SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".quote:Op maandag 11 februari 2013 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
eindelijk een goeie post van stoma
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Air Superiority jonge.. lekker met z'n 24en tegen elkaar aanvliegen!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA is dan teminste ook gewoon vet.
Crysis daar in tegen.
Dat lukt je wel vaker hequote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staanquote:
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staan
Halve finale gister gewonnen met 8-0 (krijg je ineens een berichtje van die gast, dat ie zijn fifa disc in 2 gaat breken![]()
) , verlies je in de finale met 1-0
Die 4 heb ik sowieso nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
Gomez is kut beter neem je Bonyquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
liever IF Havenaarquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gomez is kut beter neem je Bony
Ja soms wel.quote:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom is het bij black ops alles of niets.![]()
Het ene potje lukt alles en een potje later wordt je afgeslacht.
Gisteren was het dieptepunt. Ik speelde 13-32 maar stond daarmee wel boven aan van het team. Heb even terug gekeken wat de tegenstander allemaal had ingeroepen:
2x swarm
2x k9 dogs
1x vtol warship
4x warthog
2x lodestar
6x vsat
3x chopper
11x lighting strike
9x hellstorm
En ik zal vast iets gemist hebben.
Dood gaan door je eigen swarm dat is pas tofquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijd
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills hadquote:Op maandag 11 februari 2013 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.
Ja wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills had
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
In de vorige cods had niet iedereen minimaal 150ms latency.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiers
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets makenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
jongers ik heb crysis gespeeld check mijn live commentary
Al afspraak gemaakt?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Cliffy het volgende:
Piepstemmetje
Gesnotter
Gehoest
Lawaai op achtergrond
Moeders email vol in beeld
subscribed!
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16secquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets maken
Ik heb 5min volgehouden, wat triest
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat is dat Aliens Colonial Marines ontzettend slecht
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uit
Gemaakt door IW toevallig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeld
Op 2 of 3 spelers na niks bijzonders maar goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo slecht is het ook weer niet.
Juventus heeft zo'n bazen team he
Klopt alleen in giovinco is een baas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pirlo,Marchisio,Buffon,Matri,Vidal en Chiellini zijn klasbakken maar die hebben te weinig pace voor jou denk ik
ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold Lavezzi maakt me toch een goal zeg
ik ben blij dast je me commentary leuk vonddtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16sec
toch even skippen,
"MOEK FF KIBBELING GAAN HALEN" kippetjes of kibbeling?
"ah,jij mag wel kibbeling gaan halen"
"praatjes hebben ze zat he"
"nee, je vraagt het toch"
tering, wat is dat voor tokkie gebeuren![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAA, toch nog een keer skippen, tering![]()
"Wie van jullie laat de hond uit?"
bla bla bla bla
zegt die vent is ineens, PUTA KIND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"HOU JE BEK DICHT!!!!!!!"
WTF IS DIT GEK![]()
![]()
![]()
![]()
zegt genoeg
Is midden in de nacht dus denk niet dat het commentaar door De Grote Mart word gedaan.. Andere commentatoren zijn helaas niet veel beter..quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omerta is ook wel een toppertje hoor
Geef dat 10tje uit aan fifa points xDquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
All-Star Weekend kijken op Sport 1 of 10tje betalen voor professioneel commentaar
Dan moet je niet simpelweg alleen maar klikkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat serieus een goed spel? Dat spel heeft nog minder diepgang als de SP van BO2.
Het had echt stukken beter kunnen zijn en al helemaal voor die prijs. Het is mist gewoon allemaal net een stukje diepgang bijvoorbeeld als je de popo moet afkopen wat ik dan deed is vlak voor die meter vol was iedereen nog even snel dat stadje in sturen en dan had ik met 5 minuten alweer genoeg geld om iedereen af te kopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je niet simpelweg alleen maar klikken. SP is sowieso kort, maar 15 uur ofzo. Maar gevechten zijn wel tof gedaan
Waarom? Heb nog 130k coinsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef dat 10tje uit aan fifa points xD
Prijs is maar iets van 40 a 45 euro, dus dat valt echt wel mee. BO2 is ook niks bijzonders, maar daar betaal je toch 60e voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het had echt stukken beter kunnen zijn en al helemaal voor die prijs. Het is mist gewoon allemaal net een stukje diepgang bijvoorbeeld als je de popo moet afkopen wat ik dan deed is vlak voor die meter vol was iedereen nog even snel dat stadje in sturen en dan had ik met 5 minuten alweer genoeg geld om iedereen af te kopen.
Dan gewoon dat 10tje in je zak stekenquote:
45 euro is zo'n 30 euro te veel en wat heeft BO2 hier mee te maken dat heeft nog een goede MP.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Prijs is maar iets van 40 a 45 euro, dus dat valt echt wel mee. BO2 is ook niks bijzonders, maar daar betaal je toch 60e voor
45 euro is een prima prijs,zeker voor een korte SP, en de MP speel je ook alleen maar voor de co-opquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
45 euro is zo'n 30 euro te veel en wat heeft BO2 hier mee te maken dat heeft nog een goede MP.
Ach ik mag hopen dat niemand die kwal nog serieus neemtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
45 euro is een prima prijs,zeker voor een korte SP, en de MP speel je ook alleen maar voor de co-op
Goede MP? Laat stoma het maar niet horen
perks kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat(sommige geven ook punten voor je skills) en die hebben dus wel invloed op het spelquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ik mag hopen dat niemand die kwal nog serieus neemt
45 is veel te duur man dat is het echt niet waard daarvoor is het te kort en belachelijk makkelijk. Aan het begin moet je een poppetje kiezen met die skills maar het maakt uit eindelijk helemaal geen flikker uit wat je kiest want het heeft toch geen invloed op heel het spel
Er staat dat het wat uit zou moeten maken maar dat doet het allemaal nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skills kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat en die hebben dus wel invloed op het spel. Meer punten om te bewegen, betere stats om raak te schieten.
Volgende keer iets langer spelen dan 10 minuten
Je hebt gelijk stefquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er staat dat het wat uit zou moeten maken maar dat doet het allemaal niet
Jij moet toch altijd gelijk hebben, dus dan ga ik er niet eens verder op inquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En het dieptepunt is misschien nog wel dat je totaal geen tegenstand hebt van andere gangs het enige wat je moet doen is zorgen dat je genoeg geld hebt dan kun je de politie afkopen wat al echt totaal geen uitdaging is want geld krijg als water dus een uitdaging is het ook niet en die map is veel te klein.
Maar goed jij kan toch nergens normaal over discussiëren
Daarom zei ik dus al, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kom met argumenten waarom ik het kut vind jij zegt alleen maar dat BO2 geen 60 euro waard is en dat die perks wel verschil maken wat gewoon absoluut niet waar is. Dat spel is geen 45 euro waard als het als arcade titel was uitgekomen dan was het prima geweest.
Altijd wel makkelijk als je geen tegen argumenten hebt om zo te gaan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus al, je hebt gelijk.
Als jij lekker zwart-wit wilt blijven denken, ga ik er toch niet op in? Dus dan geef ik je gewoon gelijk en is het klaar
Is dat zo? Volgende keer wat beter lezen dan, want het staat er toch echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd wel makkelijk als je geen tegen argumenten hebt om zo te gaan doen
En kan je het nu wel lezen? Misschien is de ontwikkelaar wel fan voor Ajax, of hebben ze familie die bij Ajax in de jeugd spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
perks kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat(sommige geven ook punten voor je skills) en die hebben dus wel invloed op het spel. Meer punten om te bewegen, betere stats om raak te schieten.
Volgende keer iets langer spelen dan 10 minuten
familie van suarezquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgende keer wat beter lezen dan, want het staat er toch echt.
Maar je hebt gelijk hoor.
[..]
En kan je het nu wel lezen? Misschien is de ontwikkelaar wel fan voor Ajax, of hebben ze familie die bij Ajax in de jeugd spelen.
Dan is het wel een top spel he?
Had iemand het over normaal discussiërenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent echt een kanker mongool weet je dat
Hoe kan ik die vergeten zijnquote:
Hahaha, dat heb jij ook bij Stoma hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als Nick iets leuk vind en je hebt er kritiek op omdat het gedateerd is en gewoon bar slecht is dan ligt het altijd aan de andere persoon
Maar Nick hoe is het nou mag je weer niet van je zolderkamer af en ben je daarom weer verdrietig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had iemand het over normaal discussiëren![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe kan ik die vergeten zijn![]()
[..]
Hahaha, dat heb jij ook bij Stoma he![]()
Maar waar staat ergens dat ik er iets om geef dat jij het niks vind? Nergens toch? Maar het mooie is, ik geef er ook echt geen flikker om wat jij van dat spel vind.
45e is een prima prijsje voor een game met weinig SP en een MP die je alleen maar doet voor de co-op
Wat jij er over denkt en doet, kan mij echt mijn reet roesten (jaja kom nu maar met "je hebt toch een flinke kont)"
Maar je blijft zeggen dat nieuwe perks geen invloed op het spel hebben, en dat is bullshit..
Maar jij hebt gewoon gelijk, dan zei ik 3 posts geleden al. Dan had je die kanker weg kunnen laten
Denk je wel even aan de familie? Die zitten daar ook mee he en gaan dus ook door een helquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Cliffy het volgende:
Jij bent ook niet bepaald altijd even ontvankelijk voor andermans argumenten Stef
Is dat allesquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar Nick hoe is het nou mag je weer niet van je zolderkamer af en ben je daarom weer verdrietig?
Moet ik nog lager dan jou niveau? Dan blijft er niet veel over hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nouja dan hebben we dat standaard gezeik weer gehad misschien heb jij er nog iets aan toe te voegen?
Gelukkig heeft net iedereen gezien hoe jij kan discussiërenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed normaal met jou discussiëren is toch onmogelijk dus ik heb mijn niveau maar weer lekker omlaag gegooid dit is ook veel vermakelijker moet ik zeggen
I know, dat is jou interpretatie van discussiërenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke Nick, overigens was ik net niet aan het discussiëren maar zei ik gewoon dat je een kanker mongool bent dat is heel wat anders
Nee hoor ik gaf gewoon argumentenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I know, dat is jou interpretatie van discussiëren
Weet je eigenlijk zelf wat je typt? Heb namelijk het idee van niet :quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik gaf gewoon argumenten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed jij kan toch nergens normaal over discussiëren
Maar goed, inb4 : Nick je bent een kanker mongoolquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed normaal met jou discussiëren is toch onmogelijk
Matige comeback manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke Nick wat ben jij toch een griep gehandicapte.
Ja ach meneertje is gestopt met roken dan krijg je dat hequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Pixell het volgende:
2 pagina's vol met Stef en Nick, dan weet je het wel
Ik rook ook niet over de longen zo ben ik wel stoer maar krijg ik er geen kanker vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wist niet dat jij rookte, stefje.
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen maar ...quote:Van Praag klaagt over gedrag in FIFA 13
Voetbal • Geplaatst door Wessenator op 13-02-2013 @ 19:08
Bondsvoorzitter Michael van Praag van de KNVB heeft bij de FIFA een onderdeel van de videogame FIFA 13 onder de aandacht gebracht, waar de spelers protesteren bij de leiding.
Van Praag heeft de FIFA erop gewezen dat het vreemd is dat spelers in een computerspel protesteren tegen de wedstrijdleiding. Dat heeft hij naar eigen zeggen gedaan op veler verzoek van ouders in Nederland. In bepaalde situaties maken de poppetje hevige armbewegingen richting de scheidrechter, die het gedrag overigens negeert.
"Veel ouders storen zich eraan", liet Van Praag, tevens bestuurslid van de UEFA, woensdag op zijn Twitteraccount weten. "Alsof de FIFA jonge kinderen leert dat dit normaal is. Ik heb het verzoek van ouders overgebracht om de reactie van de speler aan te passen. Men pakt het op. Het is slechts een stukje van een legpuzzel", verwijst Van Praag naar het project VSK van sportbonden en minister Edith Schippers naar een veiliger sportklimaat.
en onder tussen sturen ze elkaar lieve berichten via w-appquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Pixell het volgende:
2 pagina's vol met Stef en Nick, dan weet je het wel
Philips lcd? Tevreden over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef Rensjebree het volgende:
BAM!
Eindelijk een nieuwe backplate gemaakt voor m'n media center!
[ afbeelding ]
Ja, daar doelde ik opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat jaren.. Prima te doen.
als je doelde op de tv natuurlijk..
Beste Gert,quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef SoldMayor het volgende:
Het is weer gezellig hier.![]()
Maar goed, zomeeteen Real-Man U![]()
![]()
![]()
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik opGoed om te horen
Beste A.T.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef PierreTT het volgende:
Beste Gert,
Graag huur ik U in om die zwerver van een Cristiano Ronaldo omver te schoppen.
Groet groet,
Aartje T.
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.
Wil binnenkort eigenlijk wel wat nieuws, dan kan deze in de slaapkamer
Die man was wel erg dom bezig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie had ook al gewoon rood kunnen hebben
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerAlleen kijk ik nu dus nooit meer tv vanuit bed
Ik vraag me af wat hij dacht toen hij die gele kaart paktequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man was wel erg dom bezig ja.
Beste Liejoonel,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste A.T.
Helaas kan ik de beste voetballer ter wereld dat niet aan doen.
Gr gr Messi.
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dicht
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aan
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vindquote:
Ik heb er zo'n timer opgezet, als ik een uur niks aanraak dan gaat ie uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.
Beste aartje,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PierreTT het volgende:
Beste Liejoonel,
Wat heb ik toch een hekel aan die man, hij kijkt zo naar uit zijn ogen. Hopelijk struikelt hij zometeen over zijn slecht gestrikte veters en raakt zijn kapsel door de war. Dan zou ik hard lachen hihihi.
Gr gr
Aartje T.
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vind
Maar beeldkwaliteit van Panasonic, Boh
Klopt, dat heeft die 3 jaar oude van mij ook, als je zenders wisselt, aanzetten etcetera. Maar wel prima beeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Beste Eyong,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste aartje,
Helaas deel ik deze mening niet. Ik vind het een zeer goed voetballer maar ik mag niet zeggen dat hij beter is als Messi want dan wordt iedereen boos.
Natuurlijk is er maar een voetballer echt goed is en dat is Manolev.
gr gr Eyoun tarka Enoh.
Niet alleen de rechtsbacks maar de linksbacks zijn ook bar slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
Warom hebben deze 2 top teams beide van die waardeloze rechtsbacks.
Maar bij Ajax maakte Suarez ook goals en dat was ook een pauper team.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk het niet want Liverpool had de bal nog niet over de middenlijn gekregen
Alle ballen op Suarez en het hem op laten lossen was dan ook de tactiekquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar bij Ajax maakte Suarez ook goals en dat was ook een pauper team.
Stef attack.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar bij Ajax maakte Suarez ook goals en dat was ook een pauper team.
Ajax had toen ook echt wel een matig team Kennedy en Rommedahl speelde die jaren bij Ajax onder anderequote:
Maar wel Vertonghenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax had toen ook echt wel een matig team Kennedy en Rommedahl speelde die jaren bij Ajax onder andere
En toch ben jij diegene die moet beginnen met kanker mongoolquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach meneertje is gestopt met roken dan krijg je dat he
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
Peirre ruil je brommert in!
[ afbeelding ]
Meer, waneer heb je de tijd om zoiets te bouwenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het zo doen, waar haal je zoiets?
En het geldquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meer, waneer heb je de tijd om zoiets te bouwen
www.chalopy.blogspot.comquote:
Zou dr voor tekenen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom Teun, dan scheur'n we eem naar de supermarkt!![]()
[ afbeelding ]
Ah nicequote:
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef badboynova het volgende:
Bamm nu komen ze niet met van mij af, vandaag een vast contract gekregen.
Die neger is wel irritantquote:
Lekker man! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef badboynova het volgende:
fk dat.. clubs!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5839754/#squad-player
Voor erbij Zjozz moet alleen nog even 10k roggelen voor Chiellini en LM UP El Shaaraway
Beter dat, dan al dat voetbalgezeik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna een dag niet gepost hier.
Een dieptepunt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
Onbepaalde tijd?
Thank youquote:
Feest in Tilburgquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
FC Twente is getwented![]()
1-1 door goal in de 90st minuut van Willem II![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef badboynova het volgende:
Nice, hoe was het?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Yeah vannacht terug gekomen uit Oostenrijk. Beetje uit mijn slaapritme
Goed om te horenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Awesomemaar nu ben ik na 8 dagen wel ubergaar. Morgen maar uitrusten op mijn werk.Alles chill bij de oudjes?
Zeker! Lekker nummerquote:
Zo gedold worden? Snap ik..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deed ik vroeger ook op die speelgrond
Ah mattie deze boy wordt nooit gedold ik deelde altijd die shit uit.quote:
Linkertrigger rechterpookje vooruit die shit moet je beetje oefenen man is best handig om te kunnen op zijn tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef Cliffy het volgende:
Net zoals ik in FIFA.. alleen weet ik niet hoe je een schaar doet
Gewoon gewonnen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Young en Moisander in mijn packs Sold
Ik kon de gelijkmaker in de laatste minuut de goal in lopen maar nee Zjozz gaat er ineens voor lopen. Heb de xbox uitgezetquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoor het al weer, ik ben er een weekje niet en clubs gaat voor geen meter?
Ging prima hoor, hij wil alleen mij de schuld geven van zijn falen..quote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Waarom schoot je dan niet gewoon?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kon de gelijkmaker in de laatste minuut de goal in lopen maar nee Zjozz gaat er ineens voor lopen. Heb de xbox uitgezet
Jij stond A buitenspel, B loopt naar mij toe en C je stond fucking 4 meter buitenspel en dan ga je zeggen dat ik faalquote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ging prima hoor, hij wil alleen mij de schuld geven van zijn falen..
Zo mooi was het niet ik kon hem gewoon zo het lege doel binnen lopen kreeg hem 5 meter van de lijn gok ik. Maar goed wie staat er dan ook daar buitenspel dat kregen Manolev en Enoh nog niet voor elkaarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Niet mooi willen doen, gewoon binnen rammen die bal!
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Oh Pierre, wat een boefjes daar in Tilburg
Tilburgse winkels open ondanks verbod
Ik wou net zeggen, even geen Clubs en direct draait alles op niveau AGOVVquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik speelde een briljante pot Pieter, Rabonna's, straffe voorzetten, dodelijke steekballen alleen niemand deed er iets meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, even geen Clubs en direct draait alles op niveau AGOVV
Schavuiten.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!![]()
Maar nu serieus, er was sprake van dat ook de AH XL op zondag dicht zou gaan. Kijk, dat Piets Lampenpaleis en Sjaak's Borduurshop dicht zijn op zondag, daar geef ik geen reet om, maar de XL dicht is een ander verhaal
Ach, volgende keer beterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speelde een briljante pot Pieter, Rabonna's, straffe voorzetten, dodelijke steekballen alleen niemand deed er iets mee
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabéquote:
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg ditquote:Op maandag 18 februari 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabé
Goed hoor, maak mij even Manager dan. Succes bij je volgende ploegquote:Op maandag 18 februari 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabé
Volgens mij is voetbalgochme een verzonnen woord van Jan van Halstquote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg dit![]()
![]()
http://blog.richardvander(...)doelen-ze-met-gochme
Check dat filmpje, wat een mongool die gastquote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is voetbalgochme een verzonnen woord van Jan van Halst
Je ziet hem ook echt denken van zal ik dit doen? Ja ik ga dit doen en dan heel blij juichenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check dat filmpje, wat een mongool die gast
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!![]()
Maar nu serieus, er was sprake van dat ook de AH XL op zondag dicht zou gaan. Kijk, dat Piets Lampenpaleis en Sjaak's Borduurshop dicht zijn op zondag, daar geef ik geen reet om, maar de XL dicht is een ander verhaal
Gewoon je toiletpapier bij de shop halen tochquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.
Ik haat het als ik snel in de stad iets moet ophalen. Maar eerst 20 mensen overhoop moet fietsen om bij een winkel te kunnen komen om daar achter een familie met krijsende kinderen te staan, en een vader die moedeloos kijkt alsof hij zojuist beseft dat zijn leven geen zin meer heeft.
Dat gebeurde hier in Tilburg dus ook. Toen de winkels op zondag open gingen was de drukte veel beter te overzien. Maar dat ze weer gesloten worden heeft niet te maken met de drukte, maar met het feit dat de kleine winkeliers menen dat ze oneerlijke concurrentie hebben van de grotere bedrijven, zoals V&D, Saturn, C&A etcetera. Deze kunnen wel op zondag open en die kleine winkeliers niet, en dus is het boehoe doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.
Ik haat het als ik snel in de stad iets moet ophalen. Maar eerst 20 mensen overhoop moet fietsen om bij een winkel te kunnen komen om daar achter een familie met krijsende kinderen te staan, en een vader die moedeloos kijkt alsof hij zojuist beseft dat zijn leven geen zin meer heeft.
A-fucking-menquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De disc in je console/PC stoppen en het spelleke spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb dus net fifa gekocht, wat moet ik nu doen?
Lekker naar het Fifa topic gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb dus net fifa gekocht, wat moet ik nu doen?
Ik ben een internethero, zo iemand met een social-disorder.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waar jullie je druk om maken ga gewoon lekker chill naar de winkel en hou je gemak net alsof jullie het zo druk hebben
Anders doe je gewoon even normaal. Ik stel hier gewoon een vraag omdat ik dacht dat dit het fifa topic was door de titel + OP. Kan ik er wat aan doen dat ik met een IQ van ver onder de 100 geboren ben.quote:
Dankjewelquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De disc in je console/PC stoppen en het spelleke spelen
sorryquote:Op maandag 18 februari 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even normaal. Ik stel hier gewoon een vraag omdat ik dacht dat dit het fifa topic was door de titel + OP. Kan ik er wat aan doen dat ik met een IQ van ver onder de 100 geboren ben.
[..]
Dankjewel
Koning
Geeft niet. Ik kwam hier eigenlijk ook om te trollen, maar nu vind ik je best aardig en heb ik spijt daarvanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
sorryiedereen heeft wel eens een kutdag, vandaag is de mijne
Ik ben ook meestal de cool kid van de groep, kijk naar dit zielige zooitje in deze SC en tell me dat ik niet de meest aardige ben!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik kwam hier eigenlijk ook om te trollen, maar nu vind ik je best aardig en heb ik spijt daarvan
Je bent niet de meest aardigequote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal de cool kid van de groep, kijk naar dit zielige zooitje in deze SC en tell me dat ik niet de meest aardige ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu in seizoen 4 van CalifornicationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks seizoen 5, gister al 1,2,3 gezien
![]()
![]()
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nooit gedacht dat ik nog stage zou gaan lopen maar het is officieel na de zomervakantie ga ik stage lopen als leraar op een horeca vakschool waar ik praktijk en theorielessen ga geven![]()
wel vrij zielig om zo te scoren, en dan ook nog blij gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg dit![]()
![]()
http://blog.richardvander(...)doelen-ze-met-gochme__
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nice, beetje koken voor pubersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog stage zou gaan lopen maar het is officieel na de zomervakantie ga ik stage lopen als leraar op een horeca vakschool waar ik praktijk en theorielessen ga geven
Echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel vrij zielig om zo te scoren, en dan ook nog blij gaan doen__
![]()
Altijd goed meegenomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En er rijkelijk voor betaald krijgen
Beetje schreeuwen tegen die terrorkinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga erop vooruit dus ik klaag zeker niet.
Hoezo schreeuwen? Gewoon spinningbackfist in the facequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje schreeuwen tegen die terrorkinderen![]()
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finalequote:
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Only in Boxtel Oostquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finale
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjes![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finale
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjesMassale vechtpartijen, ik weet het nog goed toen we tegen Klarenbeek B2 speelden
![]()
Geen gezeikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo schreeuwen? Gewoon spinningbackfist in the face![]()
Trouwens, binnenkort maar weer eens UFC 2009 spelen, ik heb me echt helemaal ziek gelachen
Zit geen voetbal club hier in Oost, en tegenstander kwam uit EHVquote:![]()
Ach wel mooi, waren vader en zoon die het niet eens waren met de scheidsrechter en toen hadden wij het gedaan
Haha, dat ziet er ook niet uitquote:
Je moet eens kijken hoe duur die UFC3 is die is nog beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen gezeik![]()
Trouwens, binnenkort maar weer eens UFC 2009 spelen, ik heb me echt helemaal ziek gelachen![]()
![]()
nu pas ja?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ga crysis met de beste spelers van de EU spelen. Dat kon ik bij cod niet zeggen. Lololololquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentje met goeden teammates![]()
Oh kut we zijn niet de beste spelers van de EUquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga crysis met de beste spelers van de EU spelen. Dat kon ik bij cod niet zeggen. Lolololol
Neem het allemaal nog wat serieuzer met je Crysis![]()
![]()
Gelukkig kunnen wij dat wel zeggen, want wij spelen fifaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga crysis met de beste spelers van de EU spelen. Dat kon ik bij cod niet zeggen. LololololTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: