Check dat filmpje, wat een mongool die gastquote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is voetbalgochme een verzonnen woord van Jan van Halst
Je ziet hem ook echt denken van zal ik dit doen? Ja ik ga dit doen en dan heel blij juichenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check dat filmpje, wat een mongool die gast
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!![]()
Maar nu serieus, er was sprake van dat ook de AH XL op zondag dicht zou gaan. Kijk, dat Piets Lampenpaleis en Sjaak's Borduurshop dicht zijn op zondag, daar geef ik geen reet om, maar de XL dicht is een ander verhaal
Gewoon je toiletpapier bij de shop halen tochquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.
Ik haat het als ik snel in de stad iets moet ophalen. Maar eerst 20 mensen overhoop moet fietsen om bij een winkel te kunnen komen om daar achter een familie met krijsende kinderen te staan, en een vader die moedeloos kijkt alsof hij zojuist beseft dat zijn leven geen zin meer heeft.
Dat gebeurde hier in Tilburg dus ook. Toen de winkels op zondag open gingen was de drukte veel beter te overzien. Maar dat ze weer gesloten worden heeft niet te maken met de drukte, maar met het feit dat de kleine winkeliers menen dat ze oneerlijke concurrentie hebben van de grotere bedrijven, zoals V&D, Saturn, C&A etcetera. Deze kunnen wel op zondag open en die kleine winkeliers niet, en dus is het boehoe doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja als je doordeweeks werkt is het kut dat je alleen op een suicide saturday de stad in kan, misschien met zo'n zondag wordt de drukte een beetje gespreid.
Ik haat het als ik snel in de stad iets moet ophalen. Maar eerst 20 mensen overhoop moet fietsen om bij een winkel te kunnen komen om daar achter een familie met krijsende kinderen te staan, en een vader die moedeloos kijkt alsof hij zojuist beseft dat zijn leven geen zin meer heeft.
A-fucking-menquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De disc in je console/PC stoppen en het spelleke spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb dus net fifa gekocht, wat moet ik nu doen?
Lekker naar het Fifa topic gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb dus net fifa gekocht, wat moet ik nu doen?
Ik ben een internethero, zo iemand met een social-disorder.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waar jullie je druk om maken ga gewoon lekker chill naar de winkel en hou je gemak net alsof jullie het zo druk hebben
Anders doe je gewoon even normaal. Ik stel hier gewoon een vraag omdat ik dacht dat dit het fifa topic was door de titel + OP. Kan ik er wat aan doen dat ik met een IQ van ver onder de 100 geboren ben.quote:
Dankjewelquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De disc in je console/PC stoppen en het spelleke spelen
sorryquote:Op maandag 18 februari 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even normaal. Ik stel hier gewoon een vraag omdat ik dacht dat dit het fifa topic was door de titel + OP. Kan ik er wat aan doen dat ik met een IQ van ver onder de 100 geboren ben.
[..]
Dankjewel
Koning
Geeft niet. Ik kwam hier eigenlijk ook om te trollen, maar nu vind ik je best aardig en heb ik spijt daarvanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
sorryiedereen heeft wel eens een kutdag, vandaag is de mijne
Ik ben ook meestal de cool kid van de groep, kijk naar dit zielige zooitje in deze SC en tell me dat ik niet de meest aardige ben!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik kwam hier eigenlijk ook om te trollen, maar nu vind ik je best aardig en heb ik spijt daarvan
Je bent niet de meest aardigequote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal de cool kid van de groep, kijk naar dit zielige zooitje in deze SC en tell me dat ik niet de meest aardige ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu in seizoen 4 van CalifornicationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks seizoen 5, gister al 1,2,3 gezien
![]()
![]()
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Je bent niet de meest aardigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nooit gedacht dat ik nog stage zou gaan lopen maar het is officieel na de zomervakantie ga ik stage lopen als leraar op een horeca vakschool waar ik praktijk en theorielessen ga geven![]()
wel vrij zielig om zo te scoren, en dan ook nog blij gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg dit![]()
![]()
http://blog.richardvander(...)doelen-ze-met-gochme__
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nice, beetje koken voor pubersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog stage zou gaan lopen maar het is officieel na de zomervakantie ga ik stage lopen als leraar op een horeca vakschool waar ik praktijk en theorielessen ga geven
Echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel vrij zielig om zo te scoren, en dan ook nog blij gaan doen__
![]()
Altijd goed meegenomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En er rijkelijk voor betaald krijgen
Beetje schreeuwen tegen die terrorkinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga erop vooruit dus ik klaag zeker niet.
Hoezo schreeuwen? Gewoon spinningbackfist in the facequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje schreeuwen tegen die terrorkinderen![]()
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finalequote:
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Only in Boxtel Oostquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finale
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjes![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meneer doet alsof ie een wereldgoal heeft gemaakt en net de winnende heeft gemaakt in een CL finale
Zelf heb ik dat laf gedoe nog nooit gezien toen ik nog op voetbal zat, wel mensen die het veld opstormen met bier flesjesMassale vechtpartijen, ik weet het nog goed toen we tegen Klarenbeek B2 speelden
![]()
Geen gezeikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo schreeuwen? Gewoon spinningbackfist in the face![]()
Trouwens, binnenkort maar weer eens UFC 2009 spelen, ik heb me echt helemaal ziek gelachen
Zit geen voetbal club hier in Oost, en tegenstander kwam uit EHVquote:![]()
Ach wel mooi, waren vader en zoon die het niet eens waren met de scheidsrechter en toen hadden wij het gedaan
Haha, dat ziet er ook niet uitquote:
Je moet eens kijken hoe duur die UFC3 is die is nog beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen gezeik![]()
Trouwens, binnenkort maar weer eens UFC 2009 spelen, ik heb me echt helemaal ziek gelachen![]()
![]()
nu pas ja?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ga crysis met de beste spelers van de EU spelen. Dat kon ik bij cod niet zeggen. Lololololquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentje met goeden teammates![]()
Oh kut we zijn niet de beste spelers van de EUquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga crysis met de beste spelers van de EU spelen. Dat kon ik bij cod niet zeggen. Lolololol
Neem het allemaal nog wat serieuzer met je Crysis![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: