Das zosk zelf, echt respectloos dat je dat zegt. :squote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
Blind geworden door de man in de OP.
Jij mag niets over respect zeggen, trut.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das zosk zelf, echt respectloos dat je dat zegt. :s
Zo praat je tegen je madre maar niet tegen mij, draak.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag niets over respect zeggen, trut.
Zou op je spugen, net als op een stoeptegel.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo praat je tegen je madre maar niet tegen mij, draak.
Haha, ik hoop dat je er zo weer eentje te pakken hebt.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Blij dat mn ban voorbij is, nu heb ik wat te doen op stage.
Sorry hoor, haal hem niet weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
Blind geworden door de man in de OP.
Ik las soepstengel en ik dacht waarom zou je daarop spugenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou op je spugen, net als op een stoeptegel.
Wat zou je moeten doen als je daar wel wat te doen had?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Blij dat mn ban voorbij is, nu heb ik wat te doen op stage.
Haha scheel sukkeltje, je bent pas klaar als ik zeg dat het klaar is.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las soepstengel en ik dacht waarom zou je daarop spugeni cant i'm 300% done
Ontwerpen, maar als dr geen klanten komen met verzoekjes kan ik niks ontwerpen jwz.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zou je moeten doen als je daar wel wat te doen had?
Initiatief tonen, bedrijven contacteren.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontwerpen, maar als dr geen klanten komen met verzoekjes kan ik niks ontwerpen jwz.
Nigga het is keukenontwerp. Als mensen geen huis kopen, kopen ze ook geen keuken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Initiatief tonen, bedrijven contacteren.!
Waarom zoek je dan ook zo'n saaie stageplek uit?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nigga het is keukenontwerp. Als mensen geen huis kopen, kopen ze ook geen keuken.Kan ik wel ontwerpjes gaan maken maar dan ben ik een uur bezig en kan ik weer voor me uit staren
doe nu 3/4 tumblr plaatjes kijken om sfeerbeelden te maken voor mezelf.
Lekker motiverend.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Overige 1/4 drink ik thee en spelletjes.
Nog nooit zoveel koffie en thee gedronken als op stage..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Wtf, er zijn spelletjes die je kunt drinken? Awesome.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ja was weer lastminute omdat waar ik wilde, styling, geen mensen aannamen en die lieten dat echt pas weten een week voor ik op stage moest. Dus ik denk nou kijk wel op de boulevard wat daar zit en dan loop ik binnen en vraag ik gewoon. Niet wetende dat er eigenlijk geen hond komt.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan ook zo'n saaie stageplek uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |