Eens, nu op punten en vervolgens op doelsaldo gesorteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Het ziet er wel gek uit zo; op punten sorteren lijkt me toch beter
Elke laatste week van de maand kun je je opgeven voor de competitie van de volgende maand.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Zijn moeder beledigen en er een beetje tegenaan duwen helpt vaak wel
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Zijn moeder beledigen en er een beetje tegenaan duwen helpt vaak wel
#180 was dat en het was een close call.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
ziggyziggyziggy - Hello_Quickie 358 -360
quote:
Elektroden op de tepels plaatsen en een schok geven als zo'n app wordt gestart.quote:Op woensdag 13 februari 2013 06:54 schreef Oognip het volgende:
Wat doen we eigenlijk met mensen die wordfeud-helper gebruiken?
En wat als ze dat nou lekker vindt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Elektroden op de tepels plaatsen en een schok geven als zo'n app wordt gestart.
Dan geven we expres géén schok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat als ze dat nou lekker vindt?
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat als ze dat nou lekker vindt?
Ik doe nog even onderzoek dus zeg nog niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?
Ik denk dat ze op mij doelt, aangezien ze me in het spelletje er ookal van beschuldigdequote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?
Nee, ik vroeg het je. Dat is wat anders. Jij geeft aan dat het niet zo is dus dat geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op mij doelt, aangezien ze me in het spelletje er ookal van beschuldigde
Okquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het je. Dat is wat anders. Jij geeft aan dat het niet zo is dus dat geloof ik
3665?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
JosdaBoss' - Hello_Quickie 3665 - 419
zie nog niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef WordFreud het volgende:
Eindelijk weer 3 potjes klaar en gewonnen
23 tegen fascination 563- 308
31 tegen cat 567 - 372
35 tegen yissyuss 524 - 415
gaat lekker deze maand :-)
Bezig: 23 Skate, 30 mpgfok, 32 fsteo, 22 takken
Potten gaan langzaam, o.a. Door tijdverschil. Ik zal daarom nu een flink aantal invites doen uitgaan.
En jij ook al zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Fascination het volgende:
Niemand die Socks_ een overwinning gunt. Harteloos zijn jullie.
Veel oefenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij ook al zo
De enige waar ik nog van dacht te kunnen winnen heb ik ook verloren
Mag ik een paar plaatsen omhoog? Ik heb een paar met minder punten boven me staanquote:
Zo beter?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mag ik een paar plaatsen omhoog? Ik heb een paar met minder punten boven me staan
Maar dan val je toch een beetje in de prijzen, je bent de rode lantaarndraagsterquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij ook al zo
De enige waar ik nog van dacht te kunnen winnen heb ik ook verloren
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mag ik een paar plaatsen omhoog? Ik heb een paar met minder punten boven me staan
Dat is ook best heel knap, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:55 schreef crv het volgende:
[..]
Maar dan val je toch een beetje in de prijzen, je bent de rode lantaarndraagster
Dat mag ook wel eens een keerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef Oognip het volgende:
Oefenpotje tegen remlof en ik sta 130 punten voor
Ik ga je keihard afslachten, jongedame.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:59 schreef judith_73 het volgende:
# 152: FSTEO - Judith_1973 = 431 - 389. Helaas
Ja, als je bijwerkt, doe het dan ook goedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, als je bijwerkt, doe het dan ook goed![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef crv het volgende:
[..]jouw doorgave was van na mijn bijwerking ik blijf niet sorteren
quote:
Ik lees hier een belediging aan mijn adres in.quote:
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opquote:
Yesquote:
Dat zie je verkeerd, dit is medeleven met de verliezerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees hier een belediging aan mijn adres in.
Uhu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit is medeleven met de verliezer
gewoon meedoen, oefening baart kunst, telkens leer je bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opVraag me dan alleen elke maand af of ik wel weer opnieuw mee moet spelen de volgende maand, omdat het niks aan is om tegen mij te spelen
[..]
Yes
Het is anders vaak nog best spannend wie er onderaan eindigt, hoor. Ik heb nu gewoon een goede maand, in januari was mijn complete resultaat één gelijkspel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opVraag me dan alleen elke maand af of ik wel weer opnieuw mee moet spelen de volgende maand, omdat het niks aan is om tegen mij te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:43 schreef Oognip het volgende:
Kijk! Eindelijk!
[ afbeelding ]zeker met wordfeudhelper aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ìk nooit doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
zeker met wordfeudhelper aan
niet te lang hoop ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef WordFreud het volgende:
# 30 gewonnen van mpgfok 479 - 371
#37 gewonnen van OOTW 471 - 441
Hoe lang houd ik de 100% nog vol?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:43 schreef Oognip het volgende:
Kijk! Eindelijk!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je wel dat je het kan
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het viel mij nog mee.quote:
Ik had gedacht dat je hem zou winnen, het was spannend!quote:
Je piekt op de verkeerde momenten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Oognip het volgende:
ook niet voor de comp maar: [ afbeelding ]
Que?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#200. Beetje sneu winnen zo, ik hoop dat we nog een rematch kunnen doen voor deze maand.
[ afbeelding ]
Excuus, beetje vreemd weekend gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#200. Beetje sneu winnen zo, ik hoop dat we nog een rematch kunnen doen voor deze maand.
[ afbeelding ]
Al een maand ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 00:16 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie je wordfeud al geupdate? Er zit nu een handig puntentellertje bij zie ik
Even een tip: als je [img=300] (getal kun je zelf bepalen) doet, worden je plaatjes niet zo extreem groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
Even dacht ik dat ik 2 potjes ging winnen, maar helaas.
#46 svk1985 - socks_:424 - 393
we begonnen zo:
[ afbeelding ]
en eindigden zo
[ afbeelding ]
#151 fsteo - socks_: 388 - 343
[ afbeelding ]
Ik upload ze als 640x480quote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even een tip: als je [img=300] (getal kun je zelf bepalen) doet, worden je plaatjes niet zo extreem groot.
Als je een plaatje hier post, moet je ze tussen img-tags plaatsen. Om 'm kleiner weer te geven doe je: [img=300]poephenkie.jpg[/img]quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik upload ze als 640x48dus dacht dat het wel goed was, maar ze lijken inderdaad erg groot. Even proberen te fixen. Thanks!
Ik plaats al jaren foto's in mijn topics (ik ben gastgezin voor kittens) en heb de foto's standaard bij uploaden kleiner staan. Normaal werkt dat prima, nu dus nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je een plaatje hier post, moet je ze tussen img-tags plaatsen. Om 'm kleiner weer te geven doe je: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:16 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie je wordfeud al geupdate? Er zit nu een handig puntentellertje bij zie ik
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef crv het volgende:
Stand bijgewerkt en weer gesorteerd zoals het hoort (): februari
Handig, heb het geinstalledquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Overigens voor de geinteresseerden, er is ook een feudfan app
https://feudfan.com/en/
En nog steeds geen positienummers voor de standquote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef crv het volgende:
Stand bijgewerkt en weer gesorteerd zoals het hoort (): februari
ik ben enkel van invullen en sorteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En nog steeds geen positienummers voor de stand![]()
Hoeveel moeite is dat?
Wat klopt er niet dan? Je moet er toch ook 20 spelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Mijn aantal wedstrijden klopt niet: ik heb er 16 gespeeld, 3 zijn bezig en ik moet alleen nog beginnen tegen Skatespeare, maar die reageert niet op mijn uitnodigingen
Nu staat 15 gespeeld en 2 bezigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan? Je moet er toch ook 20 spelen?
Ik heb nu vijf potjes lopen. Zodra er eentje over is nodig ik je uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Mijn aantal wedstrijden klopt niet: ik heb er 16 gespeeld, 3 zijn bezig en ik moet alleen nog beginnen tegen Skatespeare, maar die reageert niet op mijn uitnodigingen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb nu vijf potjes lopen. Zodra er eentje over is nodig ik je uit.
dan hebben jij en/of je tegenstander wellicht vergeten te melden dat je begonnen bent/klaar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ligt aan je telefoon denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb het er sinds kort ook op staan, wil best meedoen![]()
vreet wel ontzettend veel accu of ligt dat aan mijn telefoon?
kun je vertellen welke we gemist hebben dan en die alsnog doorgeven/zoeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Takaiki het volgende:
Ik geloof dat het potje tegen FSTEO niet gemeld is dat dat gestart is, maar zover ik weet zijn wel alle uitslagen hier gemeld
Deze is nog niet verwerkt iigquote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Takaiki het volgende:
#22 tegen Evert_K verloren. We gingen een hele tijd gelijk op, maar uiteindelijk kon hij een sprint trekken waardoor de afstand te groot werd
Evert_K - Takkedinges 507-488
tja, die is gemeld na mijn update.....quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef Takaiki het volgende:
Verder was alles goed ingevuld op de spellenlijst, jullie hadden dus alleen vergeten 1 spel als klaar te noteren
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
tja, die is gemeld na mijn update.....
even geduld dus nog
Ja jeetje, was vlak na je aanpassing dat ik reageerdequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
tja, die is gemeld na mijn update.....
even geduld dus nog
35 minuten laterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja jeetje, was vlak na je aanpassing dat ik reageerde![]()
Ik denk die neemt dat vast meteen mee
oefenpotje kan geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
ligt aan je telefoon denk ik
Even hier in de gaten houden, binnenkort verschijnt er weer een inschrijflijst voor komende maand.
in die tussentijd kun je hier best vragen of mensen oefenpotjes willen spelen
mijn WFnaam is Elzass
prima. maar ben niet snel op het momentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oefenpotje kan geen kwaad denk ik![]()
vind je het goed als ik je toevoeg?
mijn naam is overigens ook gewoon schunckelstar op wordfeud
Ik vergeet wel eens dat rond die tijd mensen gaan slapen. Ik ben vaak rond dat tijdstip nog niet moequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
35 minuten later
weet je hoe laat dat was.... klep dicht gedaan en gaan slapen
ik sta om 05:15 op dus........ op dat tijdstip gaat het lampje uit ... letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat rond die tijd mensen gaan slapen. Ik ben vaak rond dat tijdstip nog niet moe
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
ik sta om 05:15 op dus........ op dat tijdstip gaat het lampje uit ... letterlijk en figuurlijk
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef Oognip het volgende:
Yes!
#194 Socks_ - Skatespeare: 284 - 523
Dat betekent dat ik nog steeds bovenaan staquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?
ze probeert de nul te houdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?
Gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik nog steeds bovenaan sta
Je moet het positief bekijken, toch?
Uitgenodigdquote:
ik kan de stand ook omdraaien als je wilt ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Uitgenodigd
#200 zzz 265 - skate 580. Uiteraard een enigszins onverdiende winst na mijn tijdsoverschrijding dit weekend.
Ja daar hebben jullie een handje van heb ik al gemerktquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan de stand ook omdraaien als je wilt ?
Mobbing de splelleidingquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja daar hebben jullie een handje van heb ik al gemerkt
Houd die gasten in de gaten, mensen!!
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het komt in gevaar, want ik sta voor tegen mpgfok
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alvast verklappen dat ik 180 punten voor sta met nog 8 letters te gaan. Dat wordt dus minimaal de 2e plaats
Die EvertK mag wel opschieten hij heeft nog maar een week.
Ja, een tragisch verlies. Ik stond dik achter, maar kroop steeds dichterbij. Helaas kon H uit, toen ik nog 1 U overhad. Mijn eerste verlies deze maand.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
Geachte spelleiding,quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alvast verklappen dat ik 180 punten voor sta met nog 8 letters te gaan. Dat wordt dus minimaal de 2e plaats
Die EvertK mag wel opschieten hij heeft nog maar een week.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
hmm. de twee oefenpotjes tegen elzass en piet hein waren.. geen succes![]()
en tegen takkedinges begin ik inmiddels ook terrein te verliezen.
dus mijn doel voor maart is om niet als laatste te eindigen
Toegekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geachte spelleiding,
Ik zit in de Andes. De activiteiten hier zijn intensiever (en leuker) en het internet is er slechter dan verwacht. Wellicht moet ik een verzoek indienen om mij dispensatie te verlenen: een extra speelweek begin maart, als ik weer terug ben in NL.
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
quote:
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De regels zijn eenvoudig:
...
• Alle matches uiterlijk afgerond op de laatste dag van de maand.
...
Spelleiders
![]()
WordFreud (Supervisie)
crv
Kom maat op!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
het gaat een zware strijd wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
Ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef crv het volgende:
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goed
Hoeveel tiles hebben jullie nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom maat op!
Het potje tegen mpgfok duurt al 6 dagen. Ik kan de spanning bijna niet meer aansta 140 punten voor en ik wil winnen! Nu! Maar het gaat zo langzaam...
5 dus grote kans dat ik winquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel tiles hebben jullie nog?
Voeg mij eens toe danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het gaat een zware strijd worden
quote:
bring it onquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:44 schreef Oognip het volgende:
Voeg mij eens toe daneven oefenen met iemand van meer mijn niveau is ook wel eens leuk (socks_).
Indien er speciale omstandigheden zijn, zoals vakantie/verblijf in het buitenland dan wordt er dispensatie verleendquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef crv het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof
10. Socks_ - oognip
11. Cat-22 - Cat22
12. Takkedinges - Takaiki
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gijs_T vs Hello_Quickie 364 - 414
Takkedinges vs Hello_Quickie 563 - 361
vriendelijk verzoek, kunnen jullie bij het doorgeven van de stand de matchnummers meegeven en het liefst ook de volgorde van de de spelsheet aanhouden. Dit helpt ons zodat wij (met name ik) minder fouten makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Takaiki het volgende:
Mijn hoogste score tot nu toe,behaald tegen FSTEO:
FSTEO - Takkedinges 298-589
Het was lastig spelen, we hadden het helemaal vastgelegd
mijn dank is grootquote:
Sure sweetiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
vriendelijk verzoek, kunnen jullie bij het doorgeven van de stand de matchnummers meegeven en het liefst ook de volgorde van de de spelsheet aanhouden. Dit helpt ons zodat wij (met name ik) minder fouten maken![]()
Thanks
thnaksquote:
wat een strijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat een strijd!
bloed zweet en tranen hebben er gevloeid. zo'n potje kent eigenlijk alleen maar winnaars
Yay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor mijn ego-boost Schunkelstar!
![]()
geniet er nog maar van. mijn wraak zal zoet zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yay!bedankt voor mijn ego-boost Schunkelstar!
Oeh, revanche?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. mijn wraak zal zoet zijn
nu al ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een beetje wordfeudmoe geworden door deze competitie.
Hoe tofquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:33 schreef MPG het volgende:
Ik ben van het bord geveegd door Socks_ ....
#172 MPGFOK - Socks_ is geëindigd in 308 - 467 (begin: 15-2, eind: 23-2)
quote:
accepted, succesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef djeep_64 het volgende:
Crv uitgenodigd. Strijd om de bronzen plak dit keer. Mits de winnaar ook nog evenvan Evertk wint, anders zelfs dat niet.
Yep:quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
#100 Remlof - MPGFOK is geëindigd in 406 - 413 (begin:16-2, eind: 24-2)
Voor zover ik weet is dat het percentage gewonnen matchesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik snap de getallen in de kolom resultaat eigenlijk niet.
wat is jullie excuus ?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:22 schreef Cat22 het volgende:
MPG en ik moeten nog hard ons best doen om de match uit te spelen.![]()
Hopelijk lukt het voor het eind van de maand maar anders... lieffuh spellijder... mogen wij ook dispensaatsie?![]()
Carnaval!quote:
quote:
Vastelaovend.quote:
no problem....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend.
Beter bekend als carnaval. Maar we proberen er tempo achter te zetten.
#18quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef crv het volgende:
zwaar bevochten overwinning tegen Djeep.
Was wederom een zware defensieve battle.![]()
We weten dat wanneer je een klein openingetje laat dit indien mogelijk keihard afgeslacht wordt dus proberen we niets weg te geven, zelfs als we hoger kunnen scoren![]()
levert leuke partijen op, en ditmaal zegevier ik![]()
# ?: Djeep-Elzass 385-423
ik zoek vanaaf wel even het potnummertje op
dank, ik kan googledocs niet openen op mijn werkplek, vandaarquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef crv het volgende:
zwaar bevochten overwinning tegen Djeep.
Was wederom een zware defensieve battle.![]()
We weten dat wanneer je een klein openingetje laat dit indien mogelijk keihard afgeslacht wordt dus proberen we niets weg te geven, zelfs als we hoger kunnen scoren![]()
levert leuke partijen op, en ditmaal zegevier ik![]()
# ?: Djeep-Elzass 385-423
ik zoek vanaaf wel even het potnummertje op
EvertK is nog niet klaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Geen medaille voor mij dit keer
Lijkt me sterk dat ie opeens alles gaat verliezen.quote:
Mij ook, zojuist gestart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef crv het volgende:
Last battle has started. Ons aller spelleider heeft me uitgenodigd.
Aye sir!quote:
zie je wel jullie kunnen het makkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aye sir!
#165 Cat-22 - MPGFOK 394-427
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
zie je wel jullie kunnen het makkelijk
Geheel terecht natuurlijkquote:
*boks*quote:
Inderdaad #39 tegen Svk binnengesleept dankzij de Q: 494 - 490.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:07 schreef WordFreud het volgende:
Nog niet gemeld:
21 gewonnen van Gijs 497 - 402
33 verloren van Piet Hein 485 - 449
Spannende pot. Kwam behoorlijk achter, maar kwam terug. Helaas trok ik aan het eind de Q. Dat was fataal.
39 tegen Svk bijna klaar. Daar hoop ik op het omgekeerde scenario. blijft Svk met de Q zitten?
Laatste 2 potten tegen Elzass en Djeep gestart.
als het aan mij ligt........quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Inderdaad #39 tegen Svk binnengesleept dankzij de Q: 494 - 490.
Overwinning op Elzass of Djeep nodig voor de maandzege...
Je moet je naam dan even in het lijstje erbij zetten. De nummers van de partijen komen begin volgende maand in het topic te staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Kattenkop het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik wil ook meedoen, en ben nog net op tijd hoop ik.
Mijn gebruikersnaam bij WF is Prikkeldraak.
Waar kun je die nummers van de partij vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |