Neuh, net gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee hee jij ging toch een weekje stoppen? Of gaat dat pas vanaf morgen in?
Zeg ik ook iddquote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, net gehaaldStop wel als dit zakje op is *kuch kuch*
en niet voor mij willen halenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuh, net gehaaldStop wel als dit zakje op is *kuch kuch*
Same here, kan wel 3 joint per avond rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg ik ook idd
Maar moet serieus wel gaan minderen nou want eerst werd ik al van een halve joint een paar uur fucking stoned, en nu soms bij een hele nog niet eens langer dan een uur
haahahaha junkquote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, kan wel 3 joint per avond roken_!
Oh nee ik rook er eigenlijk nooit meer dan 1, tenzij ik met Henk (of Pedro, zoals ik hem in het XTC topic noemdequote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, kan wel 3 joint per avond roken_!
Ik rook er echt wel meer dan 1 hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee ik rook er eigenlijk nooit meer dan 1, tenzij ik met Henk (of Pedro, zoals ik hem in het XTC topic noemde) ben, dan paffen we gewoon de hele dag door soms
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je naar mercatorplein komen sahbi
Ben ik nog wel de minste stoner van de dames hier?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook er echt wel meer dan 1 haha
Ach, je bent nog jong weet je. Zolang het je dagelijks leven niet beïnvloed kan zo'n periode geen kwaad.quote:
owja moet ik nog doen. Welke was van jouquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hello, wil je mijn ava veranderen in de op?
Die sugarskullquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja moet ik nog doen. Welke was van jou
Rook er sowieso wel 3 of 4 op een avond?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ik nog wel de minste stoner van de dames hier?
Ben ik toch weer een beetje trots op mezelf dat het altijd nog erger kan![]()
Boefjequote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rook er sowieso wel 3 of 4 op een avond?
Een periodequote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong weet je. Zolang het je dagelijks leven niet beïnvloed kan zo'n periode geen kwaad.
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een periodeIk blow vanaf mn 16e al best wel veel
Ohhh die Dr Oetker witte doos Tradizionale ofzoiets en dan "Turkish - Lahmacun style" :0~quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Die ouwe en ik hebben net even een oven gehaald bij de Mediamarkt. Ik kan eindelijk weer pizza's maken thuisHello vetbuikje
volgende maand 19quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu?
Ik blow pas een half jaartje ofzo meerdere keren per weekAfgelopen maand denk ik wel bijna elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |