307 delen zo kort en bondig samengevat. Wat een klasse!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dudequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen drankje doen met een van m'n beste vrienden, met hem is het altijd feestdus het zal me benieuwen
Alhoewel ik veel met hem te bespreken hebmaar goed
Kerstavond was dat wel het geval met hem jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachen
quote:
's middags bedoel je hoop ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kerstavond was dat wel het geval met hem ja
"ff een klein drankje"
Ondertussen een pallet nieuwe mensen leren kennen etc etc etc... de rest is bekend hier
En uiteindelijk pas rond 4en thuis
Nee 's nachts...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
En rechtop lopen tijdens je date! Niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog even en dan komt Hiergaanwedan met de gouden tip om vooral lachend op de foto te gaan staan.
overtypen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
Ctrl v en Ctrl x werken daar wel toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
ha! Gaaaayyyquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
Give you stars above
Sun on a brightest day
Give you all my love
If only you would say
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
ja klopt ook. Zou je zeker een keer droog in de kont neuken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..
Staat niet in de planning, maar kan na morgen zomaar anders zijnquote:
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.quote:
Zondag weer een vervolgdatequote:
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Ah!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Wauw, groot plan voor eerste date! Veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Zo, zware eerste datequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef -Splash- het volgende:
Hier volgende week ook weer een date. Gewoon gehosseld via het Fotoboek, jeweets!
50 eur op yuki.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Noem het dan gewoon een meetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef -Splash- het volgende:
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!
Val ook gelijk door de mand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een meet![]()
Of Viking moet echt bi zijn, dan is het wat anders, maar zo komt ze hier niet over.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
Nou ja, het neemt een deel onzekerheid wegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"
Sorry Yuki, maar je bent niet mijn type, nog veel succes op Paiq !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Sorry Yuki, maar je bent niet mijn type, nog veel succes op Paiq !
(wel veel tikwerk ik weet het, maar kleine moeite). Maar of je gevoel daarom minder down zal zijn???
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.
Ik heb het trouwens ook wel gehad hoor. Heel gezellig chatten tot de foto's komen, INEENS is hij druk aan de telefoon en moet hij weg en daarna hoor je nooit meer iets
Mannenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.
Ik heb het trouwens ook wel gehad hoor. Heel gezellig chatten tot de foto's komen, INEENS is hij druk aan de telefoon en moet hij weg en daarna hoor je nooit meer iets
Euh, misschien eentje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je dezelfde fotos als in je fobo?
Kijk hem hosselenquote:
Thanksquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
Oh, ze zegt dat ze druk aan de telefoon is.
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt mij duidelijk nooit zien hosselen.
Binnen kort maar eens het centrum inspecteren op mooie vrouwenquote:
Ja ik ben er vanavond voor andere doeleinden, wel in de zwarte ruiter, maar ff bijpraten met een vriend van me. Maar kijken doen we altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bent
[..]
Binnen kort maar eens het centrum inspecteren op mooie vrouwen
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bent
Jij wordt gehosseld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.
roep ik eigenlijk ook wel vaak. Maar ik chat meestal voor ik ga koken dus dan ben ik niet eens aan het liegen. Maar nu je het zegt wordt dat misschien wel negatief uitgelegd. Meestal bloedt het van de andere kant ook dood dus ik ga daar nou niet zo van uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wordt gehosseld?
Leg ff uit hoe je dat doet
Ik ben er ook vanavond miss, maar dan wel in de millersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben er vanavond voor andere doeleinden, wel in de zwarte ruiter, maar ff bijpraten met een vriend van me. Maar kijken doen we altijd
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.
Millersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er ook vanavond miss, maar dan wel in de millers
[..]
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,
Zullen we daar en daar gaan drinken. Of hier heb je m'n 06 nummer. Hoor ik je wel als je zin hebt om een drankje te doen.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef ook_gek het volgende:
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,
Zullen we daar en daar gaan drinken. Of hier heb je m'n 06 nummer. Hoor ik je wel als je zin hebt om een drankje te doen.
Komen goede dj's vanavond. Altijd mooie vrouwen, drank en dansvloer. Meer heb ik niet nodig!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Millers
Ik denk dat ik weer eindig in Plein 19, als ze me nog binnenlaten na de laatste ervaring
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
Zal ik je een keer mee nemen onder m'n vleugelquote:
Waaorm zou ie? Hij red het volgens mij nu primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik je een keer mee nemen onder m'n vleugel
Je tactiek volledig omgooien kan je nieuwe dingen biedenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waaorm zou ie? Hij red het volgens mij nu prima
Aha, nou ja soms een hele andere tactiek handhaven kan je nieuwe andere kansen bieden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
En ik zou best assertief kunnen doen, maar tot nu toe ben ik niet echt opzoek geweest. ik ben een jaar uit de running geweest, en niet echt in de mood om heel hard mn best te gaan doen.
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef ook_gek het volgende:
Maar trouwens, je gaf laats aan dat je nu iets serieus ging proberen qua dating site. Wat ga je precies doen? Ben daar wel benieuwd naar.
Zit zelf te denken aan RP betaald te gaan doen.
Gelijk heb je, ik ben er ook nog niet aan begonnen wegens tijd gebrek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.Even kijken hoe dat met dat herhaaldatemeisje zal aflopen, en daarna kijk ik wel weer verder. Ondertussen vermaak ik me gewoon prima met mijn eigen taktiek.
Maar als het niet zal werken zal ik eens kijken wat er gebeurt als ik serieus ga doen.Al is het maar als expiriment.
Ik voelde de liefde anders ook hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt mij duidelijk nooit zien hosselen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik voelde de liefde anders ook hoor!
Hmm weinig vrouwen gezien die het leuk vinden als een man een passief iemand is. Maar misschien is de doelgroep anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.Even kijken hoe dat met dat herhaaldatemeisje zal aflopen, en daarna kijk ik wel weer verder. Ondertussen vermaak ik me gewoon prima met mijn eigen taktiek.
Maar als het niet zal werken zal ik eens kijken wat er gebeurt als ik serieus ga doen.Al is het maar als expiriment.
Passief is het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hmm weinig vrouwen gezien die het leuk vinden als een man een passief iemand is. Maar misschien is de doelgroep anders.
Exactamundo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat het meer is dat Mur niet de eerste stap zet. Dus wel actief mee doet met alles, maar niet actief als in echte datevoorstellen doen of nummers wisselen.
Wil een vrouw dat, dan doet ie gezellig mee (mits leuke vrouw), maar het is niet zijn eerste prio op het moment dat hij een leuke vrouw tegenkomt.
Zoiets Mur?
Zie reactie van Cue_quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Passief is het ook weer niet hoor.Tjah, hoe leg ik het uit. Ook_gek, Cue, help me eens.
Hoe gaat het met het tease-chickie dan? Volop plaagstootjes over en weer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie reactie van Cue_
Al klink je wel een beetje saai, maar zal vast goed zitten, anders had je niet kunnen daten
Ach, dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Al klink je wel een beetje saai, maar zal vast goed zitten, anders had je niet kunnen daten
Gezoend weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gezoend weerOok ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
Hehe, ik zit nog wel beetje noordelijkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ook ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes () moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:
Gezoend weerWant het si een fokker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk een te grote wereldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef dawg het volgende:
kleine wereld is het toch ook heh, dat fok!
Het is iets anders dan teasen blijkt. En haar reden vind ik acceptabel. Dus rustig aan en leuke gesprekken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het tease-chickie dan? Volop plaagstootjes over en weer?
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel meevallen denk ik.
Mooi!!!quote:
Er zit toch een hart in BoLquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Klinkt misschien raar uit mijn mond, maar heb ook moeite met wegklikken na de foto's. Ik zeg dan altijd: misschien moet je mij maar wegklikken. Ik hoop dan altijd beter te slapen.
Knappe jongen die mij met mijn persoonlijkheid saai kan vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef ook_gek het volgende:
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.
Nee dat is gewoon tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef love_sharon het volgende:
Gisteren date drie gehad, was weer erg leuk. Ik had de vorige date gezegd dat ik gek ben op chocolade maar zelden eet om de voor de hand liggende redensKwam hij opeens met een reep chocolade om samen op te eten na het skiën (we waren gaan indoor skiën in Den-Haag). Klinkt zo volgens mij een beetje oenig, maar het was echt heel lief.
Morgen de carnaval date, begin daar steeds meer zin in te krijgen.
Agrees.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ik kan je het boek wel als PDF doorsturen, kan je het op je phone zelf nakijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
Weet iemand of pagina 47 van 50 tinten grijs een beetje hitsige scènes bevat? De vrouw naast mij in de trein leest het en ziet er leuk uit. Kan een van de dames hier vertellen bij welke pagina ik het best toe kan slaan? Graag binnen 40 minuten. Thanks.
quote:Holy hell, he’s been working out. He’s in gray sweat pants that hang, in that way, off his hips and a gray singlet, which is dark with sweat, like his hair. Christian Grey’s sweat, the notion does odd things to me. I take a deep breath and close my eyes. I feel like a two- year old, if I close my eyes then I’m not really here.
“Good morning Anastasia. How are you feeling?”
Oh no.
“Better than I deserve,” I mumble.
I peek up at him. He places a large shopping bag on a chair and grasps each end of the towel that he has around his neck. He’s staring at me, gray eyes dark, and as usual, I have no idea what he’s thinking. He hides his thoughts and feelings so well.
“How did I get here?” My voice is small, contrite.
He comes and sits down on the edge of the bed. He’s close enough for me to touch, for me to smell. Oh my... sweat and body wash and Christian, it’s a heady cocktail - so much better than a margarita, and now I can speak from experience.
“After you passed out, I didn’t want to risk the leather upholstery in my car taking you all the way to your apartment. So I brought you here,” he says phlegmatically.
“Did you put me to bed?” “Yes.” His face is impassive. “Did I throw up again?” My voice is quieter. “No.” “Did you undress me?” I whisper. “Yes.” He quirks an eyebrow at me as I blush furiously. “We didn’t,” I whisper, my mouth drying in mortified horror as I can’t complete the
question. I stare at my hands. “Anastasia, you were comatose. Necrophilia is not my thing. I like my women sen-
tient and receptive,” he says dryly. “I’m so sorry.”
His mouth lifts slightly in a wry smile. “It was a very diverting evening. Not one that I’ll forget in a while.” Me neither – oh he’s laughing at me, the bastard. I didn’t ask him to come and get me.
Somehow I’ve been made to feel like the villain of the piece. “You didn’t have to track me down with whatever James Bond stuff you’re developing
for the highest bidder,” I snap at him. He stares at me, surprised, and if I’m not mistaken, a little wounded.
“Firstly, the technology to track cell phones is available over the Internet. Secondly, my company does not invest or manufacture any kind of surveillance devices, and thirdly, if I hadn’t come to get you, you’d probably be waking up in the photographer’s bed, and from what I can remember, you weren’t overly enthused about him pressing his suit,” he says acidly.
Pressing his suit! I glance up at Christian, he’s glaring at me, his gray eyes blazing, aggrieved. I try to bite my lip, but I fail to repress my laughter.
“Which medieval chronicle did you escape from?” I giggle. “You sound like a courtly knight.”
Stel jezelf even voor joh, met Christian. Dat je normaal met je helicopter gaat, maar nu toevallig een keer met de trein.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Ah. Natuurlijk iets vragen wat slaat op die bladzijde, dat maakt indruk. "Hoe sta jij tegenover necrofilie?"
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
SC. Sorry dat ik het zeg, want je hebt er geen reet aan.Nou ja, heb ik wel wat aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Haha nee integendeel! Ik ben juist trots dat ik zo ben en dat ik ook zo gewaardeerd wordt door de mensen om me heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah gelukkig maar, ik hoopte dat het niet beledigend of denigrerend over zou komen
Mooi!
Of d'r innerlijke godin, of ze het ook noemt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Nu denk je dat dat lipbijten leuk is,, maar over 100 pagina's erger je je rot."
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
Hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
Seks hebben en dronken worden, what else?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
HahaLeuk! Wat gaan jullie doen?
Thanks!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Yuki het volgende:
[..]die quote!
En veel plezier vanavond!
Ah...duh!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Seks hebben en dronken worden, what else?
[..]
Thanks!
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah...duh!In welke volgorde ?
Dat laatste!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?
Ik ben dan ook een slechte smilie-interpreteerderquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat laatste!
Ik heb vanavond afgesproken met een vriendinnetjeen morgen eindelijk Mr. Date weer zien!
Want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
ik heb het een beetje stopgezet allemaal.
problemen.quote:
Toch jammer...quote:Wat voor iemand zoek ik?
Ik denk dat je pas weet wat je echt zoekt tot je elkaar ziet, maar als ik vooraf me wensen duidelijk mag maken dan zoek ik iemand die intelligent, (beetje) sportief en vrouwelijk is.
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
en ja ik weet het, ik zal hier wel overkomen als een labiele josti.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.
nee, daar gaat het niet om.quote:
Het jezelf vooral gunnen, ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst maar even mn hoofd op orde krijgen ja.
je zit jezelf in de weg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, daar gaat het niet om.
Het gaat er meer om dat ik nu zo'n type ben.. maar goed. daar voor moet ik in een ander topic zijn.
Ik kom wel afentoe nog buurten hier hoor.
Nee, dan gooit Re er weer een slotje op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
IB4 patat/friet discussie. In limburg is het friet.
Neeee, in de kroeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dus Silenus heeft Joysa gehosseld in de trein?
Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan hoort het ook niet in het topic thuis
Datemeetwhateververslag: Gezopen, frietjes gegeten & all you need is love kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijn
It happens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
It happens.Gewoon ff wachten en dan voor de tweede ronde gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon altijd met hand en voetwerk de vrouw eerst laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah SC heeft het boek niet gelezen!
Facebook mag dan geen dating site zijn, 't is wel een site waar je dates op kunt vindenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Andromache het volgende:
ik heb morgen een date met een Facebook/feestjekennis, dat is eigenlijk offtopic, maar ik meld het toch lekker. ruim drie maanden na het bewuste feestje heeft hij me dan toch gehosseld via Facebook. of ik hem. naja, eregns in het midden
ik heb mijn zusje bereid gevonden om mijn datingprofiel eens te checken. en als het deze maand verder niks wordt op E-matching, ga ik eens rondkijken op Pepper, plaatjes snuffelen, helemaal des Pinterests immers!
Ik wacht op de filmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah SC heeft het boek niet gelezen!
Gaat nog een zware tijd worden dusquote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is de wereld der datingsites. Welkom!
Ga je het andersom dan wel eerlijk zeggen ?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Gaat nog een zware tijd worden dus
En dankje, ik blijf hier voorlopig nog wel ff denk ik
Duh, waarom zou je dat in vredesnaam niet doen, behalve dan dat je een angsthaas bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ga je het andersom dan wel eerlijk zeggen ?
We spreken je over een half jaartje nog welquote:Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Duh, waarom zou je dat in vredesnaam niet doen, behalve dan dat je een angsthaas bent.
Is voor beide tijdverspilling.
Wat had ie dan voor ideeën?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Linguine het volgende:
Ja idd dat geldt voor mij hetzelfde!
Gisteren een paiq-gesprek met iemand die er nogal fatalistische ideeën op nahield. Vage types.
Dat alles in het leven van te voren is vastgelegd en dat je daar zelf totaal geen invloed op hebt. Je lot is bij je geboorte bepaaldquote:
Die kun je inderdaad heel leuk op een verkeerd spoor brengen ja. Maar op elk potje past een dekseltje nietwaarquote:Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dat alles in het leven van te voren is vastgelegd en dat je daar zelf totaal geen invloed op hebt. Je lot is bij je geboorte bepaald.
In de discussie over het bestaan of de afwezigheid van echte vrije wil is er veel te zeggen voor beide kanten. Geen simpele wel of niet discussie.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dat alles in het leven van te voren is vastgelegd en dat je daar zelf totaal geen invloed op hebt. Je lot is bij je geboorte bepaald.
Tsja, andere mensen geloven weer in een god en een hiernamaals. Dan vind ik zijn idee minder psychotisch. Het is maar net hoe extreem je hier mee omgaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
In de discussie over het bestaan of de afwezigheid van echte vrije wil is er veel te zeggen voor beide kanten. Geen simpele wel of niet discussie.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
In de discussie over het bestaan of de afwezigheid van echte vrije wil is er veel te zeggen voor beide kanten. Geen simpele wel of niet discussie.
idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Tsja, andere mensen geloven weer in een god en een hiernamaals. Dan vind ik zijn idee minder psychotisch. Het is maar net hoe extreem je hier mee omgaat.
Ik bedoel meer, hier kan je fantastische gesprekken over hebben als je het de moeite waard vind. Interessante stof. maar goed, dan moet zulke filosofie wel je ding zijn.quote:
Tuurlijk, maar dat is weer een andere discussie dan die over het fatalisme.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo'n gegenereerd standaardberichtje dus. Ik vind dat wel een aparte functie van e-matching, dat je een afwijsberichje kan samenstellen uit een paar standaardzinnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
mijn date heeft er in ieder geval geen moeite mee, hij heeft afgezegd... niet leuk. van afstel komt meestal toch uitstel. dan maar op zoek naar de volgende. o ja en ik had nog een aardig afwijzingsberichtje terug op E-matching.
Lekker bezig!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef eefje801 het volgende:
Wie heeft die OP zo geniaal veranderd? En waarom zie ik dat nu pas?
In ander nieuws: wel leuk mailtje gehad op relatieklik, ook beantwoord inmiddels. Wel stuk ouder, weer eens wat anders. Vannacht ook door iemand wakker gehouden..pff
Nee, dat is niets geworden uiteindelijk. Alweer een tijdje geleden. Of bedoel je de treinen spottende Hopman? Die was aardig maar niks voor mijquote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Maar ik dacht dat je al serieus aan het daten was met iemand, of heb ik wat gemist?
Kun je wel aangeven dat je een ouder iemand zoekt dan? Ik word nu ook steeds gelinkt aan meisjes van 27-32. Kan ik best leuk mee praten hoor, maar ik heb er niet zo snel een echte klik mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Disorder het volgende:
Paiq trekt zich kennelijk niets aan van leeftijdscriteria. Ik word elke keer opgescheept met 25 jarige grietjes
Ik val zelf ook op wat oudere vrouwen. 'Vroeger' kon je op Paiq een leeftijdscategorie aangeven. Tegenwoordig kun je alleen aangeven of je bezwaar hebt om met iemand die ouder of jonger is te daten. Vreemd eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je wel aangeven dat je een ouder iemand zoekt dan? Ik word nu ook steeds gelinkt aan meisjes van 27-32. Kan ik best leuk mee praten hoor, maar ik heb er niet zo snel een echte klik mee.
Dit valt mij ook op, tref bijna alleen mensen van mijn leeftijd of iets daaronder terwijl ik dat niet heb aangegeven.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik val zelf ook op wat oudere vrouwen. 'Vroeger' kon je op Paiq een leeftijdscategorie aangeven. Tegenwoordig kun je alleen aangeven of je bezwaar hebt om met iemand die ouder of jonger is te daten. Vreemd eigenlijk.
Bij paiq denken ze kennelijk alleen aan de typische verhoudingen.
Ah oke! Heb ik ff gemist danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, dat is niets geworden uiteindelijk. Alweer een tijdje geleden. Of bedoel je de treinen spottende Hopman? Die was aardig maar niks voor mij
Hoe is het met jouw datingsite-avonturen?
Dit wil ik ook gaan proberen, maar ben toch ook bang dat ik de hele avond tegenover vrouwen zit die me 0,0 doen. Wat voor types daar op af komen valt natuurlijk niet te voorspellen. Iemand ervaring hiermee?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga begin maart wel speeddaten, ben benieuwd hoe dat is hahaha
Scheer je weg uit dit topic danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah oke! Heb ik ff gemist dan
Ik sta momenteel niet meer ingeschreven en probeer het momenteel in real life in de kroeg. Dat vind ik prettiger en momenteel heb ik weinig te klagen :$.
Ga begin maart wel speeddaten, ben benieuwd hoe dat is hahaha
Tja ach, kan alleen maar lachen worden... Ik kan met iedereen praten en zeker drie minuten, hoe saai iemand ook is. En desnoods zeg ik hoe saai het is en gaan we 2 minuten saai tegenover elkaar zitten hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit wil ik ook gaan proberen, maar ben toch ook bang dat ik de hele avond tegenover vrouwen zit die me 0,0 doen. Wat voor types daar op af komen valt natuurlijk niet te voorspellen. Iemand ervaring hiermee?
Dit wilde ik laatst ook proberen, entree was ¤30,- ofzo, 20 speeddates.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit wil ik ook gaan proberen, maar ben toch ook bang dat ik de hele avond tegenover vrouwen zit die me 0,0 doen. Wat voor types daar op af komen valt natuurlijk niet te voorspellen. Iemand ervaring hiermee?
En dan krijg je alle trollocks die je hebt afgewezen opnieuwquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ach, kan alleen maar lachen worden... Ik kan met iedereen praten en zeker drie minuten, hoe saai iemand ook is. En desnoods zeg ik hoe saai het is en gaan we 2 minuten saai tegenover elkaar zitten hahaha
@viking: schrijf me vast wel weer een keer in. Tot die tijd deel ik mijn ervaringen en meningen met jullie
Nou ik zit nog wel op lexa maar niet betaalt en doe er niks meer mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan krijg je alle trollocks die je hebt afgewezen opnieuwJe had beter je account gewoon even in de ijskast kunnen zetten!
Ik kom dan in de categorie 30 t/m 45 terecht. Ik ben 31quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dit wilde ik laatst ook proberen, entree was ¤30,- ofzo, 20 speeddates.
Bleken er 2 avonden te zijn voor eind-20 / begin-30.
Avond 1 maar gebruikt om even langs te fietsen om te zien wat er binnen zat.
Bleek het meer begin-30 te zijn met een kleine kans dat ik geinteresseerd zou raken.
Je valt toch op oudere vrouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik kom dan in de categorie 30 t/m 45 terecht. Ik ben 31
Klopt. Maar dan tot ongeveer 35/36. Ik weet niet wat de ratio daar is. Misschien toch maar eens meedoen. Anders zuip ik me gewoon klem in Zwolle en blijf ik bij m'n zus slapen.quote:
Dit overkomt iedereen meestal, denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef Digi_Djeff het volgende:
Kennen jullie dat, dat je iemand spreekt op Paiq maar deze meteen al van die korte antwoorden geeft? Zo een gevoel dat je dan krijgt van laat maar weer zitten
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan krijg je alle trollocks die je hebt afgewezen opnieuwJe had beter je account gewoon even in de ijskast kunnen zetten!
Sssst!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
20-35 is de categorie hier in den haag
is dit het moment dat we moeten gaan vragen waaaaarom je gaat stoppen met je internet geneuzel?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Kan je paiq credits overzetten naar een ander account? Heb er nog wat over en ik stop met het hele datingsites geneuzel....
Is dit het moment dat ik jou een domme kneus moet noemen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dit het moment dat we moeten gaan vragen waaaaarom je gaat stoppen met je internet geneuzel?
Op zich is contact houden iets wat volgens mij iedereen die langer date wel doet. Zou me daar niet zo druk om maken. Hoe is het met je mailcontact?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoeveel dingen houden jullie tegelijk lopend?
Ik merk dat nu ik sowieso druk vind, het best een uitdaging is om met meerdere jongens tegelijk dat contact te houden. Weet ook niet of ik het helemaal eerlijk vind tegenover de jongens.
True. M'n hoofd staat gewoon niet zo naar zoveel dingen tegelijkertijd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op zich is contact houden iets wat volgens mij iedereen die langer date wel doet. Zou me daar niet zo druk om maken. Hoe is het met je mailcontact?
Klinkt of je de mail/skyperd nog niet helemaal zo leuk lijkt, of heb ik het mis? Die andere, wat is dat voor iemand? Ja uiterlijk is zo lastig te bepalen op foto's afgaand. Kan soms erg meevallen en soms ook tegenvallen. Proberen een beetje luchtig te zienquote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True. M'n hoofd staat gewoon niet zo naar zoveel dingen tegelijkertijd.
Die wou deze week langskomen, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Hij is niet zo dol op Skypen, maar ik heb het nu wel opnieuw gevraagd, omdat ik dus geen tijd heb om af te spreken. En jaja, tijd maken, maar op dit moment zit dat er gewoon echt even niet in.
Dus we wachten af. Ik merk ook dat ik het lastig vind om te bepalen hoe zwaar ik foto's mee moet laten tellen, want daar word ik bij beide jongens niet lyrisch van. Maar als het contact verder wel heel leuk is, weet je nooit hoe de klik in het echt is.
Ik schrik in het algemeen een beetje van hoe enthousiast mensen worden zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Ik ben daar dan ook erg terughoudend in.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt of je de mail/skyperd nog niet helemaal zo leuk lijkt, of heb ik het mis? Die andere, wat is dat voor iemand? Ja uiterlijk is zo lastig te bepalen op foto's afgaand. Kan soms erg meevallen en soms ook tegenvallen. Proberen een beetje luchtig te zien
als je dat wil, moet je het doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is dit het moment dat ik jou een domme kneus moet noemen?
ALs ik het weglaat gaan mensen vragen waarom ik het wil weten... Zo is er altijd wel wat....quote:Op zondag 10 februari 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je dat wil, moet je het doen.
je post komt alleen erg over als aandacht vragen. Je had het stukje dat je gaat stoppen met dating site geneuzel ook weg kunnen laten om zo geen vragen te krijgen.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ALs ik het weglaat gaan mensen vragen waarom ik het wil weten... Zo is er altijd wel wat....
Maar ik hoef geen aandacht hoor... Is gewoon zonde van de credits.
Maar goed, tabee iedereen
Herkenbaar hoor, dat enthousiasme is soms niet zo'n goed teken dus altijd goed om even te Skypen oid om te kijken hoe je iemand zelf vindt, dat is toch het belangrijkste.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik schrik in het algemeen een beetje van hoe enthousiast mensen worden zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Ik ben daar dan ook erg terughoudend in.MIsschien is dit gewoon niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat ik het iig een kans moet geven. Het contact is wel echt leuk namelijk.
Die andere heb ik nog maar 2 berichtjes van, dus kan vooral op basis van profiel kijken. Berichtjes spreken me wel aan, uiterlijk dus niet zo adhv foto's. Maar dat 'probleem' heb ik bij allebei, en is mede een reden waarom ik graag zou willen skypen.
Ja, precies.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, dat enthousiasme is soms niet zo'n goed teken dus altijd goed om even te Skypen oid om te kijken hoe je iemand zelf vindt, dat is toch het belangrijkste.
Het is altijd leuker als een foto je meteen aanspreekt natuurlijk
Leuk tochquote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog steeds heen en weer aan het mailen terwijl ik al anderhalf uur moet slapendit is veel te leuk, kan nooit goed komen zo
naja van genieten zolang als het duurt ofzo
Klinkt goed, HJ! En bedankt voor de detailsquote:Op zondag 10 februari 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisterenavond en vandaag bij date geweest, wat goede quality time gehad en vanmiddag bleef ze met haar piercing in mijn eerder door haar bejubelde trui vasthaken, dus dat was weer een geniaal moment natuurlijk. Ik kreeg haar aanvankelijk niet los en zij zichzelf ook niet.![]()
En daarstraks in de auto gestapt en met een darm vol poep naar huis to gescheurd, want jongens, wat moest ik nodig.
Ik trof bij thuiskomst nog wel een fles Red Label aan van een vriend van me, dus da's altijd welkom.
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 10 februari 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisterenavond en vandaag bij date geweest, wat goede quality time gehad en vanmiddag bleef ze met haar piercing in mijn eerder door haar bejubelde trui vasthaken, dus dat was weer een geniaal moment natuurlijk. Ik kreeg haar aanvankelijk niet los en zij zichzelf ook niet.![]()
En daarstraks in de auto gestapt en met een darm vol poep naar huis to gescheurd, want jongens, wat moest ik nodig.
Ik trof bij thuiskomst nog wel een fles Red Label aan van een vriend van me, dus da's altijd welkom.
Vraag is hoe bezwaarlijk jij het vind dat hij wat ouder is dan jij. En heeft hij uitzicht op andere woonruimte op termijn?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:
Spezza, djiez, wat ben je toch ook een zeikwijf, bij de minste of geringste vraag jegens jou waar een klein puntje van kritiek in zou kunnen schuilen vat je het als mega-aanval op en ga je als verdedigingstactiek zelf lullig lopen doen. Je wordt er niet prettiger op zo als persoon.
Back on topic. Mijn date ging toch door, leuke vent, en er is gezoend! *spring*
Turnoff is echter dat hij 11 jaar ouder is en voorlopig nog met zijn ex in een huis woont. Hij lijkt best wel all over me. O jeetje, wat moet ik hier nu mee?
Well said!quote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:
Spezza, djiez, wat ben je toch ook een zeikwijf, bij de minste of geringste vraag jegens jou waar een klein puntje van kritiek in zou kunnen schuilen vat je het als mega-aanval op en ga je als verdedigingstactiek zelf lullig lopen doen. Je wordt er niet prettiger op zo als persoon.
Back on topic. Mijn date ging toch door, leuke vent, en er is gezoend! *spring*
Turnoff is echter dat hij 11 jaar ouder is en voorlopig nog met zijn ex in een huis woont. Hij lijkt best wel all over me. O jeetje, wat moet ik hier nu mee?
zolang het bij vrijblijvend daten blijft, is de leeftijd geen probleem. andere woonruimte is geen zicht op binnen het jaar, ex gaat wel tijdelijk een zomerhuisje betrekken. maar ik vind dit een bezwaarlijke situatie om serieus met iemand te gaan daten. we doen nog wel een keertje daten en dan moet ik maar verder kijken. want het is wel een heel leuke vent....quote:Op maandag 11 februari 2013 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag is hoe bezwaarlijk jij het vind dat hij wat ouder is dan jij. En heeft hij uitzicht op andere woonruimte op termijn?
Gewoon lekker zoenen en zien waar het schip strandt. Laat de rest maar aan hem over.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
zolang het bij vrijblijvend daten blijft, is de leeftijd geen probleem. andere woonruimte is geen zicht op binnen het jaar, ex gaat wel tijdelijk een zomerhuisje betrekken. maar ik vind dit een bezwaarlijke situatie om serieus met iemand te gaan daten. we doen nog wel een keertje daten en dan moet ik maar verder kijken. want het is wel een heel leuke vent....
Ik moet bekennen dat ik dit ook nog best lastig zou vinden. Rationeel gezien zie ik dan beren op de weg, maar daarentegen, als je iemand echt leuk gaat vinden compenseert dat veel. Misschien wel teveel.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
zolang het bij vrijblijvend daten blijft, is de leeftijd geen probleem. andere woonruimte is geen zicht op binnen het jaar, ex gaat wel tijdelijk een zomerhuisje betrekken. maar ik vind dit een bezwaarlijke situatie om serieus met iemand te gaan daten. we doen nog wel een keertje daten en dan moet ik maar verder kijken. want het is wel een heel leuke vent....
KILL IT WITH FIRE!!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha speeddate op Paiq die houdt van crea bea bezig zijn..
Vraag eens of hij op macaroniprenten plakken doelt of videootjes met de handycam?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
als dat creabea zich uit in warme pantoffels voor jou maken, zeg ik: pluk de vruchten er van. hoewel pantoffels natuurlijk wel een beetje seksloos zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Pareltjes weer vanavondquote:Op maandag 11 februari 2013 00:56 schreef eefje801 het volgende:
Ik krijg ook een interview bij de gietijzeren hekkenspecialist: Of ik christelijk ben, een eigen huis heb, hoe lang ik singel ben. Wat een heerlijk gesprek toch
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik had net m'n thee erbij gepakt!
quote:
Altijd weer een teleurstelling om dan achteraf wel de eerste beschietingen te lezen, je te verheugen op full war, en dan from out of nowhere de botte bijl van een mod......zou verboden moeten worden.quote:
Uiteraard, let jij er niet op dan? Hoe lastig is het wel niet om een gesprekje aan te knopen als je helemaal niks weet van iemand?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef Faxie het volgende:
Leek een leuke rel te worden ja
On topic: Ik heb zo goed als geen reacties meer op m'n profielen. Nu heb ik bijna geen profieltekst meer, maar letten vrouwen daar zo erg op? ...
Ja dat was de eerste keer ook al zo'n succesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, let jij er niet op dan? Hoe lastig is het wel niet om een gesprekje aan te knopen als je helemaal niks weet van iemand?
Met een beetje info bied je iemand aangrijppunten.. Geef je mensen een positief gevoel over jou... Zorg je ervoor dat mensen jou willen leren kennen.
Hoezo jammer dan? Gewoon een profieltekstje schrijven. Hop hop!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat was de eerste keer ook al zo'n succes
De rest is allemaal ingevuld.
Nouja jammer dan maar.
Heb ik al eens gedaan. Was nog een goede, niet standaard tekst ook. Had niet het idee dat het veel uitmaakte gezien de reacties.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo jammer dan? Gewoon een profieltekstje schrijven. Hop hop!
En vrouwen voelen zich aangesproken om op jou te reageren omdat?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Was nog een goede, niet standaard tekst ook. Had niet het idee dat het veel uitmaakte gezien de reacties.
Ik heb er nu in principe alleen staan dat ik wil daten, en de rest van de voorkeuren allemaal ingevuld.
De eerste zin is je niet opgevallen?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En vrouwen voelen zich aangesproken om op jou te reageren omdat?
Ook niet als de rest van al die voorkeuren ed ingevuld zijn?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee maar serieus als een kerel zo weinig dingen er in zet dan zou ik serieus niet reageren..
Ik zou het idee hebben dat je het niet serieus neemt.
Vrouwen zijn vaak net wat kieskeuriger over de inhoud. En gaan niet enkel op de foto af.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als de rest van al die voorkeuren ed ingevuld zijn?
Maarja 't is al niet meer nodig dus... maakt niet zo meer uit verder.
Klopt, heb geloof één keer op een profiel met summiere begintekst gereageerd maar toen had diegene de rest leuk en uitgebreid ingevuld en ook een aansprekende foto. Het is ook onduidelijker, iemand hoeft niet precies aan te geven wat ie zoekt maar dat reageert wel een stuk handiger als je dat weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak net wat kieskeuriger over de inhoud. En gaan niet enkel op de foto af.
Dusja dan is wat moeite doen voor tekst net wat beter.
Leuk!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Binnenkort weer een date en ze gaat voor me koken
Hoe: Ik denk met een pan.quote:
hoe: mbv een gasfornuis en potten en pannen, gok ikquote:
Wordt wel leuk johquote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat ze gaat maken is een verrassing. Eigenlijk doe ik dit niet als eerste date maar ik vind het wel een leuk avontuur. En als het helemaal nergens op uitloopt spreek ik een volgende keer weer keurig af voor een drankje in een café
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat ze gaat maken is een verrassing. Eigenlijk doe ik dit niet als eerste date maar ik vind het wel een leuk avontuur. En als het helemaal nergens op uitloopt spreek ik een volgende keer weer keurig af voor een drankje in een café
ik verhuis 1 maart dus vlak daarna. Duurt nog best lang maar dit is een leuk idee en in mn huidige huis is het geen optie dus ik moet maar even geduld hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwen
Ja ik zag het ookquote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwen
quote:ik: nou wat je ook van me mag vinden, ik vind iig dat je leuke foto's hebt!
zij: dank je, jij ook
maar ik moet iets eerlijk tegen je zeggen
en ga je waarschijnlijk niet leuk vinden
maar je lijkt onwijs op mn broer
quote:
Oefquote:
en we wonen niet in Alabama..of iets dergelijksquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oef
Tenzij ze stiekem een crush heeft op haar broer!
Maar ik weet niet of je je daar in wil mengen
Yup, ze was niet online dus een berichtje had weinig zin. Of het had een "ja is goed" moeten zijn op haar vraag om een keertje te chatten...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei je ook niets na het accepteren? Gewoon op accepteren klikken en dan offline gaan?
Nou ja, als het een oneliner was kun je toch zeggen: ja, lijkt me leuk! Of zoiets? Béétje enthousiasme is ook wel fijn als je iemand op die manier benadert. Edit: maar eens met cue dat het voornamelijk het berichtje zelf is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Yup, ze was niet online dus een berichtje had weinig zin. Of het had een "ja is goed" moeten zijn op haar vraag om een keertje te chatten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |