Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
en ja ik weet het, ik zal hier wel overkomen als een labiele josti.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.
nee, daar gaat het niet om.quote:
Het jezelf vooral gunnen, ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst maar even mn hoofd op orde krijgen ja.
je zit jezelf in de weg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, daar gaat het niet om.
Het gaat er meer om dat ik nu zo'n type ben.. maar goed. daar voor moet ik in een ander topic zijn.
Ik kom wel afentoe nog buurten hier hoor.
Nee, dan gooit Re er weer een slotje op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
IB4 patat/friet discussie. In limburg is het friet.
Neeee, in de kroeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dus Silenus heeft Joysa gehosseld in de trein?
Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dan hoort het ook niet in het topic thuis
Datemeetwhateververslag: Gezopen, frietjes gegeten & all you need is love kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijn
It happens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
It happens.Gewoon ff wachten en dan voor de tweede ronde gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon altijd met hand en voetwerk de vrouw eerst laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah SC heeft het boek niet gelezen!
Facebook mag dan geen dating site zijn, 't is wel een site waar je dates op kunt vindenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Andromache het volgende:
ik heb morgen een date met een Facebook/feestjekennis, dat is eigenlijk offtopic, maar ik meld het toch lekker. ruim drie maanden na het bewuste feestje heeft hij me dan toch gehosseld via Facebook. of ik hem. naja, eregns in het midden
ik heb mijn zusje bereid gevonden om mijn datingprofiel eens te checken. en als het deze maand verder niks wordt op E-matching, ga ik eens rondkijken op Pepper, plaatjes snuffelen, helemaal des Pinterests immers!
Ik wacht op de filmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah SC heeft het boek niet gelezen!
Gaat nog een zware tijd worden dusquote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is de wereld der datingsites. Welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |