Als saucijzenbroodje.quote:
Tja, zo kweek je watjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ze zien het wel... Vergeet niet dat alcohol streng verboden is voor moslims he...
Zo heb ik hier de buurt bbq ook overgeslagen toen die van mij nog klein was. Daar zaten de mannen ook stevig aan het bier. Dat vind ik geen omgeving voor een kind.
Ben echt niet anti alcohol, drink graag een drankje, maar niet met kleine kinderen erbij. Voor alles is een tijd en plaats.
Probeer eens een witte overal, en dan de binnenkant van je zitvlak met mosterd insmeren, dan lijkt het aan de buitenkant alsof je jezelf gigantisch bescheten hebt, heb je meteen meer ruimte om je heen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh. Ooit als een Perzische nog iets, ben eens als hoer verkleed gegaan, als zwerver. Zulke dingen
Moest lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Probeer eens een witte overal, en dan de binnenkant van je zitvlak met mosterd insmeren, dan lijkt het aan de buitenkant alsof je jezelf gigantisch bescheten hebt, heb je meteen meer ruimte om je heen.
Vast.... Kweek jij maar lekker tokkie's, dat is vast veel beter...quote:
Anders zijn is eng.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Vast.... Kweek jij maar lekker tokkie's, dat is vast veel beter...
Nog 1 keer, wat is er erg aan als mensen er niet aan mee willen doen, zolang ze anderen maar niet beperken?
Het land uit! En rap!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef erodome het volgende:
Zo heb ik hier de buurt bbq ook overgeslagen toen die van mij nog klein was. Daar zaten de mannen ook stevig aan het bier. Dat vind ik geen omgeving voor een kind.
Ben echt niet anti alcohol, drink graag een drankje, maar niet met kleine kinderen erbij. Voor alles is een tijd en plaats.
Graag, een mooi warm land lijkt me wel wat. Maar he, ik zou geen nederlander zijn als ik dan in minder luxe wil leven, dus sponser jij?quote:
Wees blij dat ze niet meelopen met het carnaval. In die kledij kunnen ze natuurlijk heel goed een bomgordel verstoppen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
Onzinnige religie die echt alle aspecten van het leven domineert
Je kunt het extremisme uit de Islam niet halen.
Klopt, daarom zijn mijn beide tokkiekinderen nu bedrijfsleider en wonen in een riante bungalow en niet tussen het afval wat liefdevol uit een mensenpakhuisraam is geflikkerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Vast.... Kweek jij maar lekker tokkie's, dat is vast veel beter...
Daar is niets ergs aan maar ik vind het van het zotte dat kinderen een feestje onthouden wordt vanwege een verzonnen godje.quote:Nog 1 keer, wat is er erg aan als mensen er niet aan mee willen doen, zolang ze anderen maar niet beperken?
Officieel wel ja, dat vele er anders mee omgaan is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Slurrrrp het volgende:
Alcohol steng verboden voor moslims... hihihi... heheheh
MUAHAHAHAHAHA
De offerfeesten vind ik walgelijker dan carnaval hoor, mijn mening.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Officieel wel ja, dat vele er anders mee omgaan is een heel ander verhaal.
Maar die zijn vrij dat te doen als ze dat willen...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
Wat een gezeik... Heb als moslima gewoon op een katholieke basisschool gezeten, meegedaan aan kerst, carnaval en alles erom heen.
Wat een zeikmoslims tegenwoordig.
Moeten jouw kinderen daar dan verplicht aan meedoen, komt er anders een leerplicht ambtenaar bij je aan de deur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De offerfeesten vind ik walgelijker dan carnaval hoor, mijn mening.
Ja en? Ik woon zelf in Limburg, we hadden nooit een optocht, en ben jarenlang op de carnavalsvrijdag op diverse basisscholen geweest, nergens stonden ze "bier te zuipen" op die ochtend (meestal hebben ze namelijk 's middags vrij)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Nog een keer, ze blijven niet op het schoolplein, ze gaan bv ook mee met de optochten, vaak vanuit school.
Nee, niet tot de avond, als de kinderen weg zijn, wordt er lekker van een pilsje genoten (dat jij het meteen met tokkies associeert, is jouw probleem), maar die kinderen zijn dan klaar met school en weg en mogen doen en laten wat ze willen.quote:Mijn beste vriendin is nu in limburg voor carnaval, waar haar man de praalwagen rijdt en hij de uitzondering is(samen met de andere die rijden) die niet drinkt, niet tot de avond iig.
Punt 1: dat katholieke betrekt vrijwel niemand er meer bij. Punt 2: Drank hoort er inderdaad bij, nou ja, wat een drama als er volwassen mensen zijn die drank nuttigenquote:Het is gewoon een feit dat carnaval een katholiek feest is en gepaard gaat met aardig wat drank. Dat niet iedereen stomdronken is snapt mijn neus ook nog wel.
op vrijdagochtend, op school??????????quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef erodome het volgende:
En daarbij, carnaval gaat gepaard met een heleboel drank, al overdag stikt het van de mensen die al iets teveel gedronken hebben of erger. Kan me best voorstellen dat je het als ouder niet zo ziet zitten dat jouw kind daar tussen moet lopen.
Weleens van "mogen" en "vrije keus" gehoord?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Moeten jouw kinderen daar dan verplicht aan meedoen, komt er anders een leerplicht ambtenaar bij je aan de deur?
Juist ja, op vrijdagochtend lopen de docenten allemaal ladderzat rond op school volgens erodomequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
op vrijdagochtend, op school??????????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |