Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaar
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaar
Waarom niet gewoon,in de shop?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimte
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weer
Ohquote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimte
Komen we daar met een grote groep mensen. Zitten ze daar wel op te wachtten?quote:
Dat noemde ik ookquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mij
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten maar die gast blijkt niet helemaal te sporen en liep elke keer achter dr aanquote:
Ik weet zeker dat ze hier in Emmen echt niet blij zijn als we met 20 lui naar binnen gaan hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat noemde ik ookMaar dan moeten we nog steeds een shop uitzoeken die groot genoeg is en ons wel binnen wil hebben (er vanuit gaande dat we met 20 zijn), en bovendien is Nestalgie nog geen 18
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten
moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mij
Ze is er van overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaakt dus zit wel goed (en zij heeft het uitgemaakt). Maar elke keer ben ik te dronken/stoned om nog een beetje versierpogingen te doen. Ik ben het een beetje verleerd denk ik na een vriendin gehad te hebben. Weet niet wat er met me is want ik vind dr echt leuk maar t lukt gewoon nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
Cursus anger management moet je doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
![]()
Wat is met mij
Doen wequote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
alleen deed hij 't de laatste tijd niet meer goed op m'n laptop (zowel op chrome niet als op firefox en IE)quote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah ik ga zo op de pc dus dan kan ik opzich wel meedoen
doen we!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo eerst naar beneden maar als ik terug ben kan ik ook meedoen *graag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |