Jajajajajajajajajajajajajajajajaquote:
Ja, nee.. einde van de wereld, ik voel je pijn :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Jaja bijdehandje. Sleutelwoord goed. Wil niet met verneukte brows rondlopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jajajajajajajajajajajajajajajaja
Wekker gaat bij mij vandaag om 10.15
quote:
Woensdag blijf ik gewoon de hele dag in bed liggenquote:
Fijn, dank je voor je medeleven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.. einde van de wereld, ik voel je pijn :$
Eensch.quote:Vrouwen met volle wenkbrauwen.. 9 / 10 keer is dat lelijk
Maar goed, ik kan je niet helpen met je wenkbrauwen issue.. ben niet echt bekend in de wenkbrauwenbusiness in Tilburg en omstrekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Fijn, dank je voor je medeleven.
[..]
Eensch.
Tegen wie heb je het?quote:
Jammer, maar ik sleep mezelf er wel door joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan je niet helpen met je wenkbrauwen issue.. ben niet echt bekend in de wenkbrauwenbusiness in Tilburg en omstreken
Waarvan?quote:
quote:
quote:
gvdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet gelijk aan zo'n kokosmat denken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:01 schreef krioro het volgende:
Deze vrouw heeft skills yo.
Die manier om de grens aan de binnenkant te bepalen doesn't really work for me met m'n brede neus. Dan zouden m'n wenkbrauwen ergens halverwege m'n ogen eens beginnen.
Vanavond nog geweest, weer ff langzaam het hardlopen opbouwen, al heb ik het idee dat ik te snel wil gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:07 schreef krioro het volgende:
Nou ja, hoewel het een belangrijk onderwerp is, genoeg over wenkbrauwen.
Morgen eindelijk weer sporten na 4 dagen omdat ze zo nodig een nieuwe vloer moesten leggen.Wat jij, 4bb?
So so Hollands. Goed bezig wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond nog geweest, weer ff langzaam het hardlopen opbouwen, al heb ik het idee dat ik te snel wil gaan.
Wil morgen gaan bodybalancen, woensdag hardlopen, donderdag bodypump en eventueel vrijdag gaan hardlopen .. Zo haal ik wel het maximale uit mijn abonnement
Shiet.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:27 schreef krioro het volgende:
[..]
So so Hollands. Goed bezig wel.
[..]
Shiet.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Je weet toch G.
Toen ik nog een anonieme fokker was ergens in 2005 ofzo en 24/7 WoW speelde was het allemaal zo moeilijk. Nu 7 jaar geleden; ik ging kickboksen, viel af, veranderde me kledingstyle enzo. Kreeg ik een relatie van 5 jaar ( trut was vreemdgegaan) Nu is dat een tijd uit, en feest ik er op los.. En dan zeggen ze dat vrouwen naar het innerlijk kijken..
. Ik zeg niet dat ik knap ben ofzo maar beetje kleren en wat aan je uiterlijk doen en je ken zowat elke vrouw ( 1 / 10 tm 8.5/ 10 ) regelen die je wilt. Maarja diep van binnen zal ik altijd die pc nerd blijven en dat meen ik. Het is dat ik gebanned ben van WoW. En vond dat leven toen ik WoW speelde eigenlijk stiekem veel leuker dan nu
. Niets geeft meer satisfaction dan Rank 14 pvp gehaald te hebben in vanilla WoW ( eerste van de server nog steeds focking trots
). Excuseer mij voor dit geouwehoer maar zat er gewoon mee en net thuis na 3 dagen carnaval dus ja alles functioneert nog niet zo goed enzo
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Ik speelde ook 7 jaar terug veel WoW. Nadat ik stopte met WoW ging ik ook veel sporten en uit (ontmoette nooit iemand) maar helaas ben ik mijn hele single gebleven tot mijn 30ste met 0 ervaring en ben ik sinds een half jaar weer volop WoW aan het spelen. Ik heb me erbij neergelegd dat er geen verandering in komt en eigenlijk vermaak ik me prima zo.
Maar leuk om te lezen dat het jou wel is gelukt en dat niet iedereen faalt die van zover moet komen
Nee hoor, rond die tijd was ik al lang wakker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:35 schreef Chai het volgende:
Luiwammessen hier liggen allemaal nog in bed te stinken.
Ja jij zat in je auto te stinken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, rond die tijd was ik al lang wakker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah fack was 10 sec. later dan jij met sharen.
Is dit je nieuwe project?quote:
Helaas niet.quote:
quote:
Die plaatste ik sowieso bijna nooit omdat Tli me anders komt omleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik doel meer op je dwangneurose om plaatjes te posten van swift... dat is nu veranderd in haar?
wel verbetering hoor.
Heb je dat er niet voor over?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die plaatste ik sowieso bijna nooit omdat Tli me anders komt omleggen.
Nou nee.quote:
Oh dacht dat jij wel zo pro tli wasquote:
Ben ik ook, daarom post ik geen Swift. Wil Tli niet tegen me hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij wel zo pro tli was
Oh ja zo kan het ook.. netjes hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik ook, daarom post ik geen Swift. Wil Tli niet tegen me hebben natuurlijk.
Nee volg hem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja zo kan het ook.. netjes hoorliever Brie idd
Volg jij die serie ook? community?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |