abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122641665
Weer zo'n typisch geval. Iedereen moet zich aanpassen aan de sprookjesboekgelovers, maar ho-maar als je iets van hen vraagt.

Weer een symptoom van de ziekte die je meekrijgt als je de islam als geloof hebt.
#freefrederike
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:51:18 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122641667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat de school niet mee wil werken aan wat anders dan carnaval...(in dit bericht iig).
De kinderen doen niets nuttigs op die dag, het is onzinnig om mensen dan te verplichten mee te moeten vieren.
Je kunt je afvragen wat er allemaal zo nuttig is aan wat je EXACT leert op zo'n dagje op de basisschool. Waarschijnlijk geen reet.

Het gaat om het algehele beeld, en dat is dat ouders niet gaan bepalen wat nuttig is of wat niet. Zou een mooie boel worden als ouders hun kinderen tijdens Frans of Engels van school halen omdat ze dat niet nuttig vinden of wat dan ook. :')

De school bepaalt dat, de kinderen moeten naar school. Of blijven we voortaan ook maar met de kerstviering thuis? Of met de toneelvoorstellingen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_122641680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is m'n hoofd.
Ik wist wel dat het vol stront zat, hoef je niet te vermelden. :r
pi_122641693
Boeiend, tis niet alsof die kinderen anders wat nuttigs op school deden.
pi_122641703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Iedereen moet zich aanpassen aan de sprookjesboekgelovers, maar ho-maar als je iets van hen vraagt.

Weer een symptoom van de ziekte die je meekrijgt als je de islam als geloof hebt.
Schandalig inderdaad dat al die moslims eisen dat men niet meer aan carnaval doet. :(
pi_122641764
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef kwiwi het volgende:
In Limburg gaan wonen en dan 'klagen' over carnaval?
Ja. Aanpassen is er wat grote groepen moslims betreft niet bij. Dus waarom zou dat in Roermond anders zijn?
pi_122641769
omg.. Ben ik dan de enige Moslim in Limburg die mee doet met Carnaval? Dacht het dus niet :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_122641785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik wist wel dat het vol stront zat, hoef je niet te vermelden. :r
Als je het al wist, waarom heb je het dan over m'n schoen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_122641794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen wat er allemaal zo nuttig is aan wat je EXACT leert op zo'n dagje op de basisschool. Waarschijnlijk geen reet.

Het gaat om het algehele beeld, en dat is dat ouders niet gaan bepalen wat nuttig is of wat niet. Zou een mooie boel worden als ouders hun kinderen tijdens Frans of Engels van school halen omdat ze dat niet nuttig vinden of wat dan ook. :')

De school bepaalt dat, de kinderen moeten naar school. Of blijven we voortaan ook maar met de kerstviering thuis? Of met de toneelvoorstellingen?
Met de kerstviering doen al vele jaren een heel aantal kinderen niet mee, bv alle jahova's getuigen, maar ook wat bepaalde christelijke stromingen, of joodse kinderen....

Nu nog even zeg, carnaval vieren als een lesonderdeel zien..kom op zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122641795
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Deetch het volgende:
Nee maar vind wel dat je andersgelovigen niet hoeft lastig te vallen met een katholiek feest. Ook openbare scholen doen nl. aan deze ongein mee en dan blijft er als andersgelovige dus weinig anders over dan je kinderen ziek te melden.
of gewoon stoppen met je geloof beleiden natuurlijk maar dat geld voor alle gelovigen
Geloof? Wat heeft carnaval te maken met geloof?
#freefrederike
pi_122641805
10 mensen met een Islamitische achtergrond melden zich ziek om (na mijn mening een ongegronde reden) en dan zijn alle Moslims boosdoeners? :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:54:39 #132
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_122641811
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dat noemen we ook wel fascisme. Maar daar zijn ze natuurlijk ook niet vies van in Hongarije.
Wat een smerige opmerking; democratisch gezien hebben de Hongaren nooit voor het fascisme gekozen namelijk.

Ook Horthy werkte wel met ze samen, maar niet uit sympathie maar uit opportunisme.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_122641815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:

Hoezo dan, zeggen die moslims dat carnaval afgeschaft moet worden dan? Waar is het aanpassen aan hun in deze?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122641850
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Geloof? Wat heeft carnaval te maken met geloof?
Serieus, vraag je dat echt?
pi_122641860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar ze zien het wel... Vergeet niet dat alcohol streng verboden is voor moslims he...

Voor basisschool kinderen ook hoor!
The darkness that lies within the shadows of order. Reflections on society. On policy. On humanity as a whole. Welcome to the Dark Side
pi_122641876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo dan, zeggen die moslims dat carnaval afgeschaft moet worden dan? Waar is het aanpassen aan hun in deze?
Snel ziekmelden, dat is indirect zeggen: of carnaval weg, of mijn kind niet op school.
#freefrederike
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:55:58 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_122641881
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef Turquaz52 het volgende:
10 mensen met een Islamitische achtergrond melden zich ziek om (na mijn mening een ongegronde reden) en dan zijn alle Moslims boosdoeners? :')
Sowieso is elke kwade moslim spreker voor de rest. Relaxte moslims zijn ok, daar hoef je niet over te berichten :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_122641904
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Snel ziekmelden, dat is indirect zeggen: of carnaval weg, of mijn kind niet op school.
Nee, dat zegt, vier maar lekker carnaval, maar wij willen daaraan niet meedoen.
Ze hebben toch ook gevraagd om een andere invulling van die tijd?
pi_122641913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Slechte trollpoging pikkie, nog een paar extra lessen bij Verbal nemen voor een volgende poging.
Ik wou net zeggen tegen Koos dat je alles van onze Doctor kan zeggen, maar niet dat ze slijmt.
Niet dus, zit je gewoon een potje te slijmen bij Verbal...
I´m back.
pi_122641915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Serieus, vraag je dat echt?
Wat wordt er aan geloof gedaan in carnaval? Iedereen verkloot zich als een idioot en dat was het. Ik zie er geen geloof in.
#freefrederike
pi_122641967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat zegt, vier maar lekker carnaval, maar wij willen daaraan niet meedoen.
Ze hebben toch ook gevraagd om een andere invulling van die tijd?
Ga er aub geen twist aan geven. Niet komen betekent: of mijn kind komt niet, of carnaval moet maar weg.
#freefrederike
pi_122641992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wat wordt er aan geloof gedaan in carnaval? Iedereen verkloot zich als een idioot en dat was het. Ik zie er geen geloof in.
quote:
Carnaval (ook wel 'Vastelaovend' - Vooravond van het vasten) is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
Wikipedia is ook jouw vriend ;)
pi_122642039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ga er aub geen twist aan geven. Niet komen betekent: of mijn kind komt niet, of carnaval moet maar weg.
Nee, dat betekend het niet, wat een onzin...
Ze hebben namelijk gevraagd om een andere invulling van die dag voor die kinderen, niet voor alle.

Jij bent het die er een twist aan geeft, ik heb nog geen enkele moslim gezien die stond te schreeuwen dat carnaval niet mocht.
pi_122642051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wie en wat beweren er precies dat carnaval moet verdwijnen?
pi_122642106
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Ja, iedereen viert massaal carnaval omdat ze zo graag hun katholieke identiteit willen uiten, niet omdat ze gewoon zin hebben in een feestje hoor.
pi_122642112
quote:

[..]

[..]

Ik vraag wat er aan geloof wordt gedaan,niet of het van oorsprong een katholiek feest is. Niemand doet iets aan geloof met carnaval.
#freefrederike
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:01:52 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122642149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Met de kerstviering doen al vele jaren een heel aantal kinderen niet mee, bv alle jahova's getuigen, maar ook wat bepaalde christelijke stromingen, of joodse kinderen....

Nu nog even zeg, carnaval vieren als een lesonderdeel zien..kom op zeg!
Ik denk dat je met zo'n dagje carnaval meer 'leert' dan les nummer 723932 over hoofdrekenen.

En nee, carnaval heeft al jaren geen reet meer te maken met het geloof. Heb je het uberhaupt eigenlijk ooit gevierd?
Gourmetten of steengrillen?
pi_122642151
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat betekend het niet, wat een onzin...
Ze hebben namelijk gevraagd om een andere invulling van die dag voor die kinderen, niet voor alle.

Jij bent het die er een twist aan geeft, ik heb nog geen enkele moslim gezien die stond te schreeuwen dat carnaval niet mocht.
Betekend :')

Wat jij lult is onzin. Het niet laten opdagen van kinderen is een soort van protest. Ze willen het signaal afgeven dat men moet aanpassen aan hen, ipv andersom.
#freefrederike
pi_122642160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen tegen Koos dat je alles van onze Doctor kan zeggen, maar niet dat ze slijmt.
Niet dus, zit je gewoon een potje te slijmen bij Verbal...
Niet echt slim van je om steun te zoeken bij Vogels.
pi_122642171
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wie en wat beweren er precies dat carnaval moet verdwijnen?
Jij weet niet wat indirect is?
#freefrederike
pi_122642201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef erodome het volgende:
En daarbij, carnaval gaat gepaard met een heleboel drank, al overdag stikt het van de mensen die al iets teveel gedronken hebben of erger. Kan me best voorstellen dat je het als ouder niet zo ziet zitten dat jouw kind daar tussen moet lopen.
Dit gaat gewoon om kindercarnaval dat op school gevierd wordt. Daar is geen druppel alcohol te bekennen. Het is slechts een kleur "verkleedpartijtje"onder toezicht van hun leerkracht. Het echt Carnaval begint namelijk zondag pas.
pi_122642240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Dit gaat gewoon om kindercarnaval dat op school gevierd wordt. Daar is geen druppel alcohol te bekennen. Het is slechts een kleur "verkleedpartijtje"onder toezicht van hun leerkracht. Het echt Carnaval begint namelijk zondag pas.
Ssst, dat weet erodome niet.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:05:25 #153
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122642290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Ja ja, het is net zoiets als van een speelgoedschaap de keel doorsnijden en voor je het weet zitten ze elke vrijdag in de moskee.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:06:04 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122642313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef maily het volgende:
Islamitische kinderen in Roermond hebben zich vrijdag massaal ziek gemeld. Ze mogen van hun ouders niet mee doen aan de carnaval op school. Leerplichtambtenaren bellen bij de adressen van ziek gemelde kinderen aan om te onderzoeken of ze niet spijbelen. Dat zei voorzitter Khalid Ramdani van het Marokkaans Platform in Roermond vrijdag.
Ook bij hem stond vrijdagochtend een ambtenaar aan de deur omdat hij zijn 4-jarig dochtertje ziek had gemeld. Volgens Ramdani is carnaval door de islam verboden.
De ziekmeldactie volgt volgens Ramdani op een weigering van de scholenkoepel Swalm en Roer met 25 basisscholen in Midden-Limburg om rekening te houden met de islam rond de carnaval. Bij Swalm en Roer kon in verband met de carnaval niemand reageren.

bron

vandaar: hulp opvoeding allochtonen?
eigenlijk moeten we eens met hele volksstammen naar marokko verhuizen en daar gaan klagen dat ze geen rekening houden met carnaval rond de islam.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_122642355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef FoXje het volgende:
Carnaval is helemaal geen katholiek feest meer, het is nu een regionaal feest. Gewoon alle kinderen carnaval vieren, waarom hebben Moslims aan alle leuke dingen een hekel ?
En Kerst heeft ook niks met het geloof te maken, zeker? :')
pi_122642364
@gnaeus, is dit echt een reply op mijn reactie? Heb je hem wel gelezen? Ik geef aan dat die oslims niet zo moeten zeuren omdat dit gaat om schoolcaranaval, een gelegenheid waar geen drank geschonken wordt.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:07:21 #157
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122642367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

eigenlijk moeten we eens met hele volksstammen naar marokko verhuizen en daar gaan klagen dat ze geen rekening houden met carnaval rond de islam.
Alle katholieken naar Spanje, hun bondgenoot tijdens het grote landverraad, mag ook hoor.
pi_122642412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:07 schreef oxylus11 het volgende:
@gnaeus, is dit echt een reply op mijn reactie? Heb je hem wel gelezen? Ik geef aan dat die oslims niet zo moeten zeuren omdat dit gaat om schoolcaranaval, een gelegenheid waar geen drank geschonken wordt.
Niets van aantrekken die gozer is minder valide.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:12:09 #159
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122642542
Carnaval heeft niet zoveel meer te maken met het katholieke geloof tegenwoordig, het is meer een cultuursuiting vind ik. En ja, ik vind eigenlijk dat alle kinderen deel uit moeten kunnen maken van die cultuur, ook als ouders zelf geen carnaval vieren, het hoort er in bepaalde gebieden nou eenmaal bij.

Uiteraard zonder alcohol, maar gewoon leuk verkleed op school verschijnen doet niemand kwaad.
pi_122642684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet echt slim van je om steun te zoeken bij Vogels.
Ja, ja, je man is zeker weer bij je weggelopen en je naaktcamping loopt natuurlijk niet.
I´m back.
pi_122642696
quote:

[..]

[..]

Toch blijft de opmerking van PizzaMizza gewoon staan. Carnaval heeft geen bal meer met het geloof te maken. Het is gewoon een feest. Wel de lusten, niet de lasten.

Er zijn bovendien ook steeds meer niet-gelovigen (of mensen die geen bal meer aan hun geloof doen) die vrolijk meevieren.

Dat moslims hun kinderen op school ziekmelden, is illustratief voor het feit dat veel moslims compleet langs de Nederlandse samenleving heen leven.
pi_122642727
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij weet niet wat indirect is?
Gap jij bent een Jood, wat moet jij weten van Carnaval? :') Dankzij jullie volk is eigenlijk alles begonnen met kruisigen van Jezus.. Vandaar ook Pasen en Vasteloaven etc..
Quote van Tjabbo:
pi_122642795
Limburg en Brabant hebben carnaval, Randstad heeft Koninginnedag en de Nieuwjaarsduik. Allebei veel drinken en verkleden. :')
pi_122642817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef gnaeus het volgende:
Ik zou m'n kinderen ook niet willen laten opgroeien in een cultuur waar het normaal is je lam te zuipen en vreemd te gaan met de buurvrouw zolang je maar als een banaan verkleed bent.
we hebben iemand met verstand !!!

3 dagen zuipen :')
pi_122642841
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Gap jij bent een Jood, wat moet jij weten van Carnaval? :') Dankzij jullie volk is eigenlijk alles begonnen met kruisigen van Jezus.. Vandaar ook Pasen en Vasteloaven etc..
Gap, Kruisigen :') !

Verder heb ik niks te zeggen over zo'n domme opmerking.
#freefrederike
pi_122642862
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kruisigen :') !

QFT
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:19:46 #167
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122642895
Het einde is zoek als ouders hun kinderen zomaar thuis gaan houden.
Ook het suikerfeest wordt tegenwoordig op veel scholen gevierd, wat nou als alle niet-moslims hun kinderen dan ziek gaan melden? Dat kan toch niet?

Kinderen moeten van allerlei culturen/feesten iets mee kunnen krijgen.
pi_122642896
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Gap, Kruisigen :') !

Wat is er mis met Kruisigen? Ik heb nog es gecheckt of het moet een Z moest.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_122642913
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef Boldface het volgende:

Er zijn bovendien ook steeds meer niet-gelovigen (of mensen die geen bal meer aan hun geloof doen) die vrolijk meevieren.

Als alle carnavalsvierder gelovig zouden zijn, zouden de kerken op woensdag uitpuilen om de askruisjes te ontvangen en de omzet van vlees de periode na carnaval compleet tot 0 terug zakken in limburg. Want na carnaval zouden de katholieken moeten gaan vasten het lijken bijna wel moslims dan met hun ramadan, behalve dat ze wel overdag mogen eten maar geen vlees tijdens het vasten. :D
pi_122642925
Verder een beetje treurige bedoening. Mijn zoontje gaat ook gewoon naar het Sinterklaas- en kerstfeest op school, ook al vieren wij dat niet. We wonen in Nederland, dan hoort het er gewoon bij.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_122643056
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
pi_122643059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als alle carnavalsvierder gelovig zouden zijn, zouden de kerken op woensdag uitpuilen om de askruisjes te ontvangen en de omzet van vlees de periode na carnaval compleet tot 0 terug zakken in limburg. Want na carnaval zouden de katholieken moeten gaan vasten het lijken bijna wel moslims dan met hun ramadan, behalve dat ze wel overdag mogen eten maar geen vlees tijdens het vasten. :D
Ach, je kent katholieken. Die komen gemiddeld 1,0001 keer per jaar in de kerk.
  Spellchecker vrijdag 8 februari 2013 @ 16:24:01 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_122643119
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Flow3r het volgende:
Het einde is zoek als ouders hun kinderen zomaar thuis gaan houden.
Ook het suikerfeest wordt tegenwoordig op veel scholen gevierd, wat nou als alle niet-moslims hun kinderen dan ziek gaan melden? Dat kan toch niet?

Kinderen moeten van allerlei culturen/feesten iets mee kunnen krijgen.
dit...
pi_122643138
quote:
Aw Sweet Jeezaz, Aint nobody got time for that! :')
Quote van Tjabbo:
pi_122643166
Zoveel posts al :')

Echt boeiend nieuws dit..
pi_122643206
Dan gaan ze maar naar een islamitische school.
Ура для россии
pi_122643282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan gaan ze maar naar een islamitische school.
Voel je je verplicht om te reageren omdat er moslim staat in de TT?
pi_122643327
Overigens, dat kruisigen van Jezus was inderdaad niet aardig!
pi_122643601
Ik hou ook niet van carnaval, trouwens nog nooit naar carnaval geweest..
Maar dan maar ziek melden kan niet, ze kunnen toch gewoon les krijgen, of zijn alle scholen gesloten tijdens carnaval?
pi_122643627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef FoXje het volgende:
Carnaval is helemaal geen katholiek feest meer, het is nu een regionaal feest. Gewoon alle kinderen carnaval vieren, waarom hebben Moslims aan alle leuke dingen een hekel ?
De strenge protestantse school hier een straat verderop viert ook geen carnaval. Dat vindt het schoolhoofd maar onzin (net als Ramadan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')