ach hou toch opquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahww ja dan is het wel leuk, maar ik heb echt schijt aan die dikke arrogante bitches die denken dat ze mooi zijn alleen omdat ze veel make-up op hebben, alles kopen wat iedereen koopt en op het vmbo zitten
Niet op het VWO. Havo nog wel ns.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hou toch opje hebt die figuren overal
Ik zie ze hier op school niet hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hou toch opje hebt die figuren overal
vwo en ja die heb je ook zat op vwo, misschien niet op jouw school maar op genoeg scholen hoorquote:
Het ligt ook maar net aan het soort school, op mijn school zaten gewoon normale mensen maar ook wat overdreven "vmbo types" ja maar dat zegt nog niet dat iedereen van het vmbo zo is.quote:
Haha nee echt niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vwo en ja die heb je ook zat op vwo, misschien niet op jouw school maar op genoeg scholen hoor
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het ligt ook maar net aan het soort school, op mijn school zaten gewoon normale mensen maar ook wat overdreven "vmbo types" ja maar dat zegt nog niet dat iedereen van het vmbo zo is.
Ja, dik wel ja, maar niet naast het dik zijn ook nog eens asociaal, dom en ordinair.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien je bril opdoen voortaan?
je hebt genoeg dikke mensen op vwo zitten
Hier op havo geen een hoor!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.
want je hebt elke vmbo school, elke havo school en elke vwo school in heel Nederland bekeken neem ik aan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen van het vmbo is zo, maar je vind dat soort mensen wel op het vmbo/havo en niet op het vwo. 1/200 vwo'ers zal wel zo zijn terwijl 1/4 vmbo'ers zo zijn en 1/20 havo'ers.
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want je hebt elke vmbo school, elke havo school en elke vwo school in heel Nederland bekeken neem ik aan?
Hier (bijna) alleen maar echte Limburgers.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.
neuh het was een schatting.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wou al zeggen, baseer je die cijfers op de ligging van de sterren ofzo
Das lekker ka-u-t voor je oren danquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hier (bijna) alleen maar echte Limburgers.
Precies, de buurt speelt ook een grote rol in wat voor volk een school/niveau aantrekt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. En die school staat in een redelijk gemixte omgeving, met boeren, kakkers, negers, marokkanen, turken en familiegezinnetjes met een pa ma en 2 kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |