Gaat toch plakken man, allemaal chocolade daarquote:
mensenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen
asdgasdg
ik spreek ze nooit en dan nodigen ze me uit voor hun leuke hippe high tea verjaardagsfeestje yeahhh![]()
![]()
![]()
ze verwachten ook cadeaus en gezelligheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ach,leuk toch, vreten op hun kosten.
Ahja, goed punt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze verwachten ook cadeaus en gezelligheid
im de grumpy cat man bitches shut up and give me ur noms
ik word er echt chagrijnig van weetjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahja, goed punt.
Hahahaik zie je al zitten daar, met een bloedchagrijnig gezicht allemaal taart vreten.
Irritantquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik word er echt chagrijnig van weetjenooit een spontaan berichtje maar alleen als ze iets te vieren hebben denken ze OHJA KAABEE !!!einz
Ahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wask idd niet van plan maar ik klaag er graag over
[..]
ohai
MJA MJAquote:
Hum.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ligt eraan waar de chocola en de drol zich bevindt tov mijn mond.
Bevalt goed manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MJA MJA
ook deels mijn eigen schuld omdat ik er nooit wat van zeg dat ik het raar vind dat ik zo behandeld word enzoow maja mja
Hoe is het in het huisje zo na een paar dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moeten we inderdaad eens doen.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij in het weekend ontsnappen?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Meh neh niet zo vaak iig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaKun jij in het weekend ontsnappen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh neh niet zo vaak iig.![]()
[ afbeelding ]
Zo zitten Jan en ik ook vaak in de klas.Maar dan andere tekst eronder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahaik zie het voor me. Ik ben 'm met Klip nog aan het oefenen
Gaat nog niet soepel, we slaan elkaar nog wel eens in ons gezicht.
Moeten maar even kijken wanneer we allemaal kunnen dan
Jij zit gewoon met je hand in zijn broekzak waar hij een gat in heeft geknipt dit datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh neh niet zo vaak iig.![]()
[ afbeelding ]
Zo zitten Jan en ik ook vaak in de klas.Maar dan andere tekst eronder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met je hand in zijn broekzak waar hij een gat in heeft geknipt dit dat
beetje knikkeren
Ik zie geen ontkenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |