Ja, daar doelde ik opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat jaren.. Prima te doen.
als je doelde op de tv natuurlijk..
Beste Gert,quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef SoldMayor het volgende:
Het is weer gezellig hier.![]()
Maar goed, zomeeteen Real-Man U![]()
![]()
![]()
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik opGoed om te horen
Beste A.T.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef PierreTT het volgende:
Beste Gert,
Graag huur ik U in om die zwerver van een Cristiano Ronaldo omver te schoppen.
Groet groet,
Aartje T.
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is een 5000 serie uit 2010 volgens mij.
Wil binnenkort eigenlijk wel wat nieuws, dan kan deze in de slaapkamer
Die man was wel erg dom bezig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie had ook al gewoon rood kunnen hebben
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn Bravia uit 2010 gedaan, staat nu op de slaapkamerAlleen kijk ik nu dus nooit meer tv vanuit bed
Ik vraag me af wat hij dacht toen hij die gele kaart paktequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man was wel erg dom bezig ja.
Beste Liejoonel,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste A.T.
Helaas kan ik de beste voetballer ter wereld dat niet aan doen.
Gr gr Messi.
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik wel, alleen vaak met mijn ogen dicht
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vroeger viel ik ook altijd in slaap met de tv aan
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vindquote:
Ik heb er zo'n timer opgezet, als ik een uur niks aanraak dan gaat ie uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een vriendin die de tv uitzet.
Beste aartje,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef PierreTT het volgende:
Beste Liejoonel,
Wat heb ik toch een hekel aan die man, hij kijkt zo naar uit zijn ogen. Hopelijk struikelt hij zometeen over zijn slecht gestrikte veters en raakt zijn kapsel door de war. Dan zou ik hard lachen hihihi.
Gr gr
Aartje T.
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelijk heb je, alhoewel ik de Bravia's wel erg mooi vind
Maar beeldkwaliteit van Panasonic, Boh
Klopt, dat heeft die 3 jaar oude van mij ook, als je zenders wisselt, aanzetten etcetera. Maar wel prima beeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een Bravia op haar kamer hangen, beeld valt wel mee maar hij is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Beste Eyong,quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste aartje,
Helaas deel ik deze mening niet. Ik vind het een zeer goed voetballer maar ik mag niet zeggen dat hij beter is als Messi want dan wordt iedereen boos.
Natuurlijk is er maar een voetballer echt goed is en dat is Manolev.
gr gr Eyoun tarka Enoh.
Niet alleen de rechtsbacks maar de linksbacks zijn ook bar slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef SoldMayor het volgende:
Warom hebben deze 2 top teams beide van die waardeloze rechtsbacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |