Oh hier gelukkig niet, heb 't nu wel gehad met die tyfus sneeuw. Ligt nog steeds een dikke laag hier en daar en op plekken waar veel auto's rijden is het half-gesmolten en weer opgevroren tot glad ijsquote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
Net even jointje gerookt in de tuin, is het gewoon alweer aan het sneeuwen.
Gaat mij voornamelijk om die gast Marx1990 ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
HAha, die man weet de oorzaak al maar geen oplossing...
mijne ook, ik kom naar je toe kan je voor me halenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn wiet is op, ben nu weer een beetje aan het ontnuchteren
O hier ligt niet zoveel meer, maar ik vind het ook wel leuk geweest. Ik wil zon.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh hier gelukkig niet, heb 't nu wel gehad met die tyfus sneeuw. Ligt nog steeds een dikke laag hier en daar en op plekken waar veel auto's rijden is het half-gesmolten en weer opgevroren tot glad ijs
Moet ik eigenlijk ook maar eens doenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, ff weekje pauze proberen te houden
Idd doe mij de chille tijden maar weer van 20/25 graden waar je gewoon met t-shirt (of evt vestje/dunne jas) naar buiten kunt, lekker met de zonnebril op op je gemakje naar buitenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Piye het volgende:
[..]
O hier ligt niet zoveel meer, maar ik vind het ook wel leuk geweest. Ik wil zon.
Wat zal je daarna na dan giga stoned wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik was dus paar weken wel flink ziek, flink virusje dus ook hoesten dus kon niet blowen want deed teveel pijn, daarna een spacemuffin gemaakt en allesjezus wat was ik stonedquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat zal je daarna na dan giga stoned worden
Haha ja dit topic zou ik dan ook zo veel mogelijk ontwijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.
Och, ben nu toch nog stoned, kan bestquote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooral in een reeks gaan posten waar iedereen over wiet praat dan. Werkt voor mij ook heel goed.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mijne ook, ik kom naar je toe kan je voor me halen
Dat is de enige reden dat ik af en toe wat minder rook, om daarna weer stoned te worden zoals als het hoord, en niet een hele joint weg paffen en maar halfjes stoned worden door het te vele rokenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik was dus paar weken wel flink ziek, flink virusje dus ook hoesten dus kon niet blowen want deed teveel pijn, daarna een spacemuffin gemaakt en allesjezus wat was ik stoned
nieuw-west*quote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee blijft eens in dat osdorp van je
Ja ga ik ook eens vaker doenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik af en toe wat minder rook, om daarna weer stoned te worden zoals als het hoord, en niet een hele joint weg paffen en maar halfjes stoned worden door het te vele roken
Hehe Nestalgie die allemaal wietkoeriers vindt.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
waar woon je? ik wil ook wel voor je halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |