Dat is ook best heel knap, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:55 schreef crv het volgende:
[..]
Maar dan val je toch een beetje in de prijzen, je bent de rode lantaarndraagster
Dat mag ook wel eens een keerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef Oognip het volgende:
Oefenpotje tegen remlof en ik sta 130 punten voor
Ik ga je keihard afslachten, jongedame.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:59 schreef judith_73 het volgende:
# 152: FSTEO - Judith_1973 = 431 - 389. Helaas
Ja, als je bijwerkt, doe het dan ook goedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, als je bijwerkt, doe het dan ook goed![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef crv het volgende:
[..]jouw doorgave was van na mijn bijwerking ik blijf niet sorteren
quote:
Ik lees hier een belediging aan mijn adres in.quote:
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opquote:
Yesquote:
Dat zie je verkeerd, dit is medeleven met de verliezerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees hier een belediging aan mijn adres in.
Uhu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit is medeleven met de verliezer
gewoon meedoen, oefening baart kunst, telkens leer je bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opVraag me dan alleen elke maand af of ik wel weer opnieuw mee moet spelen de volgende maand, omdat het niks aan is om tegen mij te spelen
[..]
Yes
Het is anders vaak nog best spannend wie er onderaan eindigt, hoor. Ik heb nu gewoon een goede maand, in januari was mijn complete resultaat één gelijkspel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, maar ja iemand moet het slechtste zijn natuurlijk dus ik offer me wel opVraag me dan alleen elke maand af of ik wel weer opnieuw mee moet spelen de volgende maand, omdat het niks aan is om tegen mij te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |