ff tattas steke mt me niffiequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waar was je ik maakte me zorgen :S
Jij bent ook geil, alles is geil.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je een poll geil vindt is er wat mis met jou
En ik denk dat jij gewoon even je bek moet houdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent ook geil, alles is geil.
Wat gebeurt hier?
okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat er wat mis is met appelcake is geen staatsgeheim
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En ik denk dat jij gewoon even je bek moet houden
?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik vind die met dat kleine jochie met die berentrui leuker
picsquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik vind die met dat kleine jochie met die berentrui leuker
Ik post ok als het me niet boeit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als je alleen maar bijdraagt door ok te posten kun je wat mij part net zo goed een andere slowchat gaan zoeken![]()
post iets zinnigs of post niet bvd
Mijn hersens wat doe jequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef Taexon het volgende:
Yay kan kuiken piep nu helemaal op me keyboard
Klinkt nog wel kut maar dat komt wel
Je hebt weinig intresse dan want jij post hier meer ok's dan dat tong topics maaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik post ok als het me niet boeit.
okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt weinig intresse dan want jij post hier meer ok's dan dat tong topics maakt
oh die haha ja inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
even zoeken en dan krijg je hem via DM
Reageer dan niet meer op mijn posts svp.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee is vervelend
Tegen jou zeg ik niet snel ok hoor!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel als je niks zinnigers te melden hebt dat ok post dan niks
Ik mag doen wat ik wil, jij bent gewoon aan het topic verneukenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Reageer dan niet meer op mijn posts svp.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik niet snel ok hoor!
ja studeren als in leren of studeren als in naar een hogere school gaan?quote:
Wat voor hogere school?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja studeren als in leren of studeren als in naar een hogere school gaan?
Als het eerste: Nee
Als het tweede: dat doe ik al
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorgingquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doe je voor een opleiding proxie?
Is dat 1 opleiding?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorging
Okiiquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen het heeft met elkaar te maken
De mijne is ook niet heel moeilijk alleen management en financiering zijn lastige vakkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is mijn opleiding lekker simpel tegenover de jouwe![]()
Medewerker ICT
dus als je afgestudeerd bent kan je mijn cobra verzorgen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorging
Zolang je er maar wat van leert tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De mijne is ook niet heel moeilijk alleen management en financiering zijn lastige vakken
ja tuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus als je afgestudeerd bent kan je mijn cobra verzorgen?
Ach geeft nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh het ging om de naam![]()
Blond he![]()
Sorry
oke even kijken of mobiel nog aan gaatquote:
welke poll?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaa jij ook? Stem ook ff op Beyonce in App0ls poll.
gadverquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
ligt eraan wie er nog meer in staan.
ik moet nu eten, maar het is vieze rijst met van die kikkererwten en nog wat spul.
moe je eff bij mijn active topics kijken, en dan GC / Knapste vrouwelijke popster van nu by AppelCakequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
ik moet nu eten, maar het is vieze rijst met van die kikkererwten en nog wat spul.
Gewoon klikken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
welke poll?
godver nu heb ik op haar gestemdquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
godver nu heb ik op haar gestemd
op niemand.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
HAHAHA
Wie had je dan willlen stemmen?
Jaquote:
#toughlifequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef AppelCake het volgende:
Omg weer door een slet gevraagd.
En dit keer op FB
Zeg ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef AppelCake het volgende:
Omg weer door een slet gevraagd.
En dit keer op FB
Heeft me gisteravond een 10 minuten gekost en nu weer 10 minutenquote:
Nee nu krijg je de foto niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt mijn WA niemand hier heeft mijn WA ga DM'en ofzo.
oh mijn hemelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft me gisteravond een 10 minuten gekost en nu weer 10 minuten
Nu moet ik hem nog helemaal met het liedje mee kunnen spelen!
Ik trek lelijkerds aan!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Al zou je niet beter weten zou je denken het is een vent
i wanna see.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef AppelCake het volgende:
Eerst ginger en nu... even een bijnaam verzinnen. ;o
Ik ben groot, knap en slim.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast niet omdat je zelf zo knap bent
Gadverrrdamme, lelijke vmbo'ersquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groot, knap en slim.
Iedere lelijke vrouwelijke vmbo'er wil me.
ik wil je nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben groot, knap en slim.
Iedere lelijke vrouwelijke vmbo'er wil me.
Echt he. Allemaal van die moddervette benen, skinnyjeans en typhusgrote oorbellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De helft op het vmbo is toch te dik.
Alsnog wil ik je nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij zit niet meer op het vmbo en je bent niet lelijk.
Ze zitten zeker helemaal vol met energiedrink van binnen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt he. Allemaal van die moddervette benen, skinnyjeans en typhusgrote oorbellen.
Ik had ook een maand ban, dus zo moeilijk zou dat niet kunnen zijn geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel, ik ben de bedenker van jou succesvolste topic in maanden![]()
NU DM'en OKE!?
En sigarettenteer en sperrma van jonguns uit de 4vmbo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zitten zeker helemaal vol met energiedrink van binnen...
Ja of je scheert niet elke vmbo'er over 1 kamquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zitten zeker helemaal vol met energiedrink van binnen...
Ik heb het nu alleen over de dikkerds.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja of je scheert niet elke vmbo'er over 1 kam
Dan moet je slapenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef badschaap het volgende:
bleh echt oppeens moe als de tering
Ga slapen danquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef badschaap het volgende:
bleh echt oppeens moe als de tering
Gohquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het nu alleen over de dikkerds.
das ook geen leuke reactiequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het nu alleen over de dikkerds.
tsja eigen keuze hequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerst nog hw maken, daarna nog paar botjes bf 3 denk ;p
Ja het is wel waar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vooral de meiden op het vmbo zijn dik.
of dun dikke tietenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de jongens op vmbo zijn of boeren of gewoon dom.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
De jongens op havo zijn kneuzen, nog erger dan de studjes van vwo
Ik heb 2 dikke, maar die hebben een of andere ziekte en zijn echt superlief!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja het is wel waar.
Ik zit in 4vwo en er is geen enkel dik meisje in mn klas
Das ook wel waar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
De jongens op havo zijn kneuzen, nog erger dan de studjes van vwo
lekker kortzichtig welquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
de jongens op vmbo zijn of boeren of gewoon dom.
Ik ben intelligenter dan de gemiddelde havo'er maar ik deed vmbo en ik ben boertjequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
de jongens op vmbo zijn of boeren of gewoon dom.
Ahww ja dan is het wel leuk, maar ik heb echt schijt aan die dikke arrogante bitches die denken dat ze mooi zijn alleen omdat ze veel make-up op hebben, alles kopen wat iedereen koopt en op het vmbo zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb 2 dikke, maar die hebben een of andere ziekte en zijn echt superlief!
Ook met zo'n neuspiercings en alles.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahww ja dan is het wel leuk, maar ik heb echt schijt aan die dikke arrogante bitches die denken dat ze mooi zijn alleen omdat ze veel make-up op hebben, alles kopen wat iedereen koopt en op het vmbo zitten
Och echt gadverdammequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ook met zo'n neuspiercings en alles.![]()
ach hou toch opquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahww ja dan is het wel leuk, maar ik heb echt schijt aan die dikke arrogante bitches die denken dat ze mooi zijn alleen omdat ze veel make-up op hebben, alles kopen wat iedereen koopt en op het vmbo zitten
Niet op het VWO. Havo nog wel ns.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hou toch opje hebt die figuren overal
Ik zie ze hier op school niet hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hou toch opje hebt die figuren overal
vwo en ja die heb je ook zat op vwo, misschien niet op jouw school maar op genoeg scholen hoorquote:
Het ligt ook maar net aan het soort school, op mijn school zaten gewoon normale mensen maar ook wat overdreven "vmbo types" ja maar dat zegt nog niet dat iedereen van het vmbo zo is.quote:
Haha nee echt niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vwo en ja die heb je ook zat op vwo, misschien niet op jouw school maar op genoeg scholen hoor
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het ligt ook maar net aan het soort school, op mijn school zaten gewoon normale mensen maar ook wat overdreven "vmbo types" ja maar dat zegt nog niet dat iedereen van het vmbo zo is.
Ja, dik wel ja, maar niet naast het dik zijn ook nog eens asociaal, dom en ordinair.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien je bril opdoen voortaan?
je hebt genoeg dikke mensen op vwo zitten
Hier op havo geen een hoor!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.
want je hebt elke vmbo school, elke havo school en elke vwo school in heel Nederland bekeken neem ik aan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want je hebt elke vmbo school, elke havo school en elke vwo school in heel Nederland bekeken neem ik aan?
Hier (bijna) alleen maar echte Limburgers.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.
neuh het was een schatting.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wou al zeggen, baseer je die cijfers op de ligging van de sterren ofzo
Das lekker ka-u-t voor je oren danquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hier (bijna) alleen maar echte Limburgers.
Precies, de buurt speelt ook een grote rol in wat voor volk een school/niveau aantrekt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.
hoiquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedenavond lieve mensjes![]()
Dus, in bv. de Bijlmer zullen ook de minder sociale kinders wel af en toe op het VWO terecht komen, maar op een standaard school in een dorp/stad tussen 20.000 en 70.000 inwoners is het wel redelijk zoals ik beschrijf denk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies, de buurt speelt ook een grote rol in wat voor volk een school/niveau aantrekt.
Over de rest van Nederland kan je daar gewoon niks over zeggen.
Hoi Ellen Page's fan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedenavond lieve mensjes![]()
Ik negeer de suggesties dat de struisvogel leuker is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hoi
Je UI is ineens mooi, what happened?
Waarvoor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
Morgen 3 herkansingen en nog niets geleerd #YOLO
Oh..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
Morgen 3 herkansingen en nog niets geleerd #YOLO
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus, in bv. de Bijlmer zullen ook de minder sociale kinders wel af en toe op het VWO terecht komen, maar op een standaard school in een dorp/stad tussen 20.000 en 70.000 inwoners is het wel redelijk zoals ik beschrijf denk.
Miley staat boven Beyoncé.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu?
STEM BEYONCE.
VA anders maak jij eentje met knapste actrices
Ze zijn allemaal niet echt mijn typequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
Oja VA, Vote B. in het topic van Appel.
Roken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even buiten roken, zusje is thuis
Stem dan als troll op Nicki Minaj.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt mijn type
Ik heb anders niks tegen dat nieuwe kapsel van Miley, niet gek hoor eerlijk gezegdquote:
sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.
Kies dan de knapste, Beyonce.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt mijn type
Net als iedereenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Stem dan als troll op Nicki Minaj.
het meeste vmbovolkquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
sorry![]()
ik scheer niet alle mensen over een kam, maar kom op, een slimmerd als jij ziet toch ook wel dat het volk op het vmbo over het algemeen asocialer, ordinairder en dikker is dan vwo-volk.
enneuh niks ten nadele van vmbo'ers hoor, zitten echt hele toffe mensen bij enzo iedereen heeft genoeg pluspunten om allemaal tot een evenveel aantal pluspunten te komen
Nananana die is er niet. of wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als iedereen
Nee dan steek ik in mijn eigen hart.
Ik ga voor Avril Lavigne
Ik was vroeger fan van haar. :$quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als iedereen
Nee dan steek ik in mijn eigen hart.
Ik ga voor Avril Lavigne
Iedere groep heeft zijn pareltjesquote:
Echt nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft me gisteravond een 10 minuten gekost en nu weer 10 minuten
Nu moet ik hem nog helemaal met het liedje mee kunnen spelen!
ik heb zowel op het vmbo als havo gezeten, en omg op het vmbo zijn ze echt niet de slimste xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.
Geef ik je gelijk in, het heeft ook puur met de mentaliteit van de mensen te maken want een vmbo'er kan ook nog best slim overkomen als diegene maar wil maar vaak mist dat gebrek aan motivatie bij die mensenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
sorry![]()
ik scheer niet alle mensen over een kam, maar kom op, een slimmerd als jij ziet toch ook wel dat het volk op het vmbo over het algemeen asocialer, ordinairder en dikker is dan vwo-volk.
enneuh niks ten nadele van vmbo'ers hoor, zitten echt hele toffe mensen bij enzo iedereen heeft genoeg pluspunten om allemaal tot een evenveel aantal pluspunten te komen
Heel veel lijken ook gewoon echt alsof ze zich dom willlen voordoen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, het heeft ook puur met de mentaliteit van de mensen te maken want een vmbo'er kan ook nog best slim overkomen als diegene maar wil maar vaak mist dat gebrek aan motivatie bij die mensen
Jep. Vwo is op een hele andere manier klote.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedere groep heeft zijn pareltjes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stagiairs bij de AH die doen alsof ik geniaal ben omdat HBO
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me voor sommige vmbo'ers echt schaam en dan denk waarom moest ik ook alweer dat niveau doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel veel lijken ook gewoon echt alsof ze zich dom willlen voordoen.
Zo reed in eens met een vmbo-meisje in de auto over een brug, over een kanaal.
Gaat ze vragen: 'Is dit de Ijssel???'
Zo speciaal is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stagiairs bij de AH die doen alsof ik geniaal ben omdat HBO
Dat waren ooit mijn vrienden toen ik op het gymnasium zatquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep. Vwo is op een hele andere manier klote.
de Lodewijck en Frederik gymnasiumtypes van de hockey die meteen vragen hoeveel je 'pappie' verdient_!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat is stereotype VWO, waar minder van klopt dan het stereotype vmbo.
Zijn de zelfde types die willen weten of ik weet wat een ''barkie'' en een ''doezo'' zijnquote:
Verschrikkelijk volkquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat waren ooit mijn vrienden toen ik op het gymnasium zat
Maar die kotsten mij uit afgelopen jaar en als ik ze nu zie rondlopen ben ik eigenlijk wel blij
ahwquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me voor sommige vmbo'ers echt schaam en dan denk waarom moest ik ook alweer dat niveau doen
Ik werd altijd nerd genoemd omdat ik zonder er moeite voor te doen een 7 of hoger haaldequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ahw![]()
Lijkt me wel tof om als jou als coole vmbo'er ertussen te zitten, voel je je igg een stuk beter dan de rest dan als je tussen alle superieure VWO\ers moet zitte
Je bent pas een nerd als je dan keihard gaat zitten blokken voor een 10quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik werd altijd nerd genoemd omdat ik zonder er moeite voor te doen een 7 of hoger haalde
Maar ik voelde me iniedergeval niet minderwaardig nee
hij ging stuk om b. als bodybuilder, niet om jouw fotoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee meer wie dat had gedaan... is 2-3 maanden terug ofzo
ik hield me altijd maar voor dat ze jaloers warenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je dan keihard gaat zitten blokken voor een 10
Zijn ze eigenlijk ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hield me altijd maar voor dat ze jaloers waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
een watquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de zelfde types die willen weten of ik weet wat een ''barkie'' en een ''doezo'' zijn
Als ik een 10 wil halen ga ik er wel voor werken ja. Als ik niet werk haal ik altijd maar zeuvensquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent pas een nerd als je dan keihard gaat zitten blokken voor een 10
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk ookAch op 4en trots zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je echt dieptriest imoTax wil tetten :)!
Queen B(odybuilder)quote:
100 euro en 1000 euroquote:
Je moet toch havo doen om politieagent te worden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
Niveau heeft mij nooit geboeid... als ik zou willen had ik ook wel Havo kunnen doen, maar gezien de banen die mij interesseren heeft dat gewoon geen/weinig nut gehad
Heb gelukkig ook nooit hoeven leren en bende... alleen soms voor natuurkunde
Enigste nadeel is dat er op veel VMBO scholen gewoon heel slecht les word gegeven.. zoals mijn schoolen dat is op best veel punten wel te merken
Ik ben er wel trots op als ik een 2 haal of zo. Ik bedoel, dat is echt moeilijk. Dan heb je gewoon alles foutquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach op 4en trots zijn
Dan ben je echt dieptriest imo
Ja op mijn school werd ook niet geweldig les gegeven, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik eigenlijk nooit echt op zat te lettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
Niveau heeft mij nooit geboeid... als ik zou willen had ik ook wel Havo kunnen doen, maar gezien de banen die mij interesseren heeft dat gewoon geen/weinig nut gehad
Heb gelukkig ook nooit hoeven leren en bende... alleen soms voor natuurkunde
Enigste nadeel is dat er op veel VMBO scholen gewoon heel slecht les word gegeven.. zoals mijn schoolen dat is op best veel punten wel te merken
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je moet toch havo doen om politieagent te worden?
oh wist ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
100 euro en 1000 euroIk ben dan geen straatturk integenstelling tot hun
AbendLekker gewerkt?
HAVO en dan naar HBO, dan kom je achter een bureau te zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je moet toch havo doen om politieagent te worden?
Havoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAVO en dan naar HBO, dan kom je achter een bureau te zitten
Straatwerk is echt MBO niveau
Een meisje in mijn huidige klas had 2 weken geleerd voor een managementtoets en haalde een 2,2quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben er wel trots op als ik een 2 haal of zo. Ik bedoel, dat is echt moeilijk. Dan heb je gewoon alles fout
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doeiquote:
Waar verdien je het meeste mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook eerst nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wist ik niet
Ja hoorweer gehaast voordat de kassa's eruit gingen, maar was op tijd gelukkig
jij?
Ik vind het altijd triest als mensen gaan huilen om een cijferquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een meisje in mijn huidige klas had 2 weken geleerd voor een managementtoets en haalde een 2,2
Ik leerde 10 minuten en had een 8
Dat vond ik best zielig voor haarze moest huilen
Doe eens een gokquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee?
Doet je teamleider zo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook eerst niet
Beetje apart, teamleider zat me de hele tijd op de hielen, laat mij mijn werk doen ofzo
''Ja isj toch eerste kir dat jij werkt als groenteman G''
''Doe ik al een jaar, ik weet wat ik doe, gek''
''Wat doe jij vrolijk wollah''_____
Natuurlijk de HBO functie's, maar ik vind plezier in me werk echt veel belangrijker dan alleen het loonquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waar verdien je het meeste mee?
Leuk om mensen aan te houden hoor..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Natuurlijk de HBO functie's, maar ik vind plezier in me werk echt veel belangrijker dan alleen het loon
In mijn examenjaar had ik voor het laatste SE een goede onvoldoende voor scheikunde, dus het zag er in totaal best slecht uit. Was toen wel echt flink pissed hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd triest als mensen gaan huilen om een cijferDan heb je gewoon een zorgeloos leven zeg
Als je al kan huilen om een onvoldoende.
Mja kan het me ergens wel voorstellen als het je examenjaar is en je hebt niet hoger dan een 5 gehaald voor managementquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd triest als mensen gaan huilen om een cijferDan heb je gewoon een zorgeloos leven zeg
Als je al kan huilen om een onvoldoende.
Hij vliegt er over een maand uit maar dat weet hij nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mja huilenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In mijn examenjaar had ik voor het laatste SE een goede onvoldoende voor scheikunde, dus het zag er in totaal best slecht uit. Was toen wel echt flink pissed hoor
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vliegt er over een maand uit maar dat weet hij nog niet
KutturkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is zielig
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Denken dat dat het enige is wat je doetquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leuk om mensen aan te houden hoor..
Die keer maar 1 en mijn mondeling Nederlands was een 1 want ik was iets vergeten mee te nemen, voegde wel wat toe aan de frustratiequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja huilen
En SE's zijn wel herkansbaar op zich.
Moet hij maar niet stelen van zijn eigen werkquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die keer maar 1 en mijn mondeling Nederlands was een 1 want ik was iets vergeten mee te nemen, voegde wel wat toe aan de frustratie
Wat doe je dan nog meer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denken dat dat het enigste is wat je doet____!
Leer even wat een baan inhoud voordat je met zulke dingen komt
oh ja dan vraag je eromquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet hij maar niet stelen van zijn eigen werk
Moet ook een maand vantevoren, dus zal hij een deze dagen horen, weet de precieze datum nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dan vraag je erom
maar ze kunnen het best zeggen tegen hem
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leuk om mensen aan te houden hoor..
Ja ik ook, gaat te verquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
VA ik ben echt verslaafd aan thrift shop
Ik ook en normaal haat ik dat soort hitjes. Maar deze mag ik gewoon omdat deze coel is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook, gaat te ver
ooh okee, anders is het wel naar voor hem.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ook een maand vantevoren, dus zal hij een deze dagen horen, weet de precieze datum niet
Ik blijf maar op repeat drukken. En soms Love Is All I Got tussendoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook, gaat te ver
quote:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=QK8mJJJvaesquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik blijf maar op repeat drukken. En soms Love Is All I Got tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |