quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef H089 het volgende:
Spannende partij met slechts 1 punt verschil gewonnen!
#34 EvertK - H089 470 - 471
Begin: 13 feb eind: 22 feb
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:42 schreef Schunckelstar het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
3. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
hmm. de twee oefenpotjes tegen elzass en piet hein waren.. geen succes![]()
en tegen takkedinges begin ik inmiddels ook terrein te verliezen.
dus mijn doel voor maart is om niet als laatste te eindigen
Toegekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geachte spelleiding,
Ik zit in de Andes. De activiteiten hier zijn intensiever (en leuker) en het internet is er slechter dan verwacht. Wellicht moet ik een verzoek indienen om mij dispensatie te verlenen: een extra speelweek begin maart, als ik weer terug ben in NL.
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
quote:
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De regels zijn eenvoudig:
...
• Alle matches uiterlijk afgerond op de laatste dag van de maand.
...
Spelleiders
![]()
WordFreud (Supervisie)
crv
Kom maat op!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
het gaat een zware strijd wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef crv het volgende:
[..]Dus je gaat de strijd aan met Socks/Oognip
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:55 schreef WordFreud het volgende:
Opmerking:
Op zijn vroegst kan ik 3 of 4 maart een nieuw schema maken. Pas dan ben ik weer in NL bij een PC. Op een iPad is een nieuwe sheet maken te lastig. Dus even geduld in maart, of iemand anders moet de nieuwe sheet even maken.
Ik ga een poging wagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef crv het volgende:
Ik weet niet of OOTW bedreven is, ik ben niet zo bedreven met Google docs, we kunnen in ieder geval een provisorische lijst nemen dus dat komt wel goed
Hoeveel tiles hebben jullie nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom maat op!
Het potje tegen mpgfok duurt al 6 dagen. Ik kan de spanning bijna niet meer aansta 140 punten voor en ik wil winnen! Nu! Maar het gaat zo langzaam...
5 dus grote kans dat ik winquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel tiles hebben jullie nog?
Voeg mij eens toe danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het gaat een zware strijd worden
quote:
bring it onquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:44 schreef Oognip het volgende:
Voeg mij eens toe daneven oefenen met iemand van meer mijn niveau is ook wel eens leuk (socks_).
Indien er speciale omstandigheden zijn, zoals vakantie/verblijf in het buitenland dan wordt er dispensatie verleendquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef crv het volgende:
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
4. H089 - H089
5. EvertK - WordFreud
6. schunckelstar - schunckelstar
7. Judith_1973 - judith_73
8. svk1985 - svk1985
9. Remlof - remlof