SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Maagdelijke paprika?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Motie afgekeurd, je blijft onze MP voor nog 24 dagen.
Ga niet met Jannes aankomen wil je!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ga niet met Jannes aankomen wil je!
Je wist dat die jongen de lapo enzo wilde, had 'm die laten hebben.quote:
Een lesbische gabber?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ooit wel eens een Hakpot te keer zien gaan? Ik krijg er nog nachtmerries vanAppelmoes overal
cotsmo had post 302quote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef Bloempje. het volgende:
Klinktopic stelen van Cosmo, hoe durf je.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je wist dat die jongen de lapo enzo wilde, had 'm die laten hebben.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is maar een herkansing van toets die ik al gehaald had met een 5.7
jou trots maken tochquote:
ik heb ook een 5.2 en een 4.9 voor een ander vakquote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Perfectionistje. Gehaald is gehaald
Ik ben al trots op het feit dat je een voldoende de eerste keer had.quote:
ik was er ook werkelijk verbaasd overquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben al trots op het feit dat je een voldoende de eerste keer had.
Zoals het hoortquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was er ook werkelijk verbaasd over![]()
het was zoveel en ik had de hoop opgegeven met leren enzo
toch gehaald
Goedzoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lekker niks gedaan dit weekend.
Dit ja.quote:
weet ik tog bby enkel lobbiquote:
Ik nieeeetquote:
Ik mag van Klipquote:
Fuck jou. Ik wilde jou ook meeten. MAAR DAN NIET HE. STIK ER MAAR IN.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I do not approve
He's allll mine!
Mag jij zomaar een ratje????quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag van Klip
[..]
Fuck jou. Ik wilde jou ook meeten. MAAR DAN NIET HE. STIK ER MAAR IN.
Je mag die van mij wel een keer knuffelen als ik ze heb.quote:
Weetniet nog. Ooit. Als we minder blut zijnquote:
Nou, dan moeten jullie niet al te snel komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef Furdinand het volgende:
als appel en ik op bezoek komen moeten ze er zijn
Net als de twee muizen die mijn ouders ooit hadden.quote:
Mijn paardenstaart toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef Furdinand het volgende:
mijn staartje kan niet zo goed buigen. welk staartje gebruik jij dan?
nou zeg wat een taalgebruik weeerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag van Klip
[..]
Fuck jou. Ik wilde jou ook meeten. MAAR DAN NIET HE. STIK ER MAAR IN.
Het was de teleurstellingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou zeg wat een taalgebruik weeer
Pinguïncupcakes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt niet goed te praten dit
hoiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi. Weer goed?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar wat noh
[..]
wrm quote j me
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chocolade eroverheenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar geen zwarte cakejes maken dan hoor
Gaat toch plakken man, allemaal chocolade daarquote:
mensenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen
asdgasdg
ik spreek ze nooit en dan nodigen ze me uit voor hun leuke hippe high tea verjaardagsfeestje yeahhh![]()
![]()
![]()
ze verwachten ook cadeaus en gezelligheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ach,leuk toch, vreten op hun kosten.
Ahja, goed punt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze verwachten ook cadeaus en gezelligheid
im de grumpy cat man bitches shut up and give me ur noms
ik word er echt chagrijnig van weetjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahja, goed punt.
Hahahaik zie je al zitten daar, met een bloedchagrijnig gezicht allemaal taart vreten.
Irritantquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik word er echt chagrijnig van weetjenooit een spontaan berichtje maar alleen als ze iets te vieren hebben denken ze OHJA KAABEE !!!einz
Ahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wask idd niet van plan maar ik klaag er graag over
[..]
ohai
MJA MJAquote:
Hum.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt eraan waar de chocola en de drol zich bevindt tov mijn mond.
Bevalt goed manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MJA MJA
ook deels mijn eigen schuld omdat ik er nooit wat van zeg dat ik het raar vind dat ik zo behandeld word enzoow maja mja
Hoe is het in het huisje zo na een paar dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moeten we inderdaad eens doen.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij in het weekend ontsnappen?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Meh neh niet zo vaak iig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaKun jij in het weekend ontsnappen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh neh niet zo vaak iig.![]()
[ afbeelding ]
Zo zitten Jan en ik ook vaak in de klas.Maar dan andere tekst eronder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahaik zie het voor me. Ik ben 'm met Klip nog aan het oefenen
Gaat nog niet soepel, we slaan elkaar nog wel eens in ons gezicht.
Moeten maar even kijken wanneer we allemaal kunnen dan
Jij zit gewoon met je hand in zijn broekzak waar hij een gat in heeft geknipt dit datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh neh niet zo vaak iig.![]()
[ afbeelding ]
Zo zitten Jan en ik ook vaak in de klas.Maar dan andere tekst eronder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met je hand in zijn broekzak waar hij een gat in heeft geknipt dit dat
beetje knikkeren
Ik zie geen ontkenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:
Onder je bureau??quote:Op woensdag 13 februari 2013 06:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat zoiets onder mijn niveau is
Klipt zegt dat ie niets doet aan valentijnquote:
Agossieee. Ik wil je Valentijn wel zijn hoor, krijg ik dan chocolade en een kaartje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietens, want jij hebt klips al dus jou heb ik daarom niet gevraagd. Bang voor blauwjte.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klipt zegt dat ie niets doet aan valentijn. Ik zei: ik verwacht wel sieraden hoor. Zegt het: ja, ik ga wel naar zo'n automaat voor 50 cent.
Sneue is, dat zou ik nog schattig vinden ook![]()
Daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is ammehoela een typisch uiting van vreugde voor jou?
OKAN!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossieee. Ik wil je Valentijn wel zijn hoor, krijg ik dan chocolade en een kaartje?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is ammehoela een typisch uiting van vreugde voor jou?
Je hebt mijn adres niet eensquote:
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhhquote:
Lekker doch niet goed voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhh
Daar heb je een punt. Weet je laatmaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres niet eens
Bloempje. - Den Haag gaat niet aankomen.
Ielllllquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhh
Zeker niet, voor mij ook niet. Ik eet vet gezond nu manquote:
GODSKLERE MENS, JE KUNT MIJN ADRES TOCH VRAGENquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Weet je laatmaar.2013 stond toch in het teken van indivudiualisme enzo
[..]
Ielllll
Gezond eten is duurder dan ongezond hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker niet, voor mij ook niet. Ik eet vet gezond nu manWe zijn bizar blut
dus alleen geld voor normaal eten. Ik voel me keigezond en verwacht elke ochtend wakker te worden als een supermodel.
Hij komt toch nooit voor morgen aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GODSKLERE MENS, JE KUNT MIJN ADRES TOCH VRAGEN
Huilen alles nu ikIk dacht eindelijk eens een valentijnskaartje te krijgen
Neehee, want nu koop ik gewoon brood en avondeten. Ipv brood en avondeten en chocolade en snoep en chips en taart en dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gezond eten is duurder dan ongezond hoor
Goed puntquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij komt toch nooit voor morgen aan.![]()
Ja bij de housewarming ditdatalles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed puntKeertje persoonlijk langs brengen dan maar.
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehee, want nu koop ik gewoon brood en avondeten. Ipv brood en avondeten en chocolade en snoep en chips en taart en dat soort dingen.
huh?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dus
Jaaaaaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja bij de housewarming ditdatalles.
Maar veel sexyier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dus
Gewoon de strandstoel blijven zittenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Sowieso. Alleen dan ben ik bezig met mijn sexy baywatch loopje en dan pleur ik over een kleuter en is het beeld verpest.
Ahja, gewoon zitten en sexy zijn. Komt goed. Zolang ik niet beweeg. Of verbrandquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon de strandstoel blijven zitten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha![]()
Of een kleuter over je schouder heen. Kun je er ook niet over struikeln.
Ik zou me na een half uurtje al vervelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Onder je parasolik zie het al helemaal voor me
Met allemaal lekkere mannen om je heen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou me na een half uurtje al vervelen
Zou ik het iets langer volhoudenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met allemaal lekkere mannen om je heen?
Wel wat, maar niet echt. Hoezo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEEE bloempje heb jij geen orthopedie gehad?
ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet echt. Hoezo?
Vertel, misschien weet ik nog ietsquote:
weniequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel, misschien weet ik nog iets
Mijn hemelquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wenie
• Zwaartekracht, zwaartepunt en steunvlak van het lichaam (blz. 387 – 390)
Wat is de stand in het ellebooggewricht?
Wat is het effect van de zwaartekracht in het ellebooggewricht?
Welke spiergroep is actief rond het ellebooggewricht?
Wat is de contractiewijze van deze spiergroep?
Ahquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het mooie is dat ik dat boek nog niet hebheb laatst voor dat kutvak ook al een mooie atlas gekocht van 100 euro ofzo
blijf bezig
Heel veel keer op printscreen en paint drukken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://books.google.nl/bo(...)y#v=onepage&q&f=true
hoe print ik zoiets uit?
moet makkelijker moeten tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel veel keer op printscreen en paint drukken.
nu is cosmo misschien in levensgevaar duuudequote:Op donderdag 14 februari 2013 07:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sry dat ik je wegdrukte maar ik lag nog te slapen
je sliep trouwens eerder dan moiquote:Op donderdag 14 februari 2013 06:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging gewoon om half 12 al slapen en werd netjes wakker om 6 uur.. bel een dokter!
amputeren tot aan je schouder hoppaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gayhands
Zeker naar. Huisarts wist niks ermee mja bloedprikken maar dan
nee men hoe moet ik dan rolstoelen instellen enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
amputeren tot aan je schouder hoppa
met je voetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee men hoe moet ik dan rolstoelen instellen enzo
ik computer amper nog manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Sowieso RSI door al die computer spelletjes die je speelt.
cossiebeeb, ik heb 3 uur te doden vanavond, moet je werrekuh?quote:
WIR is echt knalgoedquote:
nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WIR is echt knalgoed
Een beetje gamer gaat helemaal uit zijn dak bij het zien van deze bazenfilm
zei de casualiet, door mensen zoals jij sterft pcgaming uit jaquote:
Nou SimCity komt er aanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef leeell het volgende:
[..]
zei de casualiet, door mensen zoals jij sterft pcgaming uit ja
hey beebquote:
Ik wil namenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker gekke meisjes van 47.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |