Haten op Masterdamquote:
No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meetenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Minimeet ? Dan kom ik naar nestalgie en jou in amsterdam toe
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haten op Masterdam
[..]
No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meeten
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig jochquote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]je denkt echt dat ik ben zoals ik op fok ben he
Je moet niks met mequote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig joch
happy meal voor een good tripquote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
G ik ben fokt up high nu ga zo ff naar de maccie wat zal ik halen
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Fuck, om 4 uur wakker worden was niet echt mijn plan toen ik me nog een keer omdraaide
Is te weinig nigga denk dat ik paar mcchicken klap en milkshake en verder zie ik wel Gquote:
Ze breekt je door midden als ze dat wil.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
vaselina is wel lekkere smatje faya dat ze damsco woont anders had ik wel gegeven
Is het zo'n ecto dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.
ik ben ntbquote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.
hej hejquote:Op maandag 11 februari 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedun middagjes
Wie zijn die nieuwe ?
Ja die herkende ik wel , maar niet als stonerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej hej
weet niet vaseline ofzo :S :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |