Al afspraak gemaakt?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Cliffy het volgende:
Piepstemmetje
Gesnotter
Gehoest
Lawaai op achtergrond
Moeders email vol in beeld
subscribed!
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16secquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets maken
Ik heb 5min volgehouden, wat triest
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat is dat Aliens Colonial Marines ontzettend slecht
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uit
Gemaakt door IW toevallig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeld
Op 2 of 3 spelers na niks bijzonders maar goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo slecht is het ook weer niet.
Juventus heeft zo'n bazen team he
Klopt alleen in giovinco is een baas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pirlo,Marchisio,Buffon,Matri,Vidal en Chiellini zijn klasbakken maar die hebben te weinig pace voor jou denk ik
ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold Lavezzi maakt me toch een goal zeg
ik ben blij dast je me commentary leuk vonddtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16sec
toch even skippen,
"MOEK FF KIBBELING GAAN HALEN" kippetjes of kibbeling?
"ah,jij mag wel kibbeling gaan halen"
"praatjes hebben ze zat he"
"nee, je vraagt het toch"
tering, wat is dat voor tokkie gebeuren![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAA, toch nog een keer skippen, tering![]()
"Wie van jullie laat de hond uit?"
bla bla bla bla
zegt die vent is ineens, PUTA KIND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"HOU JE BEK DICHT!!!!!!!"
WTF IS DIT GEK![]()
![]()
![]()
![]()
zegt genoeg
Is midden in de nacht dus denk niet dat het commentaar door De Grote Mart word gedaan.. Andere commentatoren zijn helaas niet veel beter..quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omerta is ook wel een toppertje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |