Ik ben niet bi, fucking faggot.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog minder ~~bi~~ dan Vas, ik weet niet hoor..
Wow.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil haar aanraken en zou me dan nooit meer wassen.
Alsof jij dat niet zou doen. Jij zou ook in haar used underwear rondrollen en sniffen.quote:
Nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dit is echt je slechtste shop van mijn hoofd ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nietomg i'm 300% doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik ook ja, sowieso.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen. Jij zou ook in haar used underwear rondrollen en sniffen.
Dat bedoel ik toch.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet bi, fucking faggot.
De hele dag.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou me baden in haar pussyjuice.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
goeie tietjes hoor![]()
zou me al sabbelend aan je roze tepels prima een half uurtje vermaken
Ze is een van de weinige modellen die een beetje heup heeft. D'r billen/benen/heupen zijn voller dan normale modellen, is wel heel mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel echt superdun zij, dat is wel een beetje jammer. Maar haar gezicht.
Maar haar armen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is een van de weinige modellen die een beetje heup heeft. D'r billen/benen/heupen zijn voller dan normale modellen, is wel heel mooi.
jouw armen zijn nog dunner wat muik jequote:
Hell no.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jouw armen zijn nog dunner wat muik je
quote:
Ja is goed mevrouwtje.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis met haar lichaam. mond houwe klosk
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis met haar lichaam. mond houwe klosk
Zou grindenquote:
bek dicht je hebt helemaal niks.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy is van mij. Zoek je eigen
Heb Candy be jealousquote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bek dicht je hebt helemaal niks.
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck uquote:
Nerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck u
Zeg jijquote:
kquote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Star Wars box die ik vanavond ga kijken. Fuck u
Hoezo?!quote:
haha kijk hoe jealousquote:
Omdat je nerd bent.quote:
And proud.quote:
BLAM YOU GOT SCHOOLED SON CANT BE FUCK WITH WE GON FUCK U UP WELCOME TO THE HOOD NIGGAquote:
Soms ben je zo fucking retarded aan het doen dat ik erom moet lachen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is handig mi papi, wil je folder? jij mag folder, jij mag alles mi papi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |