Ik kon de gelijkmaker in de laatste minuut de goal in lopen maar nee Zjozz gaat er ineens voor lopen. Heb de xbox uitgezetquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoor het al weer, ik ben er een weekje niet en clubs gaat voor geen meter?
Ging prima hoor, hij wil alleen mij de schuld geven van zijn falen..quote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Waarom schoot je dan niet gewoon?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kon de gelijkmaker in de laatste minuut de goal in lopen maar nee Zjozz gaat er ineens voor lopen. Heb de xbox uitgezet
Jij stond A buitenspel, B loopt naar mij toe en C je stond fucking 4 meter buitenspel en dan ga je zeggen dat ik faalquote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ging prima hoor, hij wil alleen mij de schuld geven van zijn falen..
Zo mooi was het niet ik kon hem gewoon zo het lege doel binnen lopen kreeg hem 5 meter van de lijn gok ik. Maar goed wie staat er dan ook daar buitenspel dat kregen Manolev en Enoh nog niet voor elkaarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Niet mooi willen doen, gewoon binnen rammen die bal!
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Oh Pierre, wat een boefjes daar in Tilburg
Tilburgse winkels open ondanks verbod
Ik wou net zeggen, even geen Clubs en direct draait alles op niveau AGOVVquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik speelde een briljante pot Pieter, Rabonna's, straffe voorzetten, dodelijke steekballen alleen niemand deed er iets meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, even geen Clubs en direct draait alles op niveau AGOVV
Schavuiten.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoppen tegen het systeem, wat een rebellen zijn het toch ook!![]()
Maar nu serieus, er was sprake van dat ook de AH XL op zondag dicht zou gaan. Kijk, dat Piets Lampenpaleis en Sjaak's Borduurshop dicht zijn op zondag, daar geef ik geen reet om, maar de XL dicht is een ander verhaal
Ach, volgende keer beterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speelde een briljante pot Pieter, Rabonna's, straffe voorzetten, dodelijke steekballen alleen niemand deed er iets mee
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabéquote:
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg ditquote:Op maandag 18 februari 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabé
Goed hoor, maak mij even Manager dan. Succes bij je volgende ploegquote:Op maandag 18 februari 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ronaldo of Messi dit had gepikt. Nee Piet zo werkt het niet deze man is klaar voor een stap hoger op naar de Boston Pancakes daar waar ze mijn geniale skills en voetbalgochme wel kunnen waarderen. Ik zeg Tabé
Volgens mij is voetbalgochme een verzonnen woord van Jan van Halstquote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gochme, nooit van gehoord. Ik Googelde, en kreeg dit![]()
![]()
http://blog.richardvander(...)doelen-ze-met-gochme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |