ADquote:Wethouder Kemp zegt dat leerplichtambtenaren vrijdag 'slechts' zes huisbezoeken hebben afgelegd en dat het daarbij ging om verdenkingen dat mensen hun kinderen van school hielden om bijvoorbeeld eerder op wintersportvakantie te kunnen gaan. 'Dat heeft niets met religie te maken', aldus Kemp. Het ging om zes huisbezoeken op een totaal van 4000 kinderen, aldus Kemp[...lees verder in bron..] Volgens wethouder Kemp hadden veel scholen vrijdag speciaal voor moslimkinderen een alternatief programma, zodat ze niet mee hoefden te doen met carnaval. Maar Ramdani zei dat het hierbij slechts om twee scholen zou gaan.
Ik haat het ook hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef kwiwi het volgende:
In Limburg gaan wonen en dan 'klagen' over carnaval?
Ik ook, dus ik zorg dat ik er niet midden in zit. Ze hadden hun kinderen ook op een school kunnen zetten waar geen carnaval gevierd wordt.quote:
Oh, ja, dat ook. Ik had de OP niet gelezen.quote:
Nee kan niet, alle kinderen gaan mee met een optocht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik zorg dat ik er niet midden in zit. Ze hadden hun kinderen ook op een school kunnen zetten waar geen carnaval gevierd wordt.
Limburg, net als Brabant, ligt ook niet geheel in Nederland.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
Mensen die denken dat Limburg niet in Nederland ligt.
Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen met de school en zeggen dat je niet wil dat je kind mee doet, zodat deze gewoon les krijgt, ipv maar te gaan spijbelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Deetch het volgende:
Nee maar vind wel dat je andersgelovigen niet hoeft lastig te vallen met een katholiek feest. Ook openbare scholen doen nl. aan deze ongein mee en dan blijft er als andersgelovige dus weinig anders over dan je kinderen ziek te melden.
of gewoon stoppen met je geloof beleiden natuurlijk maar dat geld voor alle gelovigen
ja idd, volgend jaar op vrijdag een apart klasje en klaar ben jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:40 schreef Sorella het volgende:
Er zijn vast wel leraren te vinden die carnaval niet leuk vinden dus stop ze allemaal in een klas en laat ze leren.
Probleem opgelost.
Oh, ik twijfel niet aan het waarheidsgehalte. Ik vraag me gewoon af waarom dit groot nieuws is volgens de Telegraaf.quote:
L1 meldt het ook... http://www.l1.nl/nieuws/2(...)twitter#.URUAsB3dn2Yquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel niet aan het waarheidsgehalte. Ik vraag me gewoon af waarom dit groot nieuws is volgens de Telegraaf.
Precies, kutkatholieken. Carnaval vieren doe je maar lekker thuis, achter de deur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
Onzinnige religie die echt alle aspecten van het leven domineert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |