quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
hmm. de twee oefenpotjes tegen elzass en piet hein waren.. geen succes![]()
en tegen takkedinges begin ik inmiddels ook terrein te verliezen.
dus mijn doel voor maart is om niet als laatste te eindigen
Toegekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geachte spelleiding,
Ik zit in de Andes. De activiteiten hier zijn intensiever (en leuker) en het internet is er slechter dan verwacht. Wellicht moet ik een verzoek indienen om mij dispensatie te verlenen: een extra speelweek begin maart, als ik weer terug ben in NL.
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
quote:
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De regels zijn eenvoudig:
...
• Alle matches uiterlijk afgerond op de laatste dag van de maand.
...
Spelleiders
![]()
WordFreud (Supervisie)
crv
Kom maat op!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
het gaat een zware strijd wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
Ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef crv het volgende:
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goed
Hoeveel tiles hebben jullie nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom maat op!
Het potje tegen mpgfok duurt al 6 dagen. Ik kan de spanning bijna niet meer aansta 140 punten voor en ik wil winnen! Nu! Maar het gaat zo langzaam...
5 dus grote kans dat ik winquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel tiles hebben jullie nog?
Voeg mij eens toe danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het gaat een zware strijd worden
quote:
bring it onquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:44 schreef Oognip het volgende:
Voeg mij eens toe daneven oefenen met iemand van meer mijn niveau is ook wel eens leuk (socks_).
Indien er speciale omstandigheden zijn, zoals vakantie/verblijf in het buitenland dan wordt er dispensatie verleendquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef crv het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof
10. Socks_ - oognip
11. Cat-22 - Cat22
12. Takkedinges - Takaiki
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gijs_T vs Hello_Quickie 364 - 414
Takkedinges vs Hello_Quickie 563 - 361
vriendelijk verzoek, kunnen jullie bij het doorgeven van de stand de matchnummers meegeven en het liefst ook de volgorde van de de spelsheet aanhouden. Dit helpt ons zodat wij (met name ik) minder fouten makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Takaiki het volgende:
Mijn hoogste score tot nu toe,behaald tegen FSTEO:
FSTEO - Takkedinges 298-589
Het was lastig spelen, we hadden het helemaal vastgelegd
mijn dank is grootquote:
Sure sweetiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
vriendelijk verzoek, kunnen jullie bij het doorgeven van de stand de matchnummers meegeven en het liefst ook de volgorde van de de spelsheet aanhouden. Dit helpt ons zodat wij (met name ik) minder fouten maken![]()
Thanks
thnaksquote:
wat een strijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat een strijd!
bloed zweet en tranen hebben er gevloeid. zo'n potje kent eigenlijk alleen maar winnaars
Yay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor mijn ego-boost Schunkelstar!
![]()
geniet er nog maar van. mijn wraak zal zoet zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yay!bedankt voor mijn ego-boost Schunkelstar!
Oeh, revanche?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. mijn wraak zal zoet zijn
nu al ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een beetje wordfeudmoe geworden door deze competitie.
Hoe tofquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:33 schreef MPG het volgende:
Ik ben van het bord geveegd door Socks_ ....
#172 MPGFOK - Socks_ is geëindigd in 308 - 467 (begin: 15-2, eind: 23-2)
quote:
accepted, succesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef djeep_64 het volgende:
Crv uitgenodigd. Strijd om de bronzen plak dit keer. Mits de winnaar ook nog evenvan Evertk wint, anders zelfs dat niet.
Yep:quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef MPG het volgende:
#100 Remlof - MPGFOK is geëindigd in 406 - 413 (begin:16-2, eind: 24-2)
Voor zover ik weet is dat het percentage gewonnen matchesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik snap de getallen in de kolom resultaat eigenlijk niet.
wat is jullie excuus ?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:22 schreef Cat22 het volgende:
MPG en ik moeten nog hard ons best doen om de match uit te spelen.![]()
Hopelijk lukt het voor het eind van de maand maar anders... lieffuh spellijder... mogen wij ook dispensaatsie?![]()
Carnaval!quote:
quote:
Vastelaovend.quote:
no problem....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend.
Beter bekend als carnaval. Maar we proberen er tempo achter te zetten.
#18quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef crv het volgende:
zwaar bevochten overwinning tegen Djeep.
Was wederom een zware defensieve battle.![]()
We weten dat wanneer je een klein openingetje laat dit indien mogelijk keihard afgeslacht wordt dus proberen we niets weg te geven, zelfs als we hoger kunnen scoren![]()
levert leuke partijen op, en ditmaal zegevier ik![]()
# ?: Djeep-Elzass 385-423
ik zoek vanaaf wel even het potnummertje op
dank, ik kan googledocs niet openen op mijn werkplek, vandaarquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:58 schreef crv het volgende:
zwaar bevochten overwinning tegen Djeep.
Was wederom een zware defensieve battle.![]()
We weten dat wanneer je een klein openingetje laat dit indien mogelijk keihard afgeslacht wordt dus proberen we niets weg te geven, zelfs als we hoger kunnen scoren![]()
levert leuke partijen op, en ditmaal zegevier ik![]()
# ?: Djeep-Elzass 385-423
ik zoek vanaaf wel even het potnummertje op
EvertK is nog niet klaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Geen medaille voor mij dit keer
Lijkt me sterk dat ie opeens alles gaat verliezen.quote:
Mij ook, zojuist gestart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef crv het volgende:
Last battle has started. Ons aller spelleider heeft me uitgenodigd.
Aye sir!quote:
zie je wel jullie kunnen het makkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aye sir!
#165 Cat-22 - MPGFOK 394-427
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
zie je wel jullie kunnen het makkelijk
Geheel terecht natuurlijkquote:
*boks*quote:
Inderdaad #39 tegen Svk binnengesleept dankzij de Q: 494 - 490.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:07 schreef WordFreud het volgende:
Nog niet gemeld:
21 gewonnen van Gijs 497 - 402
33 verloren van Piet Hein 485 - 449
Spannende pot. Kwam behoorlijk achter, maar kwam terug. Helaas trok ik aan het eind de Q. Dat was fataal.
39 tegen Svk bijna klaar. Daar hoop ik op het omgekeerde scenario. blijft Svk met de Q zitten?
Laatste 2 potten tegen Elzass en Djeep gestart.
als het aan mij ligt........quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Inderdaad #39 tegen Svk binnengesleept dankzij de Q: 494 - 490.
Overwinning op Elzass of Djeep nodig voor de maandzege...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |