Haha nou idd, elke dag blowen kun je nog een beetje verbloemen aan de buitenwereld omdat je er verder nog normaal uit ziet, maar bij elke dag coke krijg je ook echt een crackhoofdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, beter dan elke dag coke zou ik maar zeggen
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
Foto's tegenkomen op facebook van momenten die je je niet meer kunt herinneren
Haha ja, naja het kwam toevallig zo uit. Als het mee zit volgende week weer met meer mensen erbij van hierquote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach ja als ik op FOK! aan de praat raakte met iemand die in mijn woonplaats woont dan zou ik daar ook wel mee hebben afgesproken ofzo denk ikGewoon om eens te zien wie er achter zo'n account zit
Sowieso ga ik niet naar de/een meet als jij niet kanquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, naja het kwam toevallig zo uit. Als het mee zit volgende week weer met meer mensen erbij van hierIk ben altijd wel in om nieuwe mensen te leren kennen haha alleen ben ik gewoon het enige meisje wat er dan is als jij er niet bij bent
Haha, lijkt me sowieso een stuk gezelliger als jij er ook bij bent!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso ga ik niet naar de/een meet als jij niet kan
Lok ze hier heen dan! Moira en ik zijn de enige volgens mijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Hoe meer vrouwen hoe beter.
De pik/tiet ratio moet op orde zijn.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Das heul niet het geval nuquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Sowiesoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sowieso een stuk gezelliger als jij er ook bij bent!
Haha ja dat heb ik ook hoor, 2 of 3 vind ik niet erg maar dan alsnog liever jouw erbij! Ik ken jouw ook niet maar ik denk dat dat wel goed komt als we zouden meetenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso
Maar het enige meisje zijn met een groep jongens die je verder helemaal niet kent (ook al ken ik jou ook niet) lijkt me toch een beetje naar
slome, ben allang aan het smokenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
oke tipje is af, nu de rest van de joint nog
tussendoor niet typen en lezen helpt vast
Dan kunnen er maar 4 mannen komenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
jijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Fopje het volgende:
En wie gaat de stoner van deze week worden?
Ik ben geen stonerquote:
wacht wat? waarbijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kunnen er maar 4 mannen komen
6 als Vas ook komt
haha ja voor zover we tot nu toe hebben ontdekt hebben we best veel met elkaar gemeen iigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik ook hoor, 2 of 3 vind ik niet erg maar dan alsnog liever jouw erbij! Ik ken jouw ook niet maar ik denk dat dat wel goed komt als we zouden meetenHeb zo'n vermoeden dat we wel uren kunnen praten haha
ja het is echt treurigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
slome, ben allang aan het smoken
Daarom hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja voor zover we tot nu toe hebben ontdekt hebben we best veel met elkaar gemeen iig
Dat laatste dan heb je zeker veel vrienden.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het beste wat ik kan_!
Ik had altijd maatjes die draaide voor me. Die draaide er in één keer een stuk of 10 voor me. Gaf ik hen weer wat wiet als dank. Nooit skeer doen met je wiet voor je vrienden was mijn motto.
Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaar
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer? opzich wel leuk stel stonede apen bij elkaar
Waarom niet gewoon,in de shop?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimte
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoeling was bij topic nr 50 met de gedachte 'dat gaat niet zo snel met stonende mensen' maar nummer 50 is over 2 weken al ofzo, ongeveer 4 maanden eerder dan verwacht. Volgens mij was de bedoeling sowieso mooi weer
Ohquote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Datum is nog niet vast, het zou bij het 50e topic zijn maar dat gaat wat sneller dan verwachtMisschien fijner om te wachten als het weer wat warmer is
Waarschijnlijk in Utrecht trouwens, alleen moeten we nog ff ergens een openbare chill plek/shop bedenken of een host vinden met genoeg ruimte
Komen we daar met een grote groep mensen. Zitten ze daar wel op te wachtten?quote:
Dat noemde ik ookquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mij
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten maar die gast blijkt niet helemaal te sporen en liep elke keer achter dr aanquote:
Ik weet zeker dat ze hier in Emmen echt niet blij zijn als we met 20 lui naar binnen gaan hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat noemde ik ookMaar dan moeten we nog steeds een shop uitzoeken die groot genoeg is en ons wel binnen wil hebben (er vanuit gaande dat we met 20 zijn), en bovendien is Nestalgie nog geen 18
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Denk t wel. Sinds de eerste keer dat ik dr zag al, maar toen was dr ex er en die heeft het verpest. Sindsdien niet echt meer iets laten merken.. vond het al een beetje vreemd dat ze de hele tijd met dr ex stond te praten
moest lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
Loop al sinds zaterdagavond boos op mezelf te zijn omdat ik geen enkele poging heb gedaan een lekkere chick te hosselen waarvan ik weet dat ze mij leuk vindtOp een gegeven moment was ik zaterdag te dronken om nog iets zinnigs te doen dus was ik maar naar huis gegaan, uit woede halverwege gestopt en mn fiets een paar keer getrapt en mn halve turkse pizza in het water gegooid
![]()
Wat is met mij
Ze is er van overtuigd dat ze de juiste keuze heeft gemaakt dus zit wel goed (en zij heeft het uitgemaakt). Maar elke keer ben ik te dronken/stoned om nog een beetje versierpogingen te doen. Ik ben het een beetje verleerd denk ik na een vriendin gehad te hebben. Weet niet wat er met me is want ik vind dr echt leuk maar t lukt gewoon nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hoe is de status van haar nu dan? Nog bezig met haar ex? Zo nee ga er achteraan!
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
Cursus anger management moet je doenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef Studeur het volgende:
![]()
Wat is met mij
Doen wequote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
Studeur beter kunnen we deze stoners trouwens zo gek krijgen om weer eens met z'n allen in een FOK room iSketch te spelenEn dan stoned, zoals wij dat vaak deden
alleen deed hij 't de laatste tijd niet meer goed op m'n laptop (zowel op chrome niet als op firefox en IE)quote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DAT IS ZO FUCKING AWESOME! Doen, doen!
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah ik ga zo op de pc dus dan kan ik opzich wel meedoen
doen we!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo eerst naar beneden maar als ik terug ben kan ik ook meedoen *graag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |