307 delen zo kort en bondig samengevat. Wat een klasse!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dudequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor alle mensen hier. Je moet sowieso je aanmelden bij Paiq. En een fotoboek hebben of hier consistent op zoeken en reageren (niet alleen lurken). Dat zijn wel de beste tips uit de OP gezien de poll denk ik
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen drankje doen met een van m'n beste vrienden, met hem is het altijd feestdus het zal me benieuwen
Alhoewel ik veel met hem te bespreken hebmaar goed
Kerstavond was dat wel het geval met hem jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat loopt toch altijd anders dan gepland. Denk je een avond even snel een wijntje te doen, heb je de beste gesprekken, denk je diepe gesprekken te gaan doen, wordt het stappen tot diep in de nacht met een overvloed aan lekkere wijven die om al jullie grappen moeten lachen
quote:
's middags bedoel je hoop ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kerstavond was dat wel het geval met hem ja
"ff een klein drankje"
Ondertussen een pallet nieuwe mensen leren kennen etc etc etc... de rest is bekend hier
En uiteindelijk pas rond 4en thuis
Nee 's nachts...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
's middags bedoel je hoop ik
En rechtop lopen tijdens je date! Niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog even en dan komt Hiergaanwedan met de gouden tip om vooral lachend op de foto te gaan staan.
overtypen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
Ctrl v en Ctrl x werken daar wel toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Echt wat een wacko kom ik nu tegen op paiq. Krijg het alleen niet geknipt en geplakt. Iemand?
ha! Gaaaayyyquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
Give you stars above
Sun on a brightest day
Give you all my love
If only you would say
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
ja klopt ook. Zou je zeker een keer droog in de kont neuken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry. Ik dacht dat je me juist wel zag zitten..
Staat niet in de planning, maar kan na morgen zomaar anders zijnquote:
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.quote:
Zondag weer een vervolgdatequote:
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, aankomend weekend. Bij haar thuis, dus ik hoop dat ze genoeg drank heeft staan.
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het wel een goed teken dat je nu al hoopt op drank?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Ah!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op drank en er zou pas wat fundamenteel mis zijn als het niet zo was.
Wauw, groot plan voor eerste date! Veel plezierquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Zo, zware eerste datequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, ik dacht ik neem een kijkje op Badoo.. Een hele lieve dame van 21 waarmee ik contact heb gehad.. Resultaat; zondag gaan we op date en we zijn razend enthousiast!
Het plan is om samen gezellig te koken, drankje te doen en gezellig te praten! Zin in.
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef -Splash- het volgende:
Hier volgende week ook weer een date. Gewoon gehosseld via het Fotoboek, jeweets!
50 eur op yuki.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan Yuki of Viking.. al zou die laatste geen date zijn
Noem het dan gewoon een meetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef -Splash- het volgende:
Het is Viking en ik kan anders erg overtuigend zijn hoor!
Val ook gelijk door de mand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een meet![]()
Of Viking moet echt bi zijn, dan is het wat anders, maar zo komt ze hier niet over.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten...Zeg dan gewoon de waarheid!
Nou ja, het neemt een deel onzekerheid wegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"
Sorry Yuki, maar je bent niet mijn type, nog veel succes op Paiq !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel horen? "Je bent lillik, doei!"
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Sorry Yuki, maar je bent niet mijn type, nog veel succes op Paiq !
(wel veel tikwerk ik weet het, maar kleine moeite). Maar of je gevoel daarom minder down zal zijn???
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.
Ik heb het trouwens ook wel gehad hoor. Heel gezellig chatten tot de foto's komen, INEENS is hij druk aan de telefoon en moet hij weg en daarna hoor je nooit meer iets
Mannenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is wat lastig, maar ik denk dat ik het ook zo zou aanpakken.
Ik heb het trouwens ook wel gehad hoor. Heel gezellig chatten tot de foto's komen, INEENS is hij druk aan de telefoon en moet hij weg en daarna hoor je nooit meer iets
Euh, misschien eentje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je dezelfde fotos als in je fobo?
Kijk hem hosselenquote:
Thanksquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
Oh, ze zegt dat ze druk aan de telefoon is.
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt mij duidelijk nooit zien hosselen.
Binnen kort maar eens het centrum inspecteren op mooie vrouwenquote:
Ja ik ben er vanavond voor andere doeleinden, wel in de zwarte ruiter, maar ff bijpraten met een vriend van me. Maar kijken doen we altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bent
[..]
Binnen kort maar eens het centrum inspecteren op mooie vrouwen
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat kunnen we dan mee maken als jij aan het hosselen bent
Jij wordt gehosseld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.
roep ik eigenlijk ook wel vaak. Maar ik chat meestal voor ik ga koken dus dan ben ik niet eens aan het liegen. Maar nu je het zegt wordt dat misschien wel negatief uitgelegd. Meestal bloedt het van de andere kant ook dood dus ik ga daar nou niet zo van uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wordt gehosseld?
Leg ff uit hoe je dat doet
Ik ben er ook vanavond miss, maar dan wel in de millersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben er vanavond voor andere doeleinden, wel in de zwarte ruiter, maar ff bijpraten met een vriend van me. Maar kijken doen we altijd
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag wel, ik hossel eigenlijk nooit echt zelf.
Millersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er ook vanavond miss, maar dan wel in de millers
[..]
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,
Zullen we daar en daar gaan drinken. Of hier heb je m'n 06 nummer. Hoor ik je wel als je zin hebt om een drankje te doen.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef ook_gek het volgende:
Dus jij gaat nooit een gesprek zelf aan met een vrouw en eindigt met,
Zullen we daar en daar gaan drinken. Of hier heb je m'n 06 nummer. Hoor ik je wel als je zin hebt om een drankje te doen.
Komen goede dj's vanavond. Altijd mooie vrouwen, drank en dansvloer. Meer heb ik niet nodig!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Millers
Ik denk dat ik weer eindig in Plein 19, als ze me nog binnenlaten na de laatste ervaring
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
Zal ik je een keer mee nemen onder m'n vleugelquote:
Waaorm zou ie? Hij red het volgens mij nu primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik je een keer mee nemen onder m'n vleugel
Je tactiek volledig omgooien kan je nieuwe dingen biedenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waaorm zou ie? Hij red het volgens mij nu prima
Aha, nou ja soms een hele andere tactiek handhaven kan je nieuwe andere kansen bieden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
En ik zou best assertief kunnen doen, maar tot nu toe ben ik niet echt opzoek geweest. ik ben een jaar uit de running geweest, en niet echt in de mood om heel hard mn best te gaan doen.
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef ook_gek het volgende:
Maar trouwens, je gaf laats aan dat je nu iets serieus ging proberen qua dating site. Wat ga je precies doen? Ben daar wel benieuwd naar.
Zit zelf te denken aan RP betaald te gaan doen.
Gelijk heb je, ik ben er ook nog niet aan begonnen wegens tijd gebrek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.Even kijken hoe dat met dat herhaaldatemeisje zal aflopen, en daarna kijk ik wel weer verder. Ondertussen vermaak ik me gewoon prima met mijn eigen taktiek.
Maar als het niet zal werken zal ik eens kijken wat er gebeurt als ik serieus ga doen.Al is het maar als expiriment.
Ik voelde de liefde anders ook hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt mij duidelijk nooit zien hosselen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik voelde de liefde anders ook hoor!
Hmm weinig vrouwen gezien die het leuk vinden als een man een passief iemand is. Maar misschien is de doelgroep anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, nouja, toen ik nuchter werd bedacht ik me dat dat toch moeite zal kosten. En daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in.Even kijken hoe dat met dat herhaaldatemeisje zal aflopen, en daarna kijk ik wel weer verder. Ondertussen vermaak ik me gewoon prima met mijn eigen taktiek.
Maar als het niet zal werken zal ik eens kijken wat er gebeurt als ik serieus ga doen.Al is het maar als expiriment.
Passief is het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hmm weinig vrouwen gezien die het leuk vinden als een man een passief iemand is. Maar misschien is de doelgroep anders.
Exactamundo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat het meer is dat Mur niet de eerste stap zet. Dus wel actief mee doet met alles, maar niet actief als in echte datevoorstellen doen of nummers wisselen.
Wil een vrouw dat, dan doet ie gezellig mee (mits leuke vrouw), maar het is niet zijn eerste prio op het moment dat hij een leuke vrouw tegenkomt.
Zoiets Mur?
Zie reactie van Cue_quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Passief is het ook weer niet hoor.Tjah, hoe leg ik het uit. Ook_gek, Cue, help me eens.
Hoe gaat het met het tease-chickie dan? Volop plaagstootjes over en weer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie reactie van Cue_
Al klink je wel een beetje saai, maar zal vast goed zitten, anders had je niet kunnen daten
Ach, dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Al klink je wel een beetje saai, maar zal vast goed zitten, anders had je niet kunnen daten
Gezoend weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gezoend weerOok ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
Hehe, ik zit nog wel beetje noordelijkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ook ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes () moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:
Gezoend weerWant het si een fokker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk een te grote wereldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef dawg het volgende:
kleine wereld is het toch ook heh, dat fok!
Het is iets anders dan teasen blijkt. En haar reden vind ik acceptabel. Dus rustig aan en leuke gesprekken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het tease-chickie dan? Volop plaagstootjes over en weer?
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel meevallen denk ik.
Mooi!!!quote:
Er zit toch een hart in BoLquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Klinkt misschien raar uit mijn mond, maar heb ook moeite met wegklikken na de foto's. Ik zeg dan altijd: misschien moet je mij maar wegklikken. Ik hoop dan altijd beter te slapen.
Knappe jongen die mij met mijn persoonlijkheid saai kan vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef ook_gek het volgende:
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.
Nee dat is gewoon tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef love_sharon het volgende:
Gisteren date drie gehad, was weer erg leuk. Ik had de vorige date gezegd dat ik gek ben op chocolade maar zelden eet om de voor de hand liggende redensKwam hij opeens met een reep chocolade om samen op te eten na het skiën (we waren gaan indoor skiën in Den-Haag). Klinkt zo volgens mij een beetje oenig, maar het was echt heel lief.
Morgen de carnaval date, begin daar steeds meer zin in te krijgen.
Agrees.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ik kan je het boek wel als PDF doorsturen, kan je het op je phone zelf nakijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
Weet iemand of pagina 47 van 50 tinten grijs een beetje hitsige scčnes bevat? De vrouw naast mij in de trein leest het en ziet er leuk uit. Kan een van de dames hier vertellen bij welke pagina ik het best toe kan slaan? Graag binnen 40 minuten. Thanks.
quote:Holy hell, he’s been working out. He’s in gray sweat pants that hang, in that way, off his hips and a gray singlet, which is dark with sweat, like his hair. Christian Grey’s sweat, the notion does odd things to me. I take a deep breath and close my eyes. I feel like a two- year old, if I close my eyes then I’m not really here.
“Good morning Anastasia. How are you feeling?”
Oh no.
“Better than I deserve,” I mumble.
I peek up at him. He places a large shopping bag on a chair and grasps each end of the towel that he has around his neck. He’s staring at me, gray eyes dark, and as usual, I have no idea what he’s thinking. He hides his thoughts and feelings so well.
“How did I get here?” My voice is small, contrite.
He comes and sits down on the edge of the bed. He’s close enough for me to touch, for me to smell. Oh my... sweat and body wash and Christian, it’s a heady cocktail - so much better than a margarita, and now I can speak from experience.
“After you passed out, I didn’t want to risk the leather upholstery in my car taking you all the way to your apartment. So I brought you here,” he says phlegmatically.
“Did you put me to bed?” “Yes.” His face is impassive. “Did I throw up again?” My voice is quieter. “No.” “Did you undress me?” I whisper. “Yes.” He quirks an eyebrow at me as I blush furiously. “We didn’t,” I whisper, my mouth drying in mortified horror as I can’t complete the
question. I stare at my hands. “Anastasia, you were comatose. Necrophilia is not my thing. I like my women sen-
tient and receptive,” he says dryly. “I’m so sorry.”
His mouth lifts slightly in a wry smile. “It was a very diverting evening. Not one that I’ll forget in a while.” Me neither – oh he’s laughing at me, the bastard. I didn’t ask him to come and get me.
Somehow I’ve been made to feel like the villain of the piece. “You didn’t have to track me down with whatever James Bond stuff you’re developing
for the highest bidder,” I snap at him. He stares at me, surprised, and if I’m not mistaken, a little wounded.
“Firstly, the technology to track cell phones is available over the Internet. Secondly, my company does not invest or manufacture any kind of surveillance devices, and thirdly, if I hadn’t come to get you, you’d probably be waking up in the photographer’s bed, and from what I can remember, you weren’t overly enthused about him pressing his suit,” he says acidly.
Pressing his suit! I glance up at Christian, he’s glaring at me, his gray eyes blazing, aggrieved. I try to bite my lip, but I fail to repress my laughter.
“Which medieval chronicle did you escape from?” I giggle. “You sound like a courtly knight.”
Stel jezelf even voor joh, met Christian. Dat je normaal met je helicopter gaat, maar nu toevallig een keer met de trein.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Ah. Natuurlijk iets vragen wat slaat op die bladzijde, dat maakt indruk. "Hoe sta jij tegenover necrofilie?"
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
SC. Sorry dat ik het zeg, want je hebt er geen reet aan.Nou ja, heb ik wel wat aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Haha nee integendeel! Ik ben juist trots dat ik zo ben en dat ik ook zo gewaardeerd wordt door de mensen om me heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah gelukkig maar, ik hoopte dat het niet beledigend of denigrerend over zou komen
Mooi!
Of d'r innerlijke godin, of ze het ook noemt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Nu denk je dat dat lipbijten leuk is,, maar over 100 pagina's erger je je rot."
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
Hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
Seks hebben en dronken worden, what else?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
HahaLeuk! Wat gaan jullie doen?
Thanks!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Yuki het volgende:
[..]die quote!
En veel plezier vanavond!
Ah...duh!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Seks hebben en dronken worden, what else?
[..]
Thanks!
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah...duh!In welke volgorde ?
Dat laatste!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?
Ik ben dan ook een slechte smilie-interpreteerderquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat laatste!
Ik heb vanavond afgesproken met een vriendinnetjeen morgen eindelijk Mr. Date weer zien!
Want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
ik heb het een beetje stopgezet allemaal.
problemen.quote:
Toch jammer...quote:Wat voor iemand zoek ik?
Ik denk dat je pas weet wat je echt zoekt tot je elkaar ziet, maar als ik vooraf me wensen duidelijk mag maken dan zoek ik iemand die intelligent, (beetje) sportief en vrouwelijk is.
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
en ja ik weet het, ik zal hier wel overkomen als een labiele josti.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.
nee, daar gaat het niet om.quote:
Het jezelf vooral gunnen, ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst maar even mn hoofd op orde krijgen ja.
je zit jezelf in de weg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, daar gaat het niet om.
Het gaat er meer om dat ik nu zo'n type ben.. maar goed. daar voor moet ik in een ander topic zijn.
Ik kom wel afentoe nog buurten hier hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |