okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt weinig intresse dan want jij post hier meer ok's dan dat tong topics maakt
oh die haha ja inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
even zoeken en dan krijg je hem via DM
Reageer dan niet meer op mijn posts svp.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee is vervelend
Tegen jou zeg ik niet snel ok hoor!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel als je niks zinnigers te melden hebt dat ok post dan niks
Ik mag doen wat ik wil, jij bent gewoon aan het topic verneukenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Reageer dan niet meer op mijn posts svp.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik niet snel ok hoor!
ja studeren als in leren of studeren als in naar een hogere school gaan?quote:
Wat voor hogere school?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja studeren als in leren of studeren als in naar een hogere school gaan?
Als het eerste: Nee
Als het tweede: dat doe ik al
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorgingquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doe je voor een opleiding proxie?
Is dat 1 opleiding?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mbo niveau 3 winkelmedewerker/management/dierverzorging
Okiiquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen het heeft met elkaar te maken
De mijne is ook niet heel moeilijk alleen management en financiering zijn lastige vakkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is mijn opleiding lekker simpel tegenover de jouwe![]()
Medewerker ICT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |