Wij..quote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In ieder geval zijn er twee die in de zelfde stad wonen
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik in Emmen woon
Wel waar. Waar zijn de Rotterdammers?quote:
Oeh, zal toch nog even haasten dan. Beter ga je aan de bar zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ok, misschien red ik dat. kwart over/20 over ongeveer
Ex Rotterdammer hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Wel waar. Waar zijn de Rotterdammers?
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OVquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom ook meeten dan gaan we lekker smoken ja tog
Dat mag in de Ankaraquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar heb daar niet gehaald gister. Ik wilde eigenlijk even gaan poolen met een mattie, dus we gingen naar Witte de With, bleek die pooltafel kapot.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah chill! Goede wiet daar of nietDus toen maar naar 4floors gegaan want daar is het veel chiller, maar we hebben alleen drinken gehaald.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ff kijken wie allemaal willen komenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OV
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]So so flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ik hoor hier al zoveel flauwe grapjes over Amsterdam.quote:
waarom deze? Ik zit niet aan de bar btw, gewoon op zo'n lekkere bank waar je mag rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken
Haten op Masterdamquote:
No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meetenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Minimeet ? Dan kom ik naar nestalgie en jou in amsterdam toe
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haten op Masterdam
[..]
No offense, maar ik ken jou niet en nestalgie wil ik al helemaal niet meeten
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig jochquote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]je denkt echt dat ik ben zoals ik op fok ben he
Je moet niks met mequote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wat moet ik nou met een 16jarig joch
happy meal voor een good tripquote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
G ik ben fokt up high nu ga zo ff naar de maccie wat zal ik halen
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Fuck, om 4 uur wakker worden was niet echt mijn plan toen ik me nog een keer omdraaide
Is te weinig nigga denk dat ik paar mcchicken klap en milkshake en verder zie ik wel Gquote:
Ze breekt je door midden als ze dat wil.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
vaselina is wel lekkere smatje faya dat ze damsco woont anders had ik wel gegeven
Is het zo'n ecto dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.
ik ben ntbquote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze breekt je door midden als ze dat wil.
hej hejquote:Op maandag 11 februari 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedun middagjes
Wie zijn die nieuwe ?
Ja die herkende ik wel , maar niet als stonerquote:Op maandag 11 februari 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej hej
weet niet vaseline ofzo :S :S
beter kunnen = pics maken en uploadenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef very het volgende:
WTF @ die joint van sinepedraap met de titel "Een inside-out stickie draaien"??
Met shag draaien, zo dun draaien en zo'n poep-grinder gebruiken
Holyfuckquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het beste wat ik kan_!
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.
kanonquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.
Ik zal er aan proberen te denken als ik weer eens een joint ga rollen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
beter kunnen = pics maken en uploaden
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet smoken is hier niks te zoeken hebben
ADD'er ?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibequote:Op maandag 11 februari 2013 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADD'er ?
Want dit is zo herkenbaarOffe beginnen en dan tussendoor bedenken
dat je nog dit moet doen en dat en zus enzo xd
Of vreten gaan pakken en vergeten wat je eigenlijk aan het doen was_O-
aah oke oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibe
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesquote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...Morgen maar eens echt weer aan de studie.
Eerste periode had ik veel colleges gevolgd, maar te weinig voor de tentamens gedaan en maar 1 van de 3 gehaald... Tweede periode nooit een collegezaal van binnen gezien en waarschijnlijk al m'n vakken gehaald inclusief 1 herkansingquote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesDaardoor denk ik nu weer; ik doe het later wel..
maar ik kan zo niet bezig blijven want de stof wordt ook moeilijker.
inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 17:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat is maandag toch ook een waardeloze dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
Monday. Been there. Done that.GarfieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
A, zei net tegen mij 'ik wil jouw ook helemaal niet kwijt'![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Jep, hij was zo boos en duidelijk.. en nu is die 360 graden gedraaid hahaquote:
Hey wat leuk voor je dat het weer beter gaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken het hihiquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, hij was zo boos en duidelijk.. en nu is die 360 graden gedraaid haha
Hmm ja maar dat gevoel is hier ook hoor. Ik maakte net een grapje en toen sloeg die ook meteen weer dicht, heeft gewoon tijd nodig maar zolang ik in die tijd kusjes en knuffels krijg ben ik blijquote:Op maandag 11 februari 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken het hihi
Hoewel op de achtergrond speelt er natuurlijk nog wel iets wat gefixt moet worden, maar verder zit alles gewoon goed tussen ons
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat gevoel is hier ook hoor. Ik maakte net een grapje en toen sloeg die ook meteen weer dicht, heeft gewoon tijd nodig maar zolang ik in die tijd kusjes en knuffels krijg ben ik blij
En seks.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodig
en money, gierige bitchesquote:Op maandag 11 februari 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa wij vrouwen hebben gewoon liefde en genegenheid nodig
Ja maar ik noem dat al heel vaak en dan lijkt het soms net alsof ik het voor de seks doequote:
Al was Henkie nog meer pauper dan hij nu was dan zou ik hem alsnog never nooit niet laten gaan heurrrquote:
Vies meisjequote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar ik noem dat al heel vaak en dan lijkt het soms net alsof ik het voor de seks doe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |