Elektroden op de tepels plaatsen en een schok geven als zo'n app wordt gestart.quote:Op woensdag 13 februari 2013 06:54 schreef Oognip het volgende:
Wat doen we eigenlijk met mensen die wordfeud-helper gebruiken?
En wat als ze dat nou lekker vindt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Elektroden op de tepels plaatsen en een schok geven als zo'n app wordt gestart.
Dan geven we expres géén schok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat als ze dat nou lekker vindt?
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat als ze dat nou lekker vindt?
Ik doe nog even onderzoek dus zeg nog niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?
Ik denk dat ze op mij doelt, aangezien ze me in het spelletje er ookal van beschuldigdequote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En wie is "ze" in dit geval eigenlijk?
Nee, ik vroeg het je. Dat is wat anders. Jij geeft aan dat het niet zo is dus dat geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op mij doelt, aangezien ze me in het spelletje er ookal van beschuldigde
Okquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het je. Dat is wat anders. Jij geeft aan dat het niet zo is dus dat geloof ik
3665?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
JosdaBoss' - Hello_Quickie 3665 - 419
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |