SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Nestalgie op 11-02-2013 19:04:42 ]![]()
Goh, je meent het?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
goed topic was dat, maar had chai geopend![]()
![]()
Kun je mijn ui veranderen? en er moet een nieuwe stoner van de week komen
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoe wordt 1 stoner van de week?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Kun je mijn ui veranderen? en er moet een nieuwe stoner van de week komen
Wie is de jury e.d.
Ik persoonlijk zou wel een goede aanvulling zijn in deze jury![]()
Jury is TS van dat moment.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Hoe wordt 1 stoner van de week?
Wie is de jury e.d.
Ik persoonlijk zou wel een goede aanvulling zijn in deze jury
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oerbeer was het omdat hij een baas was dat hij het topic als sticky maakte en het in de centrale topics zette enzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Hoe wordt 1 stoner van de week?
Wie is de jury e.d.
Ik persoonlijk zou wel een goede aanvulling zijn in deze jury
Onorigineel weet ik niet precies meer
Maar kwam eergister ofzo nog iemand met het idee om iemand met een mooie stoner-quote dan Stoner van de week te maken
Fuck the EBU.![]()
Of beidequote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer was het omdat hij een baas was dat hij het topic als sticky maakte en het in de centrale topics zette enzo
Maar kwam eergister ofzo nog iemand met het idee om iemand met een mooie stoner-quote dan Stoner van de week te maken![]()
Zoveel moeite.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer was het omdat hij een baas was dat hij het topic als sticky maakte en het in de centrale topics zette enzo
Maar kwam eergister ofzo nog iemand met het idee om iemand met een mooie stoner-quote dan Stoner van de week te maken![]()
Dan stem ik voor vaseline met:quote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar kwam eergister ofzo nog iemand met het idee om iemand met een mooie stoner-quote dan Stoner van de week te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Stoner van de weekBitch pls ik ben de hele week stoned.
Ey Moira, A wada foek!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar kwam eergister ofzo nog iemand met het idee om iemand met een mooie stoner-quote dan Stoner van de week te maken
Die 'iemand' was ik, je hebt nog te veel wiet in je bloed denk ik.
Tis koud buiten![]()
Zo weer de kou in de rest van de verplichtingen regelen, en vanavond jointje tijdens The Walkind Dead!You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Wat jij wilquote:Op maandag 11 februari 2013 15:23 schreef Nestalgie het volgende:
dus ik moet de stoner van de week uitkiezen?
Fuck the EBU.![]()
Ik kan ZOOOOO niet tegen die huilies die janken dat ze geen vriendin/seks kunnen krijgen maar vervolgens ook niks willen aanpassen in hun gedrag/mindset/uiterlijk/whatever om dat wél voor elkaar te krijgen
Fuck the EBU.![]()
stonedheid ftwquote:Op maandag 11 februari 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, it happensOok zo vaak last van
![]()
![]()
Ik hou ff een rookpauze en dan ga ik weer verder met opruimen, zodra mijn kledingkast gefatsoeneerd is vind ik het tijd voor een jointjequote:
Fuck the EBU.![]()
Wat is de aanleiding tot deze uitspatting?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
Ik kan ZOOOOO niet tegen die huilies die janken dat ze geen vriendin/seks kunnen krijgen maar vervolgens ook niks willen aanpassen in hun gedrag/mindset/uiterlijk/whatever om dat wél voor elkaar te krijgen![]()
Mijn wiet is op, ben nu weer een beetje aan het ontnuchterenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou ff een rookpauze en dan ga ik weer verder met opruimen, zodra mijn kledingkast gefatsoeneerd is vind ik het tijd voor een jointje![]()
![]()
SEX / 23 en nog steeds maagd...quote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding tot deze uitspatting?![]()
Fuck the EBU.![]()
Waar komt dit opeens vandaanquote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
Ik kan ZOOOOO niet tegen die huilies die janken dat ze geen vriendin/seks kunnen krijgen maar vervolgens ook niks willen aanpassen in hun gedrag/mindset/uiterlijk/whatever om dat wél voor elkaar te krijgen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Slechte zaak, Gquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn wiet is op, ben nu weer een beetje aan het ontnuchteren
Fuck the EBU.![]()
Net even jointje gerookt in de tuin, is het gewoon alweer aan het sneeuwen.
Oh hier gelukkig niet, heb 't nu wel gehad met die tyfus sneeuw. Ligt nog steeds een dikke laag hier en daar en op plekken waar veel auto's rijden is het half-gesmolten en weer opgevroren tot glad ijsquote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
Net even jointje gerookt in de tuin, is het gewoon alweer aan het sneeuwen.
Fuck the EBU.![]()
Gaat mij voornamelijk om die gast Marx1990 ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
HAha, die man weet de oorzaak al maar geen oplossing...
Fuck the EBU.![]()
mijne ook, ik kom naar je toe kan je voor me halenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn wiet is op, ben nu weer een beetje aan het ontnuchteren![]()
O hier ligt niet zoveel meer, maar ik vind het ook wel leuk geweest. Ik wil zon.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh hier gelukkig niet, heb 't nu wel gehad met die tyfus sneeuw. Ligt nog steeds een dikke laag hier en daar en op plekken waar veel auto's rijden is het half-gesmolten en weer opgevroren tot glad ijs
Moet ik eigenlijk ook maar eens doenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ff weekje pauze proberen te houden![]()
Fuck the EBU.![]()
Idd doe mij de chille tijden maar weer van 20/25 graden waar je gewoon met t-shirt (of evt vestje/dunne jas) naar buiten kunt, lekker met de zonnebril op op je gemakje naar buitenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Piye het volgende:
[..]
O hier ligt niet zoveel meer, maar ik vind het ook wel leuk geweest. Ik wil zon.
Fuck the EBU.![]()
Wat zal je daarna na dan giga stoned wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ff weekje pauze proberen te houden
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ff weekje pauze proberen te houden
Nou ik was dus paar weken wel flink ziek, flink virusje dus ook hoesten dus kon niet blowen want deed teveel pijn, daarna een spacemuffin gemaakt en allesjezus wat was ik stonedquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat zal je daarna na dan giga stoned worden![]()
![]()
Haha ja dit topic zou ik dan ook zo veel mogelijk ontwijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.
Fuck the EBU.![]()
Och, ben nu toch nog stoned, kan bestquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mijne ook, ik kom naar je toe kan je voor me halen![]()
Dat is de enige reden dat ik af en toe wat minder rook, om daarna weer stoned te worden zoals als het hoord, en niet een hele joint weg paffen en maar halfjes stoned worden door het te vele rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik was dus paar weken wel flink ziek, flink virusje dus ook hoesten dus kon niet blowen want deed teveel pijn, daarna een spacemuffin gemaakt en allesjezus wat was ik stoned
nieuw-west*quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee blijft eens in dat osdorp van je![]()
![]()
Ja ga ik ook eens vaker doenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik af en toe wat minder rook, om daarna weer stoned te worden zoals als het hoord, en niet een hele joint weg paffen en maar halfjes stoned worden door het te vele roken![]()
![]()
Hehe Nestalgie die allemaal wietkoeriers vindt.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
waar woon je? ik wil ook wel voor je halen
amsterdam - haarlem station is kwartiertje met de trein g. gaan we jointje roken.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wel ver![]()
heb nu als enige vrij, dus kan bijna met niemand chillenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
trein is wel duur, als we centraal punt vinden kan het in principe welquote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
amsterdam - haarlem station is kwartiertje met de trein g. gaan we jointje roken.![]()
Wij hadden hier in de omgeving jaren lang een persoon die je kon bellen en dan met de auto langs kwam, super handig.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe Nestalgie die allemaal wietkoeriers vindt.
En hij had altijd mooie verhaaltjes in de wiet zakjes zitten.
Jammer dat hij dat niet meer doet, ze hebben iets te veel contant geld en wiet gevonden in zijn woning.
Volgens mij heeft hij wel 20 jaar dit werk gedaan.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
welk station is het dichtste bij jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
trein is wel duur, als we centraal punt vinden kan het in principe welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
lelylaanquote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
welk station is het dichtste bij jou?![]()
Aait dat is wel een mooie.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Wij hadden hier in de omgeving jaren lang een persoon die je kon bellen en dan met de auto langs kwam, super handig.
En hij had altijd mooie verhaaltjes in de wiet zakjes zitten.
Jammer dat hij dat niet meer doet, ze hebben iets te veel contant geld en wiet gevonden in zijn woning.
Volgens mij heeft hij wel 20 jaar dit werk gedaan.Mijn dealers deden dat nooit.
moet ook nog op lelylaan komen, en mn ma ziet het op de rekening staan hmmquote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
retourtje haarlem 7,50
dat kan je toch wel betalen?![]()
je moet er wat voor over hebben heh, wietquote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moet ook nog op lelylaan komen, en mn ma ziet het op de rekening staan hmmHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hmm kan ook na schooltijd chillenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben heh, wiet![]()
![]()
Gewoon eerst pinnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moet ook nog op lelylaan komen, en mn ma ziet het op de rekening staan hmm
Goed bezig!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even naar de winkel enzKamer is weer schoon en opgeruimd
Misschien volgende week te samen met aap enzo richting de AK?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Prima plan. Beschikbare dagen voor mij zijn maandag en vrijdag vanaf half 5quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Misschien volgende week te samen met aap enzo richting de AK?![]()
Door het met je smartphone live te stream via livestreamquote:
Volgende week dan liefst Woensdag of de dagen erna. Lijkt mij chill!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Misschien volgende week te samen met aap enzo richting de AK?Your beauty never ever scared me.![]()
Kost me veel te veel mb;squote:Op maandag 11 februari 2013 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Door het met je smartphone live te stream via livestream![]()
Je hebt mijn kenmerken al, had ik gepost.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm door zo in de A. te zitten (alsof ik je herken :'D)![]()
ga gewoon eerst aan de bar zitten, dan is het nog makkelijker zoeken voor haarquote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Je hebt mijn kenmerken al, had ik gepost.
Haha ja ik ga sowieso. Ben er over 20 min.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:53 schreef Aap1000 het volgende:
Maar kom jij dus ook Amarantha, om op echtheid te controlerenYour beauty never ever scared me.![]()
20 min red ik niet, iets later voor mijquote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja ik ga sowieso. Ben er over 20 min.![]()
!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ga gewoon eerst aan de bar zitten, dan is het nog makkelijker zoeken voor haarYour beauty never ever scared me.![]()
Nooit gezegd dat ik in Emmen woonquote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
Hoezo wonen jullie allemaal in dezelfde steden?![]()
Ik lach me kapot als AAP naar de Cheers gaat en Ama naar de Ankara
Ik voel me vereerd!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik lach me kapot als AAP naar de Cheers gaat en Ama naar de Ankara
Aap met hoofdletters!![]()
Hoe laat danquote:Op maandag 11 februari 2013 15:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
20 min red ik niet, iets later voor mijYour beauty never ever scared me.![]()
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
Hoezo wonen jullie allemaal in dezelfde steden?![]()
In ieder geval zijn er twee die in de zelfde stad wonenquote:
Ja, ik en nestalgie ookquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In ieder geval zijn er twee die in de zelfde stad wonen![]()
![]()
Wij..quote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In ieder geval zijn er twee die in de zelfde stad wonen
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik in Emmen woonWel waar. Waar zijn de Rotterdammers?quote:
Oeh, zal toch nog even haasten dan. Beter ga je aan de bar zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ok, misschien red ik dat. kwart over/20 over ongeveer
Ex Rotterdammer hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Wel waar. Waar zijn de Rotterdammers?![]()
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OVquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom ook meeten dan gaan we lekker smoken ja togHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat mag in de Ankaraquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar heb daar niet gehaald gister. Ik wilde eigenlijk even gaan poolen met een mattie, dus we gingen naar Witte de With, bleek die pooltafel kapot.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah chill! Goede wiet daar of nietDus toen maar naar 4floors gegaan want daar is het veel chiller, maar we hebben alleen drinken gehaald.
Ff kijken wie allemaal willen komenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OV![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]So so flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja en ik hoor hier al zoveel flauwe grapjes over Amsterdam.quote:
waarom deze? Ik zit niet aan de bar btw, gewoon op zo'n lekkere bank waar je mag rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken![]()
Haten op Masterdamquote:No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meetenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Minimeet ? Dan kom ik naar nestalgie en jou in amsterdam toe![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haten op Masterdam
[..]
No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meetenje denkt echt dat ik ben zoals ik op fok ben he
![]()
![]()
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig jochquote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]je denkt echt dat ik ben zoals ik op fok ben he
![]()
![]()
Je moet niks met mequote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig joch![]()
![]()
happy meal voor een good tripquote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
G ik ben fokt up high nu ga zo ff naar de maccie wat zal ik halen![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Fuck, om 4 uur wakker worden was niet echt mijn plan toen ik me nog een keer omdraaide![]()
![]()
![]()
Is te weinig nigga denk dat ik paar mcchicken klap en milkshake en verder zie ik wel Gquote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
vaselina is wel lekkere smatje faya dat ze damsco woont anders had ik wel gegevenRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Ze breekt je door midden als ze dat wil.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
vaselina is wel lekkere smatje faya dat ze damsco woont anders had ik wel gegeven![]()
Is het zo'n ecto dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.![]()
ik ben ntbquote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
hej hejquote:Op maandag 11 februari 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedun middagjes
Wie zijn die nieuwe ?
weet niet vaseline ofzo :S :SHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja die herkende ik wel , maar niet als stonerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej hej
weet niet vaseline ofzo :S :S
En die andere, is een kloon ofzo xd![]()
WTF @ die joint van sinepedraap met de titel "Een inside-out stickie draaien"??
Met shag draaien, zo dun draaien en zo'n poep-grinder gebruiken
People assume too much.![]()
beter kunnen = pics maken en uploadenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef very het volgende:
WTF @ die joint van sinepedraap met de titel "Een inside-out stickie draaien"??
Met shag draaien, zo dun draaien en zo'n poep-grinder gebruikenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Holyfuckquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het beste wat ik kan_!
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.![]()
![]()
kanonquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.![]()
Ik zal er aan proberen te denken als ik weer eens een joint ga rollen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
beter kunnen = pics maken en uploaden
Maar ik blow (bijna) niet meer, dus kan ff duren.People assume too much.![]()
Straks nog maar ff wat nuttigs doen, een studieboek openslaan ofzoDan rond een uur of 7 naar vrienden toe en lekker smoken. En dan morgen toch maar eens om 8:45 naar de uni
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
mooie pic![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet smoken is hier niks te zoeken hebben![]()
![]()
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ADD'er ?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
Want dit is zo herkenbaarOffe beginnen en dan tussendoor bedenken
dat je nog dit moet doen en dat en zus enzo xd
Of vreten gaan pakken en vergeten wat je eigenlijk aan het doen was_O-![]()
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibequote:Op maandag 11 februari 2013 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADD'er ?
Want dit is zo herkenbaarOffe beginnen en dan tussendoor bedenken
dat je nog dit moet doen en dat en zus enzo xd
Of vreten gaan pakken en vergeten wat je eigenlijk aan het doen was_O-Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
aah oke oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibe
Ligt eraan, meestal vind ik het ook kut maar als ik iets echt heel leuk vind
dan kan ik me er nog wel toe zetten![]()
![]()
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Morgen maar eens echt weer aan de studie.
![]()
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesquote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...Morgen maar eens echt weer aan de studie.
Daardoor denk ik nu weer; ik doe het later wel..
maar ik kan zo niet bezig blijven want de stof wordt ook moeilijker.
Eerste periode had ik veel colleges gevolgd, maar te weinig voor de tentamens gedaan en maar 1 van de 3 gehaald... Tweede periode nooit een collegezaal van binnen gezien en waarschijnlijk al m'n vakken gehaald inclusief 1 herkansingquote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesDaardoor denk ik nu weer; ik doe het later wel..
maar ik kan zo niet bezig blijven want de stof wordt ook moeilijker.
1 herkansing wel verneukt, maar dat zit samen met een vak uit de tweede periode dat ik ook al verneukt had... Dus ja, volgend jaar beter voor die vakken (is ook het vak dat ong. 75% van de mensen faalt in het eerste jaar).
Maar goed de tweede periode heeft dus voor mij ook bevestigt dat als je bij de tentamens een paar weken keihard studeert dat het goed te doen is zonder colleges te volgen, maar ben toch van plan om het deze periode iets serieuzer aan te pakken![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 17:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat is maandag toch ook een waardeloze dag![]()
![]()
Monday. Been there. Done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
Monday. Been there. Done that.GarfieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
A, zei net tegen mij 'ik wil jouw ook helemaal niet kwijt'![]()
![]()
Mannen kunnen soms zo vaag zijn
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
A, zei net tegen mij 'ik wil jouw ook helemaal niet kwijt'![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Jep, hij was zo boos en duidelijk.. en nu is die 360 graden gedraaid hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hey wat leuk voor je dat het weer beter gaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
A, zei net tegen mij 'ik wil jouw ook helemaal niet kwijt'
Woord.![]()
ben me hooptie niet zat maar toch wil ik naar een 4deurs, dikkere stacks en geef me een bitch die niet zeurtRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Ik ken het hihiquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, hij was zo boos en duidelijk.. en nu is die 360 graden gedraaid haha
Hoewel op de achtergrond speelt er natuurlijk nog wel iets wat gefixt moet worden, maar verder zit alles gewoon goed tussen ons
Fuck the EBU.![]()
Hmm ja maar dat gevoel is hier ook hoor. Ik maakte net een grapje en toen sloeg die ook meteen weer dicht, heeft gewoon tijd nodig maar zolang ik in die tijd kusjes en knuffels krijg ben ik blijquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken het hihi
Hoewel op de achtergrond speelt er natuurlijk nog wel iets wat gefixt moet worden, maar verder zit alles gewoon goed tussen ons
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat gevoel is hier ook hoor. Ik maakte net een grapje en toen sloeg die ook meteen weer dicht, heeft gewoon tijd nodig maar zolang ik in die tijd kusjes en knuffels krijg ben ik blij
Fuck the EBU.![]()
En seks.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodigYour beauty never ever scared me.![]()
en money, gierige bitchesquote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodigRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Ja maar ik noem dat al heel vaak en dan lijkt het soms net alsof ik het voor de seks doequote:![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Al was Henkie nog meer pauper dan hij nu was dan zou ik hem alsnog never nooit niet laten gaan heurrrquote:
Misschien zelfs niet als hij slecht was in bed
Maar gelukkig is hij dat niet![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Vies meisjequote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar ik noem dat al heel vaak en dan lijkt het soms net alsof ik het voor de seks doe![]()
![]()
Neuh, net gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee hee jij ging toch een weekje stoppen? Of gaat dat pas vanaf morgen in?Stop wel als dit zakje op is *kuch kuch*
![]()
Zeg ik ook iddquote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, net gehaaldStop wel als dit zakje op is *kuch kuch*
Maar moet serieus wel gaan minderen nou want eerst werd ik al van een halve joint een paar uur fucking stoned, en nu soms bij een hele nog niet eens langer dan een uur
Fuck the EBU.![]()
en niet voor mij willen halenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, net gehaaldStop wel als dit zakje op is *kuch kuch*
![]()
![]()
Same here, kan wel 3 joint per avond rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg ik ook idd
Maar moet serieus wel gaan minderen nou want eerst werd ik al van een halve joint een paar uur fucking stoned, en nu soms bij een hele nog niet eens langer dan een uur_!
![]()
haahahaha junkquote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, kan wel 3 joint per avond roken_!
![]()
Oh nee ik rook er eigenlijk nooit meer dan 1, tenzij ik met Henk (of Pedro, zoals ik hem in het XTC topic noemdequote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, kan wel 3 joint per avond roken_!
) ben, dan paffen we gewoon de hele dag door soms
Fuck the EBU.![]()
Ik rook er echt wel meer dan 1 hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee ik rook er eigenlijk nooit meer dan 1, tenzij ik met Henk (of Pedro, zoals ik hem in het XTC topic noemde) ben, dan paffen we gewoon de hele dag door soms
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je naar mercatorplein komen sahbiik wou vandaag komen met studeur omdat niemand kan zeg je nee
![]()
![]()
Ben ik nog wel de minste stoner van de dames hier?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook er echt wel meer dan 1 haha
Ben ik toch weer een beetje trots op mezelf dat het altijd nog erger kan![]()
Fuck the EBU.![]()
Ach, je bent nog jong weet je. Zolang het je dagelijks leven niet beïnvloed kan zo'n periode geen kwaad.quote:![]()
owja moet ik nog doen. Welke was van jouquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hello, wil je mijn ava veranderen in de op?![]()
Die sugarskullquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja moet ik nog doen. Welke was van jouThanks!
Rook er sowieso wel 3 of 4 op een avond?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ik nog wel de minste stoner van de dames hier?
Ben ik toch weer een beetje trots op mezelf dat het altijd nog erger kan![]()
Boefjequote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rook er sowieso wel 3 of 4 op een avond?
Fuck the EBU.![]()
Die ouwe en ik hebben net even een oven gehaald bij de Mediamarkt. Ik kan eindelijk weer pizza's maken thuisHello vetbuikje
![]()
![]()
Een periodequote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong weet je. Zolang het je dagelijks leven niet beïnvloed kan zo'n periode geen kwaad.Ik blow vanaf mn 16e al best wel veel
![]()
![]()
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een periodeIk blow vanaf mn 16e al best wel veel
Ik blow pas een half jaartje ofzo meerdere keren per weekAfgelopen maand denk ik wel bijna elke dag
Fuck the EBU.![]()
Ohhh die Dr Oetker witte doos Tradizionale ofzoiets en dan "Turkish - Lahmacun style" :0~quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Die ouwe en ik hebben net even een oven gehaald bij de Mediamarkt. Ik kan eindelijk weer pizza's maken thuisHello vetbuikje
Soort shoarma achtig met knoflooksaus erop![]()
![]()
![]()
Die ga ik vanavond ook nog eten denk ik
Fuck the EBU.![]()
volgende maand 19quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu?
Ik blow pas een half jaartje ofzo meerdere keren per weekAfgelopen maand denk ik wel bijna elke dag
![]()
maar 2 jaar ouder zijn dan ik en zelf zulk denigrerend gedrag naar mij vertonen en dan klagen bij dwcquote:bitsj plies
![]()
Wollah jongens over 8 maanden word ik alweer 21Kan ik eindelijk die pornoclubs in jwz
Fuck the EBU.![]()
Ik blow nu 5 jaar waarvan 2 jaar dagelijks en sinds een jaar best wel veel (uit huis, vrijheid, yeah)Your beauty never ever scared me.![]()
Niets gaat boven deze pizza.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohhh die Dr Oetker witte doos Tradizionale ofzoiets en dan "Turkish - Lahmacun style" :0~
Soort shoarma achtig met knoflooksaus erop![]()
![]()
![]()
Die ga ik vanavond ook nog eten denk ik![]()
![]()
Nee, blow al sinds m'n 13equote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het toch een periodeOf rook je er op je 30e ook nog 3 per dag?
Maar nu heb ik een 2e baantje dus hoef ik me ook niet zoveel meer te vervelen tot september dus hopelijk ook minder roken
![]()
Ik blow al zolang dat ik het niet meer wil wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik blow nu 5 jaar waarvan 2 jaar dagelijks en sinds een jaar best wel veel (uit huis, vrijheid, yeah)
Woord.![]()
Over 7 maanden word ik 24quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
Wollah jongens over 8 maanden word ik alweer 21Kan ik eindelijk die pornoclubs in jwz
Ik vanaf m'n 15e eens in de zoveel tijd (elke zoveel maanden ofzo), vanaf mn 18/19e ofzo 2 of meer keren per maand en dus pas het afgelopen half jaartje meerdere keren per weekquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik blow nu 5 jaar waarvan 2 jaar dagelijks en sinds een jaar best wel veel (uit huis, vrijheid, yeah)
Fuck the EBU.![]()
lekkaaaahquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets gaat boven deze pizza.
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Wie ?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag de eerste persoon ontmoet hier van FOK!![]()
wie?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag de eerste persoon ontmoet hier van FOK!
hoe was het?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Na een maandquote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag de eerste persoon ontmoet hier van FOK!
Ik na 4 jaar nog geen één
Ja hoewel ik kwam er 2/3 jaar geleden achter dat iemand op FOK! zat die ik een paar maanden daarvoor op een feestje had leren kennenKwam ik wel eens tegen hier in ONZ
Fuck the EBU.![]()
yoloquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vanaf m'n 15e eens in de zoveel tijd (elke zoveel maanden ofzo), vanaf mn 18/19e ofzo 2 of meer keren per maand en dus pas het afgelopen half jaartje meerdere keren per week![]()
Aap1000, hebben hier in de shop gezeten haha. Hij ging heen, ik ging heen.. Kwam mooi uit. Was wel gezellig, we zaten voor de tv waar een barre interessante (-kuch-) docu op was over heksen
Ach ja als ik op FOK! aan de praat raakte met iemand die in mijn woonplaats woont dan zou ik daar ook wel mee hebben afgesproken ofzo denk ikquote:Gewoon om eens te zien wie er achter zo'n account zit
Fuck the EBU.![]()
Foto's tegenkomen op facebook van momenten die je je niet meer kunt herinneren
Haha nou idd, elke dag blowen kun je nog een beetje verbloemen aan de buitenwereld omdat je er verder nog normaal uit ziet, maar bij elke dag coke krijg je ook echt een crackhoofdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, beter dan elke dag coke zou ik maar zeggen
Fuck the EBU.![]()
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
Foto's tegenkomen op facebook van momenten die je je niet meer kunt herinnerenEn dan 3x kijken om te checken of het geen photoshop is
Fuck the EBU.![]()
Haha ja, naja het kwam toevallig zo uit. Als het mee zit volgende week weer met meer mensen erbij van hierquote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach ja als ik op FOK! aan de praat raakte met iemand die in mijn woonplaats woont dan zou ik daar ook wel mee hebben afgesproken ofzo denk ikGewoon om eens te zien wie er achter zo'n account zit
Ik ben altijd wel in om nieuwe mensen te leren kennen haha alleen ben ik gewoon het enige meisje wat er dan is als jij er niet bij bent
Sowieso ga ik niet naar de/een meet als jij niet kanquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, naja het kwam toevallig zo uit. Als het mee zit volgende week weer met meer mensen erbij van hierIk ben altijd wel in om nieuwe mensen te leren kennen haha alleen ben ik gewoon het enige meisje wat er dan is als jij er niet bij bent
Fuck the EBU.![]()
Haha, lijkt me sowieso een stuk gezelliger als jij er ook bij bent!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet naar de/een meet als jij niet kan
oke tipje is af, nu de rest van de joint nog
tussendoor niet typen en lezen helpt vast
Fuck the EBU.![]()
Lok ze hier heen dan! Moira en ik zijn de enige volgens mijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Hoe meer vrouwen hoe beter.
De pik/tiet ratio moet op orde zijn.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
De pik/tiet ratio moet op orde zijn.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Das heul niet het geval nuquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
De pik/tiet ratio moet op orde zijn.
Woord.![]()
Sowiesoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sowieso een stuk gezelliger als jij er ook bij bent!
Maar het enige meisje zijn met een groep jongens die je verder helemaal niet kent (ook al ken ik jou ook niet) lijkt me toch een beetje naar
Fuck the EBU.![]()
Haha ja dat heb ik ook hoor, 2 of 3 vind ik niet erg maar dan alsnog liever jouw erbij! Ik ken jouw ook niet maar ik denk dat dat wel goed komt als we zouden meetenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso
Maar het enige meisje zijn met een groep jongens die je verder helemaal niet kent (ook al ken ik jou ook niet) lijkt me toch een beetje naarHeb zo'n vermoeden dat we wel uren kunnen praten haha
En wie gaat de stoner van deze week worden?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
slome, ben allang aan het smokenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
oke tipje is af, nu de rest van de joint nog
tussendoor niet typen en lezen helpt vast![]()
Dan kunnen er maar 4 mannen komenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
De pik/tiet ratio moet op orde zijn.
6 als Vas ook komt
Fuck the EBU.![]()
jijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Fopje het volgende:
En wie gaat de stoner van deze week worden?Fuck the EBU.![]()
Ik ben geen stonerquote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
wacht wat? waarbijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kunnen er maar 4 mannen komen
6 als Vas ook komt![]()
haha ja voor zover we tot nu toe hebben ontdekt hebben we best veel met elkaar gemeen iigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik ook hoor, 2 of 3 vind ik niet erg maar dan alsnog liever jouw erbij! Ik ken jouw ook niet maar ik denk dat dat wel goed komt als we zouden meetenHeb zo'n vermoeden dat we wel uren kunnen praten haha
Fuck the EBU.![]()
ja het is echt treurigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
slome, ben allang aan het smokenHeb net m'n vloeitje gepakt en neergelegd.
Nu ga ik jullie ff negeren anders schiet 't gvd nooit op
Fuck the EBU.![]()
Daarom hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja voor zover we tot nu toe hebben ontdekt hebben we best veel met elkaar gemeen iig
Dat laatste dan heb je zeker veel vrienden.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaarYour beauty never ever scared me.![]()
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaarMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimte
Fuck the EBU.![]()
Waarom niet gewoon,in de shop?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weerOhquote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimteNouja met mooi weer wil je toch niet binnenzitten..
Gewoon lekker in een parkje oid
![]()
Komen we daar met een grote groep mensen. Zitten ze daar wel op te wachtten?quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mijHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat noemde ik ookquote:Maar dan moeten we nog steeds een shop uitzoeken die groot genoeg is en ons wel binnen wil hebben (er vanuit gaande dat we met 20 zijn), en bovendien is Nestalgie nog geen 18
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mij
Fuck the EBU.![]()
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten maar die gast blijkt niet helemaal te sporen en liep elke keer achter dr aanquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik weet zeker dat ze hier in Emmen echt niet blij zijn als we met 20 lui naar binnen gaan hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat noemde ik ookMaar dan moeten we nog steeds een shop uitzoeken die groot genoeg is en ons wel binnen wil hebben (er vanuit gaande dat we met 20 zijn), en bovendien is Nestalgie nog geen 18
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten
moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
![]()
Wat is met mij![]()
![]()
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
Fuck the EBU.![]()
Ze is er van overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaakt dus zit wel goed (en zij heeft het uitgemaakt). Maar elke keer ben ik te dronken/stoned om nog een beetje versierpogingen te doen. Ik ben het een beetje verleerd denk ik na een vriendin gehad te hebben. Weet niet wat er met me is want ik vind dr echt leuk maar t lukt gewoon nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
Cursus anger management moet je doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
![]()
Wat is met mij![]()
Doen wequote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Ben alleen niet stoned nuHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
alleen deed hij 't de laatste tijd niet meer goed op m'n laptop (zowel op chrome niet als op firefox en IE)quote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!Maar zal straks wel weer ff proberen
Fuck the EBU.![]()
Ik moet zo eerst naar beneden maar als ik terug ben kan ik ook meedoen *graag*Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah ik ga zo op de pc dus dan kan ik opzich wel meedoendoen we!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo eerst naar beneden maar als ik terug ben kan ik ook meedoen *graag*Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: