Bek houden CB.quote:
Zie je altijd nog wel een beetje als je niet dik bent volgens mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niet zo goed meer aka je ziet wel en kan xylofoon spelen erop
Tering CB noemt me ook altijd sletje.quote:
Ja als zoveel mensen dat zeggen zal er wel een kern van waarheid in zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tering CB noemt me ook altijd sletje.
Ik tel er twee, ophoeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als zoveel mensen dat zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten
HAHAHAHAHAHAH.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef BobbyB het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_goed_voor_je_huis/
Jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Fas, wie vind jij nou echt een mooie vrouw?
Jongeh, ben serieus.quote:
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.quote:
Die slet.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.
Ah, oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, ik ga er nu vast veel vergeten. Alleen Kate Winslet schiet me zo te binnen.
Je bent het er niet mee eens, he?quote:
Hahahaha fuck.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, he?
Je bent het er wel mee eens? Verwarrend dit.quote:
Nee, ik ben het er niet mee eens, goddomme.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent het er wel mee eens? Verwarrend dit.
Wie vind jij heel mooi dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens, goddomme.
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd everquote:
Je bent zelf een slechte shop.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd ever
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.quote:
Candice Swanepoel niet noemen. bby.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.
Met een reden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candice Swanepoel niet noemen. bby.
Mila Kunis.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind January Jones in Mad Men heel mooi en ik vind Mila Kunis sexy.
Ik vind Candice sexier dan Rosie, ik vind Rosie gewoon heel mooi maar ze mist de sexiness die Candice wel heeft.quote:
Niet? In Black Swan, die lesboscène.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind Candice sexier dan Rosie, ik vind Rosie gewoon heel mooi maar ze mist de sexiness die Candice wel heeft.
Nee, vind haar niets. Werd ook niet warm of koud van die scene.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet? In Black Swan, die lesboscène.
Oh.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vind haar niets. Werd ook niet warm of koud van die scene.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hee, de achterlijke foktrut is er ook weer hoor.
Wil haar aanraken en zou me dan nooit meer wassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |