Stel jezelf even voor joh, met Christian. Dat je normaal met je helicopter gaat, maar nu toevallig een keer met de trein.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Ah. Natuurlijk iets vragen wat slaat op die bladzijde, dat maakt indruk. "Hoe sta jij tegenover necrofilie?"
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
SC. Sorry dat ik het zeg, want je hebt er geen reet aan.Nou ja, heb ik wel wat aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Haha nee integendeel! Ik ben juist trots dat ik zo ben en dat ik ook zo gewaardeerd wordt door de mensen om me heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah gelukkig maar, ik hoopte dat het niet beledigend of denigrerend over zou komen
Mooi!
Of d'r innerlijke godin, of ze het ook noemt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Nu denk je dat dat lipbijten leuk is,, maar over 100 pagina's erger je je rot."
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
Hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En meer on topic; vanavond richting date, zin in!
Seks hebben en dronken worden, what else?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
HahaLeuk! Wat gaan jullie doen?
Thanks!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Yuki het volgende:
[..]die quote!
En veel plezier vanavond!
Ah...duh!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Seks hebben en dronken worden, what else?
[..]
Thanks!
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah...duh!In welke volgorde ?
Dat laatste!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?
Ik ben dan ook een slechte smilie-interpreteerderquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat laatste!
Ik heb vanavond afgesproken met een vriendinnetjeen morgen eindelijk Mr. Date weer zien!
Want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
ik heb het een beetje stopgezet allemaal.
problemen.quote:
Toch jammer...quote:Wat voor iemand zoek ik?
Ik denk dat je pas weet wat je echt zoekt tot je elkaar ziet, maar als ik vooraf me wensen duidelijk mag maken dan zoek ik iemand die intelligent, (beetje) sportief en vrouwelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |