SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".quote:Op maandag 11 februari 2013 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
eindelijk een goeie post van stoma
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Air Superiority jonge.. lekker met z'n 24en tegen elkaar aanvliegen!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA is dan teminste ook gewoon vet.
Crysis daar in tegen.
Dat lukt je wel vaker hequote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staanquote:
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staan
Halve finale gister gewonnen met 8-0 (krijg je ineens een berichtje van die gast, dat ie zijn fifa disc in 2 gaat breken![]()
) , verlies je in de finale met 1-0
Die 4 heb ik sowieso nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
Gomez is kut beter neem je Bonyquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
liever IF Havenaarquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gomez is kut beter neem je Bony
Ja soms wel.quote:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom is het bij black ops alles of niets.![]()
Het ene potje lukt alles en een potje later wordt je afgeslacht.
Gisteren was het dieptepunt. Ik speelde 13-32 maar stond daarmee wel boven aan van het team. Heb even terug gekeken wat de tegenstander allemaal had ingeroepen:
2x swarm
2x k9 dogs
1x vtol warship
4x warthog
2x lodestar
6x vsat
3x chopper
11x lighting strike
9x hellstorm
En ik zal vast iets gemist hebben.
Dood gaan door je eigen swarm dat is pas tofquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijd
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills hadquote:Op maandag 11 februari 2013 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.
Ja wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills had
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
In de vorige cods had niet iedereen minimaal 150ms latency.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiers
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets makenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
jongers ik heb crysis gespeeld check mijn live commentary
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |