quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:43 schreef Oognip het volgende:
Kijk! Eindelijk!
[ afbeelding ]zeker met wordfeudhelper aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ìk nooit doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
zeker met wordfeudhelper aan
niet te lang hoop ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef WordFreud het volgende:
# 30 gewonnen van mpgfok 479 - 371
#37 gewonnen van OOTW 471 - 441
Hoe lang houd ik de 100% nog vol?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:43 schreef Oognip het volgende:
Kijk! Eindelijk!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je wel dat je het kan
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het viel mij nog mee.quote:
Ik had gedacht dat je hem zou winnen, het was spannend!quote:
Je piekt op de verkeerde momenten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Oognip het volgende:
ook niet voor de comp maar: [ afbeelding ]
Que?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#200. Beetje sneu winnen zo, ik hoop dat we nog een rematch kunnen doen voor deze maand.
[ afbeelding ]
Excuus, beetje vreemd weekend gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#200. Beetje sneu winnen zo, ik hoop dat we nog een rematch kunnen doen voor deze maand.
[ afbeelding ]
Al een maand ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 00:16 schreef -jos- het volgende:
Hebben jullie je wordfeud al geupdate? Er zit nu een handig puntentellertje bij zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |