abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122641764
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef kwiwi het volgende:
In Limburg gaan wonen en dan 'klagen' over carnaval?
Ja. Aanpassen is er wat grote groepen moslims betreft niet bij. Dus waarom zou dat in Roermond anders zijn?
pi_122641769
omg.. Ben ik dan de enige Moslim in Limburg die mee doet met Carnaval? Dacht het dus niet :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_122641785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik wist wel dat het vol stront zat, hoef je niet te vermelden. :r
Als je het al wist, waarom heb je het dan over m'n schoen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_122641794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen wat er allemaal zo nuttig is aan wat je EXACT leert op zo'n dagje op de basisschool. Waarschijnlijk geen reet.

Het gaat om het algehele beeld, en dat is dat ouders niet gaan bepalen wat nuttig is of wat niet. Zou een mooie boel worden als ouders hun kinderen tijdens Frans of Engels van school halen omdat ze dat niet nuttig vinden of wat dan ook. :')

De school bepaalt dat, de kinderen moeten naar school. Of blijven we voortaan ook maar met de kerstviering thuis? Of met de toneelvoorstellingen?
Met de kerstviering doen al vele jaren een heel aantal kinderen niet mee, bv alle jahova's getuigen, maar ook wat bepaalde christelijke stromingen, of joodse kinderen....

Nu nog even zeg, carnaval vieren als een lesonderdeel zien..kom op zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122641795
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Deetch het volgende:
Nee maar vind wel dat je andersgelovigen niet hoeft lastig te vallen met een katholiek feest. Ook openbare scholen doen nl. aan deze ongein mee en dan blijft er als andersgelovige dus weinig anders over dan je kinderen ziek te melden.
of gewoon stoppen met je geloof beleiden natuurlijk maar dat geld voor alle gelovigen
Geloof? Wat heeft carnaval te maken met geloof?
#freefrederike
pi_122641805
10 mensen met een Islamitische achtergrond melden zich ziek om (na mijn mening een ongegronde reden) en dan zijn alle Moslims boosdoeners? :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:54:39 #132
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_122641811
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dat noemen we ook wel fascisme. Maar daar zijn ze natuurlijk ook niet vies van in Hongarije.
Wat een smerige opmerking; democratisch gezien hebben de Hongaren nooit voor het fascisme gekozen namelijk.

Ook Horthy werkte wel met ze samen, maar niet uit sympathie maar uit opportunisme.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_122641815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Iedereen moet zich aanpassen aan de sprookjesboekgelovers, maar ho-maar als je iets van hen vraagt.

Weer een symptoom van de ziekte die je meekrijgt als je de islam als geloof hebt.
Hoezo dan, zeggen die moslims dat carnaval afgeschaft moet worden dan? Waar is het aanpassen aan hun in deze?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_122641850
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Geloof? Wat heeft carnaval te maken met geloof?
Serieus, vraag je dat echt?
pi_122641860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar ze zien het wel... Vergeet niet dat alcohol streng verboden is voor moslims he...

Voor basisschool kinderen ook hoor!
The darkness that lies within the shadows of order. Reflections on society. On policy. On humanity as a whole. Welcome to the Dark Side
pi_122641876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo dan, zeggen die moslims dat carnaval afgeschaft moet worden dan? Waar is het aanpassen aan hun in deze?
Snel ziekmelden, dat is indirect zeggen: of carnaval weg, of mijn kind niet op school.
#freefrederike
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:55:58 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_122641881
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef Turquaz52 het volgende:
10 mensen met een Islamitische achtergrond melden zich ziek om (na mijn mening een ongegronde reden) en dan zijn alle Moslims boosdoeners? :')
Sowieso is elke kwade moslim spreker voor de rest. Relaxte moslims zijn ok, daar hoef je niet over te berichten :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_122641904
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Snel ziekmelden, dat is indirect zeggen: of carnaval weg, of mijn kind niet op school.
Nee, dat zegt, vier maar lekker carnaval, maar wij willen daaraan niet meedoen.
Ze hebben toch ook gevraagd om een andere invulling van die tijd?
pi_122641913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Slechte trollpoging pikkie, nog een paar extra lessen bij Verbal nemen voor een volgende poging.
Ik wou net zeggen tegen Koos dat je alles van onze Doctor kan zeggen, maar niet dat ze slijmt.
Niet dus, zit je gewoon een potje te slijmen bij Verbal...
I´m back.
pi_122641915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Serieus, vraag je dat echt?
Wat wordt er aan geloof gedaan in carnaval? Iedereen verkloot zich als een idioot en dat was het. Ik zie er geen geloof in.
#freefrederike
pi_122641967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat zegt, vier maar lekker carnaval, maar wij willen daaraan niet meedoen.
Ze hebben toch ook gevraagd om een andere invulling van die tijd?
Ga er aub geen twist aan geven. Niet komen betekent: of mijn kind komt niet, of carnaval moet maar weg.
#freefrederike
pi_122641992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wat wordt er aan geloof gedaan in carnaval? Iedereen verkloot zich als een idioot en dat was het. Ik zie er geen geloof in.
quote:
Carnaval (ook wel 'Vastelaovend' - Vooravond van het vasten) is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
Wikipedia is ook jouw vriend ;)
pi_122642039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ga er aub geen twist aan geven. Niet komen betekent: of mijn kind komt niet, of carnaval moet maar weg.
Nee, dat betekend het niet, wat een onzin...
Ze hebben namelijk gevraagd om een andere invulling van die dag voor die kinderen, niet voor alle.

Jij bent het die er een twist aan geeft, ik heb nog geen enkele moslim gezien die stond te schreeuwen dat carnaval niet mocht.
pi_122642051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wie en wat beweren er precies dat carnaval moet verdwijnen?
pi_122642106
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Ja, iedereen viert massaal carnaval omdat ze zo graag hun katholieke identiteit willen uiten, niet omdat ze gewoon zin hebben in een feestje hoor.
pi_122642112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag wat er aan geloof wordt gedaan,niet of het van oorsprong een katholiek feest is. Niemand doet iets aan geloof met carnaval.
#freefrederike
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:01:52 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122642149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Met de kerstviering doen al vele jaren een heel aantal kinderen niet mee, bv alle jahova's getuigen, maar ook wat bepaalde christelijke stromingen, of joodse kinderen....

Nu nog even zeg, carnaval vieren als een lesonderdeel zien..kom op zeg!
Ik denk dat je met zo'n dagje carnaval meer 'leert' dan les nummer 723932 over hoofdrekenen.

En nee, carnaval heeft al jaren geen reet meer te maken met het geloof. Heb je het uberhaupt eigenlijk ooit gevierd?
Gourmetten of steengrillen?
pi_122642151
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat betekend het niet, wat een onzin...
Ze hebben namelijk gevraagd om een andere invulling van die dag voor die kinderen, niet voor alle.

Jij bent het die er een twist aan geeft, ik heb nog geen enkele moslim gezien die stond te schreeuwen dat carnaval niet mocht.
Betekend :')

Wat jij lult is onzin. Het niet laten opdagen van kinderen is een soort van protest. Ze willen het signaal afgeven dat men moet aanpassen aan hen, ipv andersom.
#freefrederike
pi_122642160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen tegen Koos dat je alles van onze Doctor kan zeggen, maar niet dat ze slijmt.
Niet dus, zit je gewoon een potje te slijmen bij Verbal...
Niet echt slim van je om steun te zoeken bij Vogels.
pi_122642171
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wie en wat beweren er precies dat carnaval moet verdwijnen?
Jij weet niet wat indirect is?
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')