beter kunnen = pics maken en uploadenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef very het volgende:
WTF @ die joint van sinepedraap met de titel "Een inside-out stickie draaien"??
Met shag draaien, zo dun draaien en zo'n poep-grinder gebruiken
Holyfuckquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het beste wat ik kan_!
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.
kanonquote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.
Ik zal er aan proberen te denken als ik weer eens een joint ga rollen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
beter kunnen = pics maken en uploaden
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet smoken is hier niks te zoeken hebben
ADD'er ?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibequote:Op maandag 11 februari 2013 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
ADD'er ?
Want dit is zo herkenbaarOffe beginnen en dan tussendoor bedenken
dat je nog dit moet doen en dat en zus enzo xd
Of vreten gaan pakken en vergeten wat je eigenlijk aan het doen was_O-
aah oke oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
nah denk niet dat ik ADD heb. ik vind het gewoon kut om iets te doen en zit nog een beetje in de weekend-vibe
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Studeur het volgende:
Ik moet echt eens van mn luie reet af komenVandaag 2 uurtjes college gehad en voor de rest niks gedaan. Probeerde te studeren maar dan drijft mijn zicht meteen van de tekst af en zit ik zomaar een uur naar buiten te staren.
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesquote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Achja, ik had vandaag 4 uurtjes college maar toen de wekker om 8 uur ging besloot ik de eerste 2 uur te skippen... Toen om 10 uur de wekker ging, besloot ik ook de andere 2 uur te skippen, om uiteindelijk om 4 uur weer wakker te worden...Morgen maar eens echt weer aan de studie.
Eerste periode had ik veel colleges gevolgd, maar te weinig voor de tentamens gedaan en maar 1 van de 3 gehaald... Tweede periode nooit een collegezaal van binnen gezien en waarschijnlijk al m'n vakken gehaald inclusief 1 herkansingquote:Op maandag 11 februari 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probleem is bij mij meer dat ik het de afgelopen 4 tentamens erg makkelijk vanaf heb gebracht, steeds maar een week van te voren het boek open slaan en amper aanwezig zijn bij de collegesDaardoor denk ik nu weer; ik doe het later wel..
maar ik kan zo niet bezig blijven want de stof wordt ook moeilijker.
inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 17:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat is maandag toch ook een waardeloze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |