Even een tip: als je [img=300] (getal kun je zelf bepalen) doet, worden je plaatjes niet zo extreem groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
Even dacht ik dat ik 2 potjes ging winnen, maar helaas.
#46 svk1985 - socks_:424 - 393
we begonnen zo:
[ afbeelding ]
en eindigden zo
[ afbeelding ]
#151 fsteo - socks_: 388 - 343
[ afbeelding ]
Ik upload ze als 640x480quote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even een tip: als je [img=300] (getal kun je zelf bepalen) doet, worden je plaatjes niet zo extreem groot.
Als je een plaatje hier post, moet je ze tussen img-tags plaatsen. Om 'm kleiner weer te geven doe je: [img=300]poephenkie.jpg[/img]quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik upload ze als 640x48dus dacht dat het wel goed was, maar ze lijken inderdaad erg groot. Even proberen te fixen. Thanks!
Ik plaats al jaren foto's in mijn topics (ik ben gastgezin voor kittens) en heb de foto's standaard bij uploaden kleiner staan. Normaal werkt dat prima, nu dus nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je een plaatje hier post, moet je ze tussen img-tags plaatsen. Om 'm kleiner weer te geven doe je: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:16 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie je wordfeud al geupdate? Er zit nu een handig puntentellertje bij zie ik
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef crv het volgende:
Stand bijgewerkt en weer gesorteerd zoals het hoort (): februari
Handig, heb het geinstalledquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Overigens voor de geinteresseerden, er is ook een feudfan app
https://feudfan.com/en/
En nog steeds geen positienummers voor de standquote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef crv het volgende:
Stand bijgewerkt en weer gesorteerd zoals het hoort (): februari
ik ben enkel van invullen en sorteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En nog steeds geen positienummers voor de stand![]()
Hoeveel moeite is dat?
Wat klopt er niet dan? Je moet er toch ook 20 spelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Mijn aantal wedstrijden klopt niet: ik heb er 16 gespeeld, 3 zijn bezig en ik moet alleen nog beginnen tegen Skatespeare, maar die reageert niet op mijn uitnodigingen
Nu staat 15 gespeeld en 2 bezigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan? Je moet er toch ook 20 spelen?
Ik heb nu vijf potjes lopen. Zodra er eentje over is nodig ik je uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Mijn aantal wedstrijden klopt niet: ik heb er 16 gespeeld, 3 zijn bezig en ik moet alleen nog beginnen tegen Skatespeare, maar die reageert niet op mijn uitnodigingen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb nu vijf potjes lopen. Zodra er eentje over is nodig ik je uit.
dan hebben jij en/of je tegenstander wellicht vergeten te melden dat je begonnen bent/klaar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |