abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2013 @ 22:52:11 #226
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122735201
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoeveel dingen houden jullie tegelijk lopend?
Ik merk dat nu ik sowieso druk vind, het best een uitdaging is om met meerdere jongens tegelijk dat contact te houden. Weet ook niet of ik het helemaal eerlijk vind tegenover de jongens.
Op zich is contact houden iets wat volgens mij iedereen die langer date wel doet. Zou me daar niet zo druk om maken. Hoe is het met je mailcontact?
pi_122735351
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op zich is contact houden iets wat volgens mij iedereen die langer date wel doet. Zou me daar niet zo druk om maken. Hoe is het met je mailcontact?
True. M'n hoofd staat gewoon niet zo naar zoveel dingen tegelijkertijd. :')
Die wou deze week langskomen, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Hij is niet zo dol op Skypen, maar ik heb het nu wel opnieuw gevraagd, omdat ik dus geen tijd heb om af te spreken. En jaja, tijd maken, maar op dit moment zit dat er gewoon echt even niet in.
Dus we wachten af. Ik merk ook dat ik het lastig vind om te bepalen hoe zwaar ik foto's mee moet laten tellen, want daar word ik bij beide jongens niet lyrisch van. Maar als het contact verder wel heel leuk is, weet je nooit hoe de klik in het echt is.
  zondag 10 februari 2013 @ 22:58:30 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122735483
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

True. M'n hoofd staat gewoon niet zo naar zoveel dingen tegelijkertijd. :')
Die wou deze week langskomen, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Hij is niet zo dol op Skypen, maar ik heb het nu wel opnieuw gevraagd, omdat ik dus geen tijd heb om af te spreken. En jaja, tijd maken, maar op dit moment zit dat er gewoon echt even niet in.
Dus we wachten af. Ik merk ook dat ik het lastig vind om te bepalen hoe zwaar ik foto's mee moet laten tellen, want daar word ik bij beide jongens niet lyrisch van. Maar als het contact verder wel heel leuk is, weet je nooit hoe de klik in het echt is.
Klinkt of je de mail/skyperd nog niet helemaal zo leuk lijkt, of heb ik het mis? Die andere, wat is dat voor iemand? Ja uiterlijk is zo lastig te bepalen op foto's afgaand. Kan soms erg meevallen en soms ook tegenvallen. Proberen een beetje luchtig te zien ;)
pi_122735671
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt of je de mail/skyperd nog niet helemaal zo leuk lijkt, of heb ik het mis? Die andere, wat is dat voor iemand? Ja uiterlijk is zo lastig te bepalen op foto's afgaand. Kan soms erg meevallen en soms ook tegenvallen. Proberen een beetje luchtig te zien ;)
Ik schrik in het algemeen een beetje van hoe enthousiast mensen worden zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Ik ben daar dan ook erg terughoudend in. :') MIsschien is dit gewoon niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat ik het iig een kans moet geven. Het contact is wel echt leuk namelijk.
Die andere heb ik nog maar 2 berichtjes van, dus kan vooral op basis van profiel kijken. Berichtjes spreken me wel aan, uiterlijk dus niet zo adhv foto's. Maar dat 'probleem' heb ik bij allebei, en is mede een reden waarom ik graag zou willen skypen.
pi_122735856
Zat vanochtend in de kerk trouwens naast iemand die ik herkende van zijn profiel op die website. _O- Hij herkende mij niet volgens mij, gelukkig maar, haha.
  zondag 10 februari 2013 @ 23:10:16 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122736099
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Is dit het moment dat ik jou een domme kneus moet noemen?

:')
als je dat wil, moet je het doen.

je post komt alleen erg over als aandacht vragen. Je had het stukje dat je gaat stoppen met dating site geneuzel ook weg kunnen laten om zo geen vragen te krijgen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122736209
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

als je dat wil, moet je het doen.

je post komt alleen erg over als aandacht vragen. Je had het stukje dat je gaat stoppen met dating site geneuzel ook weg kunnen laten om zo geen vragen te krijgen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.
ALs ik het weglaat gaan mensen vragen waarom ik het wil weten... Zo is er altijd wel wat....
Maar ik hoef geen aandacht hoor... Is gewoon zonde van de credits.

Maar goed, tabee iedereen :W
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 10 februari 2013 @ 23:13:35 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122736262
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

ALs ik het weglaat gaan mensen vragen waarom ik het wil weten... Zo is er altijd wel wat....
Maar ik hoef geen aandacht hoor... Is gewoon zonde van de credits.

Maar goed, tabee iedereen :W
:W Tot de volgende keer
  zondag 10 februari 2013 @ 23:17:16 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122736436
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik schrik in het algemeen een beetje van hoe enthousiast mensen worden zonder elkaar ooit ontmoet te hebben. Ik ben daar dan ook erg terughoudend in. :') MIsschien is dit gewoon niet helemaal mijn ding, maar ik vind dat ik het iig een kans moet geven. Het contact is wel echt leuk namelijk.
Die andere heb ik nog maar 2 berichtjes van, dus kan vooral op basis van profiel kijken. Berichtjes spreken me wel aan, uiterlijk dus niet zo adhv foto's. Maar dat 'probleem' heb ik bij allebei, en is mede een reden waarom ik graag zou willen skypen.
Herkenbaar hoor, dat enthousiasme is soms niet zo'n goed teken dus altijd goed om even te Skypen oid om te kijken hoe je iemand zelf vindt, dat is toch het belangrijkste.
Het is altijd leuker als een foto je meteen aanspreekt natuurlijk :)
  zondag 10 februari 2013 @ 23:18:05 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122736471
Krijg wel een zo geile one-liner binnen: Hey alles goed? Maar ja, wel lekker wijf volgens mij.
  zondag 10 februari 2013 @ 23:18:46 #236
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122736501
Ah, alweer bijna middernacht. Goeie (date)week weer iedereen! :)
pi_122736566
Ik ben nogal traag op gang gekomen maar ik heb nu voor volgende week en de week daarna een date staan, ik ben benieuwd :)
pi_122736606
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor, dat enthousiasme is soms niet zo'n goed teken dus altijd goed om even te Skypen oid om te kijken hoe je iemand zelf vindt, dat is toch het belangrijkste.
Het is altijd leuker als een foto je meteen aanspreekt natuurlijk :)
Ja, precies. :) Op alles zeg maar, haha.
  zondag 10 februari 2013 @ 23:26:50 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122736819
Ik ben nog steeds heen en weer aan het mailen terwijl ik al anderhalf uur moet slapen :@ dit is veel te leuk, kan nooit goed komen zo :') naja van genieten zolang als het duurt ofzo :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 februari 2013 @ 23:46:32 #240
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122737506
Net voor de grap een gesprek aangegaan met iemand op Paiq. Het is een nieuwe match met zo'n rare naam dat ik even wilde checken of het geen vrouw was :X

Hij (of zij :P ) beweert van niet. Oke.

Het gesprek begint al als interview. Binnen 3 minuten ligt de vraag "waar kom je vandaan" op tafel. Niet veel later blijkt hij een photocheat toegepast te hebben. Het interview gaat verder. "Wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven?" en "Ben je al lang single?"

GAAAAAAP!

Ik denk dat ik 'm zo maar eens ga vragen of hij geen ambitie heeft om suffe interviews voor vrouwenbladen te schrijven.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 10 februari 2013 @ 23:48:49 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122737600
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog steeds heen en weer aan het mailen terwijl ik al anderhalf uur moet slapen :@ dit is veel te leuk, kan nooit goed komen zo :') naja van genieten zolang als het duurt ofzo :P
Leuk toch :)
pi_122737650
Ook weer thuis. Gisterenavond en vandaag bij date geweest, wat goede quality time gehad en vanmiddag bleef ze met haar piercing in mijn eerder door haar bejubelde trui vasthaken, dus dat was weer een geniaal moment natuurlijk. Ik kreeg haar aanvankelijk niet los en zij zichzelf ook niet. :')

En daarstraks in de auto gestapt en met een darm vol poep naar huis toe gescheurd, want jongens, wat moest ik nodig.

Ik trof bij thuiskomst nog wel een fles Red Label aan van een vriend van me, dus da's altijd welkom. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 10-02-2013 23:55:48 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 10 februari 2013 @ 23:52:43 #243
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122737737
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisterenavond en vandaag bij date geweest, wat goede quality time gehad en vanmiddag bleef ze met haar piercing in mijn eerder door haar bejubelde trui vasthaken, dus dat was weer een geniaal moment natuurlijk. Ik kreeg haar aanvankelijk niet los en zij zichzelf ook niet. :')

En daarstraks in de auto gestapt en met een darm vol poep naar huis to gescheurd, want jongens, wat moest ik nodig.

Ik trof bij thuiskomst nog wel een fles Red Label aan van een vriend van me, dus da's altijd welkom. 8-)
Klinkt goed, HJ! En bedankt voor de details :') :P
  zondag 10 februari 2013 @ 23:55:16 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122737824
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

En daarstraks in de auto gestapt en met een darm vol poep naar huis to gescheurd, want jongens, wat moest ik nodig.

Klinkt als een goed weekend :)

en beter ergens in vast blijven haken, dan achter iets hards blijven steken :X :P
  zondag 10 februari 2013 @ 23:56:00 #245
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122737851
Spezza, djiez, wat ben je toch ook een zeikwijf, bij de minste of geringste vraag jegens jou waar een klein puntje van kritiek in zou kunnen schuilen vat je het als mega-aanval op en ga je als verdedigingstactiek zelf lullig lopen doen. Je wordt er niet prettiger op zo als persoon.

Back on topic. Mijn date ging toch door, leuke vent, en er is gezoend! *spring*

Turnoff is echter dat hij 11 jaar ouder is en voorlopig nog met zijn ex in een huis woont. Hij lijkt best wel all over me. O jeetje, wat moet ik hier nu mee?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122738047
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:
Spezza, djiez, wat ben je toch ook een zeikwijf, bij de minste of geringste vraag jegens jou waar een klein puntje van kritiek in zou kunnen schuilen vat je het als mega-aanval op en ga je als verdedigingstactiek zelf lullig lopen doen. Je wordt er niet prettiger op zo als persoon.

Turnoff is echter dat hij 11 jaar ouder is en voorlopig nog met zijn ex in een huis woont. Hij lijkt best wel all over me. O jeetje, wat moet ik hier nu mee?
Vraag is hoe bezwaarlijk jij het vind dat hij wat ouder is dan jij. En heeft hij uitzicht op andere woonruimte op termijn?
  maandag 11 februari 2013 @ 00:03:28 #247
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122738129
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Andromache het volgende:

Well said! ^O^

Gezoend!! *O*
En verder, lijkt me niet makkelijk. Maar je hoeft er ook niet over een maand mee samen te wonen toch? Lekker rustig aan doen (hem dus ook een beetje afremmen, denk ik) en kijken hoe het loopt. :)

Btw, Paiq dude is alweer exit en heb 'm ook verteld waarom. Ik overweeg ook steeds sterker om Paiq in z'n geheel te gaan verlaten. Ik heb alleen maar dit soort gesprekken, ondanks dat ik wel moeite doe om het te draaien naar een interessanter gesprek. Enige dat ik lijk te treffen zijn mannen die helemaal niets zeggen (oke, doei :W ) of mannen die vasthouden aan hun lijstje standaardvragen (en daarbij geneigd zijn om bij ALLES eerst te reageren met "hahahaha").
  maandag 11 februari 2013 @ 00:05:41 #248
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122738226
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vraag is hoe bezwaarlijk jij het vind dat hij wat ouder is dan jij. En heeft hij uitzicht op andere woonruimte op termijn?
zolang het bij vrijblijvend daten blijft, is de leeftijd geen probleem. andere woonruimte is geen zicht op binnen het jaar, ex gaat wel tijdelijk een zomerhuisje betrekken. maar ik vind dit een bezwaarlijke situatie om serieus met iemand te gaan daten. we doen nog wel een keertje daten en dan moet ik maar verder kijken. want het is wel een heel leuke vent....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 11 februari 2013 @ 00:07:13 #249
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122738284
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:

[..]

zolang het bij vrijblijvend daten blijft, is de leeftijd geen probleem. andere woonruimte is geen zicht op binnen het jaar, ex gaat wel tijdelijk een zomerhuisje betrekken. maar ik vind dit een bezwaarlijke situatie om serieus met iemand te gaan daten. we doen nog wel een keertje daten en dan moet ik maar verder kijken. want het is wel een heel leuke vent....
Gewoon lekker zoenen en zien waar het schip strandt. Laat de rest maar aan hem over.
pi_122738617
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik dit ook nog best lastig zou vinden. Rationeel gezien zie ik dan beren op de weg, maar daarentegen, als je iemand echt leuk gaat vinden compenseert dat veel. Misschien wel teveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')