Wij..quote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In ieder geval zijn er twee die in de zelfde stad wonen
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik in Emmen woon
Wel waar. Waar zijn de Rotterdammers?quote:
Oeh, zal toch nog even haasten dan. Beter ga je aan de bar zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ok, misschien red ik dat. kwart over/20 over ongeveer
Ex Rotterdammer hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Wel waar. Waar zijn de Rotterdammers?
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OVquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom ook meeten dan gaan we lekker smoken ja tog
Dat mag in de Ankaraquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar heb daar niet gehaald gister. Ik wilde eigenlijk even gaan poolen met een mattie, dus we gingen naar Witte de With, bleek die pooltafel kapot.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah chill! Goede wiet daar of nietDus toen maar naar 4floors gegaan want daar is het veel chiller, maar we hebben alleen drinken gehaald.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ff kijken wie allemaal willen komenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
in amsterdam? kom ik daar wel ff heen, toch gratis OV
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]So so flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ik hoor hier al zoveel flauwe grapjes over Amsterdam.quote:
waarom deze? Ik zit niet aan de bar btw, gewoon op zo'n lekkere bank waar je mag rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Aap als je in de shop bent aangekomen moet je vragen of je er mag roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |