ligt aan je telefoon denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb het er sinds kort ook op staan, wil best meedoen![]()
vreet wel ontzettend veel accu of ligt dat aan mijn telefoon?
kun je vertellen welke we gemist hebben dan en die alsnog doorgeven/zoeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Takaiki het volgende:
Ik geloof dat het potje tegen FSTEO niet gemeld is dat dat gestart is, maar zover ik weet zijn wel alle uitslagen hier gemeld
Deze is nog niet verwerkt iigquote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Takaiki het volgende:
#22 tegen Evert_K verloren. We gingen een hele tijd gelijk op, maar uiteindelijk kon hij een sprint trekken waardoor de afstand te groot werd
Evert_K - Takkedinges 507-488
tja, die is gemeld na mijn update.....quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef Takaiki het volgende:
Verder was alles goed ingevuld op de spellenlijst, jullie hadden dus alleen vergeten 1 spel als klaar te noteren
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
tja, die is gemeld na mijn update.....
even geduld dus nog
Ja jeetje, was vlak na je aanpassing dat ik reageerdequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
tja, die is gemeld na mijn update.....
even geduld dus nog
35 minuten laterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja jeetje, was vlak na je aanpassing dat ik reageerde![]()
Ik denk die neemt dat vast meteen mee
oefenpotje kan geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
ligt aan je telefoon denk ik
Even hier in de gaten houden, binnenkort verschijnt er weer een inschrijflijst voor komende maand.
in die tussentijd kun je hier best vragen of mensen oefenpotjes willen spelen
mijn WFnaam is Elzass
prima. maar ben niet snel op het momentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oefenpotje kan geen kwaad denk ik![]()
vind je het goed als ik je toevoeg?
mijn naam is overigens ook gewoon schunckelstar op wordfeud
Ik vergeet wel eens dat rond die tijd mensen gaan slapen. Ik ben vaak rond dat tijdstip nog niet moequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
35 minuten later
weet je hoe laat dat was.... klep dicht gedaan en gaan slapen
ik sta om 05:15 op dus........ op dat tijdstip gaat het lampje uit ... letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat rond die tijd mensen gaan slapen. Ik ben vaak rond dat tijdstip nog niet moe
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
ik sta om 05:15 op dus........ op dat tijdstip gaat het lampje uit ... letterlijk en figuurlijk
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef Oognip het volgende:
Yes!
#194 Socks_ - Skatespeare: 284 - 523
Dat betekent dat ik nog steeds bovenaan staquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?
ze probeert de nul te houdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat je bijna met dubbele cijfers verloren hebt?
Gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik nog steeds bovenaan sta
Je moet het positief bekijken, toch?
Uitgenodigdquote:
ik kan de stand ook omdraaien als je wilt ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Uitgenodigd
#200 zzz 265 - skate 580. Uiteraard een enigszins onverdiende winst na mijn tijdsoverschrijding dit weekend.
Ja daar hebben jullie een handje van heb ik al gemerktquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan de stand ook omdraaien als je wilt ?
Mobbing de splelleidingquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja daar hebben jullie een handje van heb ik al gemerkt
Houd die gasten in de gaten, mensen!!
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het komt in gevaar, want ik sta voor tegen mpgfok
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alvast verklappen dat ik 180 punten voor sta met nog 8 letters te gaan. Dat wordt dus minimaal de 2e plaats
Die EvertK mag wel opschieten hij heeft nog maar een week.
Ja, een tragisch verlies. Ik stond dik achter, maar kroop steeds dichterbij. Helaas kon H uit, toen ik nog 1 U overhad. Mijn eerste verlies deze maand.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
Geachte spelleiding,quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef -jos- het volgende:
Ik zal alvast verklappen dat ik 180 punten voor sta met nog 8 letters te gaan. Dat wordt dus minimaal de 2e plaats
Die EvertK mag wel opschieten hij heeft nog maar een week.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
hmm. de twee oefenpotjes tegen elzass en piet hein waren.. geen succes![]()
en tegen takkedinges begin ik inmiddels ook terrein te verliezen.
dus mijn doel voor maart is om niet als laatste te eindigen
Toegekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geachte spelleiding,
Ik zit in de Andes. De activiteiten hier zijn intensiever (en leuker) en het internet is er slechter dan verwacht. Wellicht moet ik een verzoek indienen om mij dispensatie te verlenen: een extra speelweek begin maart, als ik weer terug ben in NL.
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
quote:
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De regels zijn eenvoudig:
...
• Alle matches uiterlijk afgerond op de laatste dag van de maand.
...
Spelleiders
![]()
WordFreud (Supervisie)
crv
Kom maat op!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
het gaat een zware strijd wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
Ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef crv het volgende:
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goed
Hoeveel tiles hebben jullie nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom maat op!
Het potje tegen mpgfok duurt al 6 dagen. Ik kan de spanning bijna niet meer aansta 140 punten voor en ik wil winnen! Nu! Maar het gaat zo langzaam...
5 dus grote kans dat ik winquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel tiles hebben jullie nog?
Voeg mij eens toe danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het gaat een zware strijd worden
quote:
bring it onquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:44 schreef Oognip het volgende:
Voeg mij eens toe daneven oefenen met iemand van meer mijn niveau is ook wel eens leuk (socks_).
Indien er speciale omstandigheden zijn, zoals vakantie/verblijf in het buitenland dan wordt er dispensatie verleendquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef crv het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof