Denk je wel even aan de familie? Die zitten daar ook mee he en gaan dus ook door een helquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Cliffy het volgende:
Jij bent ook niet bepaald altijd even ontvankelijk voor andermans argumenten Stef
Is dat allesquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar Nick hoe is het nou mag je weer niet van je zolderkamer af en ben je daarom weer verdrietig?
Moet ik nog lager dan jou niveau? Dan blijft er niet veel over hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nouja dan hebben we dat standaard gezeik weer gehad misschien heb jij er nog iets aan toe te voegen?
Gelukkig heeft net iedereen gezien hoe jij kan discussiėrenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed normaal met jou discussiėren is toch onmogelijk dus ik heb mijn niveau maar weer lekker omlaag gegooid dit is ook veel vermakelijker moet ik zeggen
I know, dat is jou interpretatie van discussiėrenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke Nick, overigens was ik net niet aan het discussiėren maar zei ik gewoon dat je een kanker mongool bent dat is heel wat anders
Nee hoor ik gaf gewoon argumentenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I know, dat is jou interpretatie van discussiėren
Weet je eigenlijk zelf wat je typt? Heb namelijk het idee van niet :quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik gaf gewoon argumenten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed jij kan toch nergens normaal over discussiėren
Maar goed, inb4 : Nick je bent een kanker mongoolquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed normaal met jou discussiėren is toch onmogelijk
Matige comeback manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke Nick wat ben jij toch een griep gehandicapte.
Ja ach meneertje is gestopt met roken dan krijg je dat hequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Pixell het volgende:
2 pagina's vol met Stef en Nick, dan weet je het wel
Ik rook ook niet over de longen zo ben ik wel stoer maar krijg ik er geen kanker vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wist niet dat jij rookte, stefje.
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen maar ...quote:Van Praag klaagt over gedrag in FIFA 13
Voetbal • Geplaatst door Wessenator op 13-02-2013 @ 19:08
Bondsvoorzitter Michael van Praag van de KNVB heeft bij de FIFA een onderdeel van de videogame FIFA 13 onder de aandacht gebracht, waar de spelers protesteren bij de leiding.
Van Praag heeft de FIFA erop gewezen dat het vreemd is dat spelers in een computerspel protesteren tegen de wedstrijdleiding. Dat heeft hij naar eigen zeggen gedaan op veler verzoek van ouders in Nederland. In bepaalde situaties maken de poppetje hevige armbewegingen richting de scheidrechter, die het gedrag overigens negeert.
"Veel ouders storen zich eraan", liet Van Praag, tevens bestuurslid van de UEFA, woensdag op zijn Twitteraccount weten. "Alsof de FIFA jonge kinderen leert dat dit normaal is. Ik heb het verzoek van ouders overgebracht om de reactie van de speler aan te passen. Men pakt het op. Het is slechts een stukje van een legpuzzel", verwijst Van Praag naar het project VSK van sportbonden en minister Edith Schippers naar een veiliger sportklimaat.
en onder tussen sturen ze elkaar lieve berichten via w-appquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Pixell het volgende:
2 pagina's vol met Stef en Nick, dan weet je het wel
Philips lcd? Tevreden over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef Rensjebree het volgende:
BAM!
Eindelijk een nieuwe backplate gemaakt voor m'n media center!
[ afbeelding ]
Ja, daar doelde ik opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat jaren.. Prima te doen.
als je doelde op de tv natuurlijk..
Beste Gert,quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef SoldMayor het volgende:
Het is weer gezellig hier.![]()
Maar goed, zomeeteen Real-Man U![]()
![]()
![]()
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik opGoed om te horen
Beste A.T.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef PierreTT het volgende:
Beste Gert,
Graag huur ik U in om die zwerver van een Cristiano Ronaldo omver te schoppen.
Groet groet,
Aartje T.
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.
Wil binnenkort eigenlijk wel wat nieuws, dan kan deze in de slaapkamer
Die man was wel erg dom bezig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie had ook al gewoon rood kunnen hebben
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerAlleen kijk ik nu dus nooit meer tv vanuit bed
Ik vraag me af wat hij dacht toen hij die gele kaart paktequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man was wel erg dom bezig ja.
Beste Liejoonel,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste A.T.
Helaas kan ik de beste voetballer ter wereld dat niet aan doen.
Gr gr Messi.
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dicht
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aan
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vindquote:
Ik heb er zo'n timer opgezet, als ik een uur niks aanraak dan gaat ie uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.
Beste aartje,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PierreTT het volgende:
Beste Liejoonel,
Wat heb ik toch een hekel aan die man, hij kijkt zo naar uit zijn ogen. Hopelijk struikelt hij zometeen over zijn slecht gestrikte veters en raakt zijn kapsel door de war. Dan zou ik hard lachen hihihi.
Gr gr
Aartje T.
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vind
Maar beeldkwaliteit van Panasonic, Boh
Klopt, dat heeft die 3 jaar oude van mij ook, als je zenders wisselt, aanzetten etcetera. Maar wel prima beeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Beste Eyong,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste aartje,
Helaas deel ik deze mening niet. Ik vind het een zeer goed voetballer maar ik mag niet zeggen dat hij beter is als Messi want dan wordt iedereen boos.
Natuurlijk is er maar een voetballer echt goed is en dat is Manolev.
gr gr Eyoun tarka Enoh.
Niet alleen de rechtsbacks maar de linksbacks zijn ook bar slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
Warom hebben deze 2 top teams beide van die waardeloze rechtsbacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |