307 delen zo kort en bondig samengevat. Wat een klasse!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dudequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen drankje doen met een van m'n beste vrienden, met hem is het altijd feestdus het zal me benieuwen
Alhoewel ik veel met hem te bespreken hebmaar goed
Kerstavond was dat wel het geval met hem jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachen
quote:
's middags bedoel je hoop ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kerstavond was dat wel het geval met hem ja
"ff een klein drankje"
Ondertussen een pallet nieuwe mensen leren kennen etc etc etc... de rest is bekend hier
En uiteindelijk pas rond 4en thuis
Nee 's nachts...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
En rechtop lopen tijdens je date! Niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog even en dan komt Hiergaanwedan met de gouden tip om vooral lachend op de foto te gaan staan.
overtypen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
Ctrl v en Ctrl x werken daar wel toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
ha! Gaaaayyyquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
Give you stars above
Sun on a brightest day
Give you all my love
If only you would say
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
ja klopt ook. Zou je zeker een keer droog in de kont neuken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..
Staat niet in de planning, maar kan na morgen zomaar anders zijnquote:
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.quote:
Zondag weer een vervolgdatequote:
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Ah!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Wauw, groot plan voor eerste date! Veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Zo, zware eerste datequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef -Splash- het volgende:
Hier volgende week ook weer een date. Gewoon gehosseld via het Fotoboek, jeweets!
50 eur op yuki.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Noem het dan gewoon een meetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef -Splash- het volgende:
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!
Val ook gelijk door de mand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een meet![]()
Of Viking moet echt bi zijn, dan is het wat anders, maar zo komt ze hier niet over.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |