupen zijn voller dan normale modellen, is wel heel mooi.
jouw armen zijn nog dunner wat muik jequote:
Hell no.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jouw armen zijn nog dunner wat muik je
quote:
Ja is goed mevrouwtje.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis met haar lichaam. mond houwe klosk
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis met haar lichaam. mond houwe klosk
Zou grindenquote:
bek dicht je hebt helemaal niks.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy is van mij. Zoek je eigen
Heb Candy be jealousquote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bek dicht je hebt helemaal niks.
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck uquote:
Nerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck u
Zeg jijquote:
kquote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck u
Hoezo?!quote:
haha kijk hoe jealousquote:
Omdat je nerd bent.quote:
And proud.quote:
BLAM YOU GOT SCHOOLED SON CANT BE FUCK WITH WE GON FUCK U UP WELCOME TO THE HOOD NIGGAquote:
Soms ben je zo fucking retarded aan het doen dat ik erom moet lachen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is handig mi papi, wil je folder? jij mag folder, jij mag alles mi papi
slet and proud jijquote:
huhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BLAM YOU GOT SCHOOLED SON CANT BE FUCK WITH WE GON FUCK U UP WELCOME TO THE HOOD NIGGA
check deze lofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms ben je zo fucking retarded aan het doen dat ik erom moet lachen._!
de moeder kan toch blank zijn kaolo faggot die je benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
hoe kunnen de kinderen van mj blank zijn?
Klopt, zou zelfs jou doen.quote:
net zo blank als jij, dus gedraag je niet als een neger.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de moeder kan toch blank zijn kaolo faggot die je ben
ik ben meer getint dan jij, kievitskopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
net zo blank als jij, dus gedraag je niet als een neger.
dus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben meer getint dan jij, kievitskop
ja, leer hier van. Ik ga nu met mijn lightsaber in de hand lekker star wars kijken en verliefd zijn op Natalie Portman.quote:
Ik zou zulks een OCD mens als jij ook niet willen neuken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, zou zelfs jou doen.
Als ik dronken ben.
En dood.
Ja idd, maar moest lachen.om je reactiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ut waren echt goeie tietjes
Heb geen OCD, waarom doe je zo gemeen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou zulks een OCD mens als jij ook niet willen neuken.
tieten kijken, en lachen.. nu nog een fijn drankje er bij en heb je een fijne avond bezorgdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja idd, maar moest lachen.om je reactie
Ik had ook last van woedeuitbarstingen, maar sinds ik mezelf heb geaccepteerd voor wie ik ben, heb ik daar geen last meer van. Je bent mooi zoals je bent.quote:
Daarom epileren toch. Maar nu twijfel ik nog over één haartje. To pluck or not to pluck.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was me nog nooit opgevallen, sorry :$
Mensen met een monobrauw._!
Niks mis met zelfverbetering.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ook last van woedeuitbarstingen, maar sinds ik mezelf heb geaccepteerd voor wie ik ben, heb ik daar geen last meer van. Je bent mooi zoals je bent.![]()
*stil is
Gewoon doen, kun je altijd nog met wenkbrauwpotlood beetje bijtekenen toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Daarom epileren toch. Maar nu twijfel ik nog over één haartje. To pluck or not to pluck.
Wat zen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ook last van woedeuitbarstingen, maar sinds ik mezelf heb geaccepteerd voor wie ik ben, heb ik daar geen last meer van. Je bent mooi zoals je bent.![]()
*stil is
Voor vrouwen is het zo simpel ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen, kun je altijd nog met wenkbrauwpotlood beetje bijtekenen toch.
Ja, je hebt een heel zwaar leven.quote:
I know right.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je hebt een heel zwaar leven.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:47 schreef Fascination het volgende:
Ik twijfel ook weleens over één haartje. Dan kijk ik meestal later nog een keer voor een betere en definitieve beoordeling.

Ik doe het sowieso niet zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:47 schreef Fascination het volgende:
Ik twijfel ook weleens over één haartje. Dan kijk ik meestal later nog een keer voor een betere en definitieve beoordeling.
Neem me een keer mee. Wat zou dat heerlijk zijn, een beetje liggen chillen en een paar minuten later met perfect brows verder gaan.quote:
Is het ook. Niet dat gekut met een pincet zelf enzo. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem me een keer mee. Wat zou dat heerlijk zijn, een beetje liggen chillen en een paar minuten later met perfect brows verder gaan.
Dit is ook wel een plan ja. Maar heb geen zin om uit te zoeken waar ik het zou laten kunnen doen. En erheen te gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat het om de zoveel maanden doen en werk het dan zelf bij met een pincet.
Nee hoor, al die haargroei wordt veroorzaakt door kolkende massa's testosteron natuurlijk.quote:
d\/\/c heeft vast wel wat adresjes voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit is ook wel een plan ja. Maar heb geen zin om uit te zoeken waar ik het zou laten kunnen doen. En erheen te gaan.
Nee dWc heeft geen lichaamshaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:06 schreef Modus het volgende:
[..]
d\/\/c heeft vast wel wat adresjes voor je.. Ook voor je eksterogen, knobbeltenen en eeltophopingen.
Zie je wel dat ze goed werk leveren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dWc heeft geen lichaamshaar.En van die laatste dingen heb ik geen last, Veer heeft er wellicht wel wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze goed werk leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Hallelujaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit is ook wel een plan ja. Maar heb geen zin om uit te zoeken waar ik het zou laten kunnen doen. En erheen te gaan.
dat uitgerekend jij dit postquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HallelujaWat een lamlendigheid.
Hallelujahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HallelujaWat een lamlendigheid.
Ik was vandaag om 7.15 uur al op, heur... Sala de conductaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Hallelujah
En ja hallo, ik als man heb toch geen flauw idee waar ze dat goed kunnen.
ik pas veeeeel laterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was vandaag om 7.15 uur al op, heur... Sala de conducta
Jaja bijdehandje. Sleutelwoord goed. Wil niet met verneukte brows rondlopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou wat dacht je van een schoonheidssalon of hoe zag jij het voor je dan?
Jajajajajajajajajajajajajajajajaquote:
Ja, nee.. einde van de wereld, ik voel je pijn :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Jaja bijdehandje. Sleutelwoord goed. Wil niet met verneukte brows rondlopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jajajajajajajajajajajajajajajaja
Wekker gaat bij mij vandaag om 10.15
quote:
Woensdag blijf ik gewoon de hele dag in bed liggenquote:
Fijn, dank je voor je medeleven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.. einde van de wereld, ik voel je pijn :$
Eensch.quote:Vrouwen met volle wenkbrauwen.. 9 / 10 keer is dat lelijk
Maar goed, ik kan je niet helpen met je wenkbrauwen issue.. ben niet echt bekend in de wenkbrauwenbusiness in Tilburg en omstrekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Fijn, dank je voor je medeleven.
[..]
Eensch.
Tegen wie heb je het?quote:
Jammer, maar ik sleep mezelf er wel door joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan je niet helpen met je wenkbrauwen issue.. ben niet echt bekend in de wenkbrauwenbusiness in Tilburg en omstreken
Waarvan?quote:
quote:
quote:
gvdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet gelijk aan zo'n kokosmat denken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:01 schreef krioro het volgende:
Deze vrouw heeft skills yo.
Die manier om de grens aan de binnenkant te bepalen doesn't really work for me met m'n brede neus. Dan zouden m'n wenkbrauwen ergens halverwege m'n ogen eens beginnen.
Vanavond nog geweest, weer ff langzaam het hardlopen opbouwen, al heb ik het idee dat ik te snel wil gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:07 schreef krioro het volgende:
Nou ja, hoewel het een belangrijk onderwerp is, genoeg over wenkbrauwen.
Morgen eindelijk weer sporten na 4 dagen omdat ze zo nodig een nieuwe vloer moesten leggen.Wat jij, 4bb?
So so Hollands. Goed bezig wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond nog geweest, weer ff langzaam het hardlopen opbouwen, al heb ik het idee dat ik te snel wil gaan.
Wil morgen gaan bodybalancen, woensdag hardlopen, donderdag bodypump en eventueel vrijdag gaan hardlopen .. Zo haal ik wel het maximale uit mijn abonnement
Shiet.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:27 schreef krioro het volgende:
[..]
So so Hollands. Goed bezig wel.
[..]
Shiet.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Je weet toch G.
Toen ik nog een anonieme fokker was ergens in 2005 ofzo en 24/7 WoW speelde was het allemaal zo moeilijk. Nu 7 jaar geleden; ik ging kickboksen, viel af, veranderde me kledingstyle enzo. Kreeg ik een relatie van 5 jaar ( trut was vreemdgegaan) Nu is dat een tijd uit, en feest ik er op los.. En dan zeggen ze dat vrouwen naar het innerlijk kijken..
. Ik zeg niet dat ik knap ben ofzo maar beetje kleren en wat aan je uiterlijk doen en je ken zowat elke vrouw ( 1 / 10 tm 8.5/ 10 ) regelen die je wilt. Maarja diep van binnen zal ik altijd die pc nerd blijven en dat meen ik. Het is dat ik gebanned ben van WoW. En vond dat leven toen ik WoW speelde eigenlijk stiekem veel leuker dan nu
. Niets geeft meer satisfaction dan Rank 14 pvp gehaald te hebben in vanilla WoW ( eerste van de server nog steeds focking trots
). Excuseer mij voor dit geouwehoer maar zat er gewoon mee en net thuis na 3 dagen carnaval dus ja alles functioneert nog niet zo goed enzo
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Ik speelde ook 7 jaar terug veel WoW. Nadat ik stopte met WoW ging ik ook veel sporten en uit (ontmoette nooit iemand) maar helaas ben ik mijn hele single gebleven tot mijn 30ste met 0 ervaring en ben ik sinds een half jaar weer volop WoW aan het spelen. Ik heb me erbij neergelegd dat er geen verandering in komt en eigenlijk vermaak ik me prima zo.
Maar leuk om te lezen dat het jou wel is gelukt en dat niet iedereen faalt die van zover moet komen
Nee hoor, rond die tijd was ik al lang wakker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:35 schreef Chai het volgende:
Luiwammessen hier liggen allemaal nog in bed te stinken.
Ja jij zat in je auto te stinken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, rond die tijd was ik al lang wakker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah fack was 10 sec. later dan jij met sharen.
Is dit je nieuwe project?quote:
Helaas niet.quote:
quote:
Die plaatste ik sowieso bijna nooit omdat Tli me anders komt omleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik doel meer op je dwangneurose om plaatjes te posten van swift... dat is nu veranderd in haar?
wel verbetering hoor.
Heb je dat er niet voor over?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die plaatste ik sowieso bijna nooit omdat Tli me anders komt omleggen.
Nou nee.quote:
Oh dacht dat jij wel zo pro tli wasquote:
Ben ik ook, daarom post ik geen Swift. Wil Tli niet tegen me hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij wel zo pro tli was
Oh ja zo kan het ook.. netjes hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik ook, daarom post ik geen Swift. Wil Tli niet tegen me hebben natuurlijk.
Nee volg hem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja zo kan het ook.. netjes hoorliever Brie idd
Volg jij die serie ook? community?
Ik ook nietquote:
net wakkelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:35 schreef Chai het volgende:
Luiwammessen hier liggen allemaal nog in bed te stinken.
quote:
zware nacht¿quote:
Zou haar van haar sokkel afschoppen en anaal vernederen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:03 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zou mn lul door 100mtr gebroken glasscherven slepen alleen om haar te zien spugen op straat.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:03 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zou mn lul door 100mtr gebroken glasscherven slepen alleen om haar te zien spugen op straat.
Duhhhhhhh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Gister Hitzone 1 t/m 63 binnen gehengeld, maar hoe hoger het nummer hoe meer baggermuziek er tussen zit.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Gister Hitzone 1 t/m 63 binnen gehengeld, maar hoe hoger het nummer hoe meer baggermuziek er tussen zit.
Was met casettebandjes en lp's toch ook zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
538quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
Zelfde als de top 100 van 538 van 2010 tot 2012. Ik heb 75% van al die nummers nog nooit ergens gehoord
radio sowieso jaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:03 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Was met casettebandjes en lp's toch ook zo?
En die andere 25% wil je niet horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
Zelfde als de top 100 van 538 van 2010 tot 2012. Ik heb 75% van al die nummers nog nooit ergens gehoord
Ja Q Music of Veronica afgewisseld. Maar niet 538. Daar draaien ze de hele dag dezelfde 10 nummers in andere volgorde.quote:
ik vind radio niet zo bijzonder. tis een beetje youtube achtig maar dan zonder beeld, de comments worden uitgesproken en je hebt geen keus wat je aan moet horenquote:
Ik ookquote:
youtube achtig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vind radio niet zo bijzonder. tis een beetje youtube achtig maar dan zonder beeld, de comments worden uitgesproken en je hebt geen keus wat je aan moet horen
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
youtube achtig?
Het gaat me er juist om dat ik niet kan kiezen wat ik hoor, ik hoor regelmatig nummers voorbij komen waar ik al jaren niet meer aan gedacht heb, of die ik nog niet kende en dat vind ik wel leuk
Van mij mogen de DJs wel wat minder lullen, maar zelfs dát vind ik soms nog wel vermakelijk.
Wie en wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord heben dan kan je het tenminste nog skippen.
Radio luister ik alleen in de auto. 's ochtends afwisselen tussen Evers en Rick in de Morgen en 's avonds Somertijd
van die andere 25 is misschien maar 5% wel leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die andere 25% wil je niet horen.
Evers en Rick in de morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord heben dan kan je het tenminste nog skippen.
Radio luister ik alleen in de auto. 's ochtends afwisselen tussen Evers en Rick in de Morgen en 's avonds Somertijd
kan ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://eversstaatop.radio538.nl/quote:
vas plzquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ontbijten met nasi, dit is du leven.
nee, nasi in den ochtend bedoel ik.quote:
dan kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, mijn favoriete ontbijt is avondeten, true story.
krijg 's ochtends niet eens een boterham naar binnenquote:
dikkiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangt van het tijdstip af, maar ik zou altijd wel (warm) kunnen eten
Ja maar jij staat ook pas op als anderen warm gaan eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangt van het tijdstip af, maar ik zou altijd wel (warm) kunnen eten
Vloeibaar ontbijten gewoon ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
krijg 's ochtends niet eens een boterham naar binnen![]()
ieder zijn ding
koude pizza van vorige avond.quote:
Polskiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |