SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".quote:Op maandag 11 februari 2013 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
eindelijk een goeie post van stoma
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Air Superiority jonge.. lekker met z'n 24en tegen elkaar aanvliegen!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA is dan teminste ook gewoon vet.
Crysis daar in tegen.
Dat lukt je wel vaker hequote:Op maandag 11 februari 2013 07:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht "laat ik het niveau eens verlagen".
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staanquote:
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja moet ik straks xbox ff aanzetten, weet zo 123 niet wie er allemaal in staan
Halve finale gister gewonnen met 8-0 (krijg je ineens een berichtje van die gast, dat ie zijn fifa disc in 2 gaat breken![]()
) , verlies je in de finale met 1-0
Die 4 heb ik sowieso nietquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
Gomez is kut beter neem je Bonyquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus zat ff te kijken of ik een Duits/Bundesliga team kon bouwen met Gomez, Reus, Muller en Podolski maar het lukte me niet
liever IF Havenaarquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gomez is kut beter neem je Bony
Ja soms wel.quote:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom is het bij black ops alles of niets.![]()
Het ene potje lukt alles en een potje later wordt je afgeslacht.
Gisteren was het dieptepunt. Ik speelde 13-32 maar stond daarmee wel boven aan van het team. Heb even terug gekeken wat de tegenstander allemaal had ingeroepen:
2x swarm
2x k9 dogs
1x vtol warship
4x warthog
2x lodestar
6x vsat
3x chopper
11x lighting strike
9x hellstorm
En ik zal vast iets gemist hebben.
Dood gaan door je eigen swarm dat is pas tofquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon dashboarden doet stoma ook altijd
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills hadquote:Op maandag 11 februari 2013 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee die gast bij de tegenpartij stond op 47-0 en als iemand helemaal loesoe gaat wil ik altijd wel even blijven om te kijken wat hij haalt.
Ja wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kerel die dashboarden toen hij meer dan 100 kills had
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zjozz doe gewoon 4-2-2-2 dan kun je al die spelers kwijt al zou ik wel Gotze nemen ipv Muller
In de vorige cods had niet iedereen minimaal 150ms latency.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja soms wel.
En als je zelf goed speelt daar leaved het andere team.
Dat was bij vorige cod's nooit zo erg.
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiersquote:Op maandag 11 februari 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken maar dan ben ik nog een fortuin kwijt aan position modifiers
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets makenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
jongers ik heb crysis gespeeld check mijn live commentary
Al afspraak gemaakt?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:11 schreef Cliffy het volgende:
Piepstemmetje
Gesnotter
Gehoest
Lawaai op achtergrond
Moeders email vol in beeld
subscribed!
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16secquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat denken die kinderen voordat ze zoiets maken
Ik heb 5min volgehouden, wat triest
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat is dat Aliens Colonial Marines ontzettend slecht
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er wel tergend slecht uit
Gemaakt door IW toevallig?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die glitches zijn ook lachwekkend misschien wel het slechtste spel wat ik ooit heb gespeeld
Op 2 of 3 spelers na niks bijzonders maar goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo slecht is het ook weer niet.
Juventus heeft zo'n bazen team he
Klopt alleen in giovinco is een baas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pirlo,Marchisio,Buffon,Matri,Vidal en Chiellini zijn klasbakken maar die hebben te weinig pace voor jou denk ik
ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold Lavezzi maakt me toch een goal zeg
ik ben blij dast je me commentary leuk vonddtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
5 min? Ik kwam echt niet verder dan 16sec
toch even skippen,
"MOEK FF KIBBELING GAAN HALEN" kippetjes of kibbeling?
"ah,jij mag wel kibbeling gaan halen"
"praatjes hebben ze zat he"
"nee, je vraagt het toch"
tering, wat is dat voor tokkie gebeuren![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAA, toch nog een keer skippen, tering![]()
"Wie van jullie laat de hond uit?"
bla bla bla bla
zegt die vent is ineens, PUTA KIND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"HOU JE BEK DICHT!!!!!!!"
WTF IS DIT GEK![]()
![]()
![]()
![]()
zegt genoeg
Is midden in de nacht dus denk niet dat het commentaar door De Grote Mart word gedaan.. Andere commentatoren zijn helaas niet veel beter..quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omerta is ook wel een toppertje hoor
Geef dat 10tje uit aan fifa points xDquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
All-Star Weekend kijken op Sport 1 of 10tje betalen voor professioneel commentaar
Dan moet je niet simpelweg alleen maar klikkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat serieus een goed spel? Dat spel heeft nog minder diepgang als de SP van BO2.
Het had echt stukken beter kunnen zijn en al helemaal voor die prijs. Het is mist gewoon allemaal net een stukje diepgang bijvoorbeeld als je de popo moet afkopen wat ik dan deed is vlak voor die meter vol was iedereen nog even snel dat stadje in sturen en dan had ik met 5 minuten alweer genoeg geld om iedereen af te kopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je niet simpelweg alleen maar klikken. SP is sowieso kort, maar 15 uur ofzo. Maar gevechten zijn wel tof gedaan
Waarom? Heb nog 130k coinsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef dat 10tje uit aan fifa points xD
Prijs is maar iets van 40 a 45 euro, dus dat valt echt wel mee. BO2 is ook niks bijzonders, maar daar betaal je toch 60e voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het had echt stukken beter kunnen zijn en al helemaal voor die prijs. Het is mist gewoon allemaal net een stukje diepgang bijvoorbeeld als je de popo moet afkopen wat ik dan deed is vlak voor die meter vol was iedereen nog even snel dat stadje in sturen en dan had ik met 5 minuten alweer genoeg geld om iedereen af te kopen.
Dan gewoon dat 10tje in je zak stekenquote:
45 euro is zo'n 30 euro te veel en wat heeft BO2 hier mee te maken dat heeft nog een goede MP.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Prijs is maar iets van 40 a 45 euro, dus dat valt echt wel mee. BO2 is ook niks bijzonders, maar daar betaal je toch 60e voor
45 euro is een prima prijs,zeker voor een korte SP, en de MP speel je ook alleen maar voor de co-opquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
45 euro is zo'n 30 euro te veel en wat heeft BO2 hier mee te maken dat heeft nog een goede MP.
Ach ik mag hopen dat niemand die kwal nog serieus neemtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
45 euro is een prima prijs,zeker voor een korte SP, en de MP speel je ook alleen maar voor de co-op
Goede MP? Laat stoma het maar niet horen
perks kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat(sommige geven ook punten voor je skills) en die hebben dus wel invloed op het spelquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ik mag hopen dat niemand die kwal nog serieus neemt
45 is veel te duur man dat is het echt niet waard daarvoor is het te kort en belachelijk makkelijk. Aan het begin moet je een poppetje kiezen met die skills maar het maakt uit eindelijk helemaal geen flikker uit wat je kiest want het heeft toch geen invloed op heel het spel
Er staat dat het wat uit zou moeten maken maar dat doet het allemaal nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Skills kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat en die hebben dus wel invloed op het spel. Meer punten om te bewegen, betere stats om raak te schieten.
Volgende keer iets langer spelen dan 10 minuten
Je hebt gelijk stefquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er staat dat het wat uit zou moeten maken maar dat doet het allemaal niet
Jij moet toch altijd gelijk hebben, dus dan ga ik er niet eens verder op inquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En het dieptepunt is misschien nog wel dat je totaal geen tegenstand hebt van andere gangs het enige wat je moet doen is zorgen dat je genoeg geld hebt dan kun je de politie afkopen wat al echt totaal geen uitdaging is want geld krijg als water dus een uitdaging is het ook niet en die map is veel te klein.
Maar goed jij kan toch nergens normaal over discussiëren
Daarom zei ik dus al, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kom met argumenten waarom ik het kut vind jij zegt alleen maar dat BO2 geen 60 euro waard is en dat die perks wel verschil maken wat gewoon absoluut niet waar is. Dat spel is geen 45 euro waard als het als arcade titel was uitgekomen dan was het prima geweest.
Altijd wel makkelijk als je geen tegen argumenten hebt om zo te gaan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus al, je hebt gelijk.
Als jij lekker zwart-wit wilt blijven denken, ga ik er toch niet op in? Dus dan geef ik je gewoon gelijk en is het klaar
Is dat zo? Volgende keer wat beter lezen dan, want het staat er toch echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd wel makkelijk als je geen tegen argumenten hebt om zo te gaan doen
En kan je het nu wel lezen? Misschien is de ontwikkelaar wel fan voor Ajax, of hebben ze familie die bij Ajax in de jeugd spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
perks kan je bij kiezen als je een lvl omhoog gaat(sommige geven ook punten voor je skills) en die hebben dus wel invloed op het spel. Meer punten om te bewegen, betere stats om raak te schieten.
Volgende keer iets langer spelen dan 10 minuten
familie van suarezquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgende keer wat beter lezen dan, want het staat er toch echt.
Maar je hebt gelijk hoor.
[..]
En kan je het nu wel lezen? Misschien is de ontwikkelaar wel fan voor Ajax, of hebben ze familie die bij Ajax in de jeugd spelen.
Dan is het wel een top spel he?
Had iemand het over normaal discussiërenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent echt een kanker mongool weet je dat
Hoe kan ik die vergeten zijnquote:
Hahaha, dat heb jij ook bij Stoma hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als Nick iets leuk vind en je hebt er kritiek op omdat het gedateerd is en gewoon bar slecht is dan ligt het altijd aan de andere persoon
Maar Nick hoe is het nou mag je weer niet van je zolderkamer af en ben je daarom weer verdrietig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had iemand het over normaal discussiëren![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe kan ik die vergeten zijn![]()
[..]
Hahaha, dat heb jij ook bij Stoma he![]()
Maar waar staat ergens dat ik er iets om geef dat jij het niks vind? Nergens toch? Maar het mooie is, ik geef er ook echt geen flikker om wat jij van dat spel vind.
45e is een prima prijsje voor een game met weinig SP en een MP die je alleen maar doet voor de co-op
Wat jij er over denkt en doet, kan mij echt mijn reet roesten (jaja kom nu maar met "je hebt toch een flinke kont)"
Maar je blijft zeggen dat nieuwe perks geen invloed op het spel hebben, en dat is bullshit..
Maar jij hebt gewoon gelijk, dan zei ik 3 posts geleden al. Dan had je die kanker weg kunnen laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |