youtube achtig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vind radio niet zo bijzonder. tis een beetje youtube achtig maar dan zonder beeld, de comments worden uitgesproken en je hebt geen keus wat je aan moet horen
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
youtube achtig?
Het gaat me er juist om dat ik niet kan kiezen wat ik hoor, ik hoor regelmatig nummers voorbij komen waar ik al jaren niet meer aan gedacht heb, of die ik nog niet kende en dat vind ik wel leuk
Van mij mogen de DJs wel wat minder lullen, maar zelfs dát vind ik soms nog wel vermakelijk.
Wie en wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord heben dan kan je het tenminste nog skippen.
Radio luister ik alleen in de auto. 's ochtends afwisselen tussen Evers en Rick in de Morgen en 's avonds Somertijd
van die andere 25 is misschien maar 5% wel leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die andere 25% wil je niet horen.
Evers en Rick in de morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom download ik van die verzamel CD's. Laatst nog zo'n hele collectie van TimeLife binnen gehaald van de jaren 60 t/m 90. Dat gewon op repeat en dan komt er ook veel langs wat ik al heel lang niet gehoord heben dan kan je het tenminste nog skippen.
Radio luister ik alleen in de auto. 's ochtends afwisselen tussen Evers en Rick in de Morgen en 's avonds Somertijd
kan ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://eversstaatop.radio538.nl/quote:
vas plzquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ontbijten met nasi, dit is du leven.
nee, nasi in den ochtend bedoel ik.quote:
dan kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, mijn favoriete ontbijt is avondeten, true story.
krijg 's ochtends niet eens een boterham naar binnenquote:
dikkiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangt van het tijdstip af, maar ik zou altijd wel (warm) kunnen eten
Ja maar jij staat ook pas op als anderen warm gaan eten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangt van het tijdstip af, maar ik zou altijd wel (warm) kunnen eten
Vloeibaar ontbijten gewoon ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
krijg 's ochtends niet eens een boterham naar binnen![]()
ieder zijn ding
koude pizza van vorige avond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |