Daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is ammehoela een typisch uiting van vreugde voor jou?
OKAN!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossieee. Ik wil je Valentijn wel zijn hoor, krijg ik dan chocolade en een kaartje?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is ammehoela een typisch uiting van vreugde voor jou?
Je hebt mijn adres niet eensquote:
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhhquote:
Lekker doch niet goed voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhh
Daar heb je een punt. Weet je laatmaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres niet eens
Bloempje. - Den Haag gaat niet aankomen.
Ielllllquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekker man omnomnom chocoladerozijnen bohhh
Zeker niet, voor mij ook niet. Ik eet vet gezond nu manquote:
GODSKLERE MENS, JE KUNT MIJN ADRES TOCH VRAGENquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Weet je laatmaar.2013 stond toch in het teken van indivudiualisme enzo
[..]
Ielllll
Gezond eten is duurder dan ongezond hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker niet, voor mij ook niet. Ik eet vet gezond nu manWe zijn bizar blut
dus alleen geld voor normaal eten. Ik voel me keigezond en verwacht elke ochtend wakker te worden als een supermodel.
Hij komt toch nooit voor morgen aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GODSKLERE MENS, JE KUNT MIJN ADRES TOCH VRAGEN
Huilen alles nu ikIk dacht eindelijk eens een valentijnskaartje te krijgen
Neehee, want nu koop ik gewoon brood en avondeten. Ipv brood en avondeten en chocolade en snoep en chips en taart en dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gezond eten is duurder dan ongezond hoor
Goed puntquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij komt toch nooit voor morgen aan.![]()
Ja bij de housewarming ditdatalles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed puntKeertje persoonlijk langs brengen dan maar.
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehee, want nu koop ik gewoon brood en avondeten. Ipv brood en avondeten en chocolade en snoep en chips en taart en dat soort dingen.
huh?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dus
Jaaaaaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja bij de housewarming ditdatalles.
Maar veel sexyier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde mens, zo word jij dus
Gewoon de strandstoel blijven zittenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Sowieso. Alleen dan ben ik bezig met mijn sexy baywatch loopje en dan pleur ik over een kleuter en is het beeld verpest.
Ahja, gewoon zitten en sexy zijn. Komt goed. Zolang ik niet beweeg. Of verbrandquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon de strandstoel blijven zitten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha![]()
Of een kleuter over je schouder heen. Kun je er ook niet over struikeln.
Ik zou me na een half uurtje al vervelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Onder je parasolik zie het al helemaal voor me
Met allemaal lekkere mannen om je heen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou me na een half uurtje al vervelen
Zou ik het iets langer volhoudenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met allemaal lekkere mannen om je heen?
Wel wat, maar niet echt. Hoezo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEEE bloempje heb jij geen orthopedie gehad?
ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet echt. Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |