Vertel, misschien weet ik nog ietsquote:
weniequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel, misschien weet ik nog iets
Mijn hemelquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wenie
• Zwaartekracht, zwaartepunt en steunvlak van het lichaam (blz. 387 – 390)
Wat is de stand in het ellebooggewricht?
Wat is het effect van de zwaartekracht in het ellebooggewricht?
Welke spiergroep is actief rond het ellebooggewricht?
Wat is de contractiewijze van deze spiergroep?
Ahquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het mooie is dat ik dat boek nog niet hebheb laatst voor dat kutvak ook al een mooie atlas gekocht van 100 euro ofzo
blijf bezig
Heel veel keer op printscreen en paint drukken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://books.google.nl/bo(...)y#v=onepage&q&f=true
hoe print ik zoiets uit?
moet makkelijker moeten tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel veel keer op printscreen en paint drukken.
nu is cosmo misschien in levensgevaar duuudequote:Op donderdag 14 februari 2013 07:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sry dat ik je wegdrukte maar ik lag nog te slapen
je sliep trouwens eerder dan moiquote:Op donderdag 14 februari 2013 06:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging gewoon om half 12 al slapen en werd netjes wakker om 6 uur.. bel een dokter!
amputeren tot aan je schouder hoppaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gayhands
Zeker naar. Huisarts wist niks ermee mja bloedprikken maar dan
nee men hoe moet ik dan rolstoelen instellen enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
amputeren tot aan je schouder hoppa
met je voetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee men hoe moet ik dan rolstoelen instellen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |