het meeste vmbovolkquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
sorry![]()
ik scheer niet alle mensen over een kam, maar kom op, een slimmerd als jij ziet toch ook wel dat het volk op het vmbo over het algemeen asocialer, ordinairder en dikker is dan vwo-volk.
enneuh niks ten nadele van vmbo'ers hoor, zitten echt hele toffe mensen bij enzo iedereen heeft genoeg pluspunten om allemaal tot een evenveel aantal pluspunten te komen
Nananana die is er niet. of wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als iedereen
Nee dan steek ik in mijn eigen hart.
Ik ga voor Avril Lavigne
Ik was vroeger fan van haar. :$quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als iedereen
Nee dan steek ik in mijn eigen hart.
Ik ga voor Avril Lavigne
Iedere groep heeft zijn pareltjesquote:
Echt nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft me gisteravond een 10 minuten gekost en nu weer 10 minuten
Nu moet ik hem nog helemaal met het liedje mee kunnen spelen!
ik heb zowel op het vmbo als havo gezeten, en omg op het vmbo zijn ze echt niet de slimste xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.
Geef ik je gelijk in, het heeft ook puur met de mentaliteit van de mensen te maken want een vmbo'er kan ook nog best slim overkomen als diegene maar wil maar vaak mist dat gebrek aan motivatie bij die mensenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
sorry![]()
ik scheer niet alle mensen over een kam, maar kom op, een slimmerd als jij ziet toch ook wel dat het volk op het vmbo over het algemeen asocialer, ordinairder en dikker is dan vwo-volk.
enneuh niks ten nadele van vmbo'ers hoor, zitten echt hele toffe mensen bij enzo iedereen heeft genoeg pluspunten om allemaal tot een evenveel aantal pluspunten te komen
Heel veel lijken ook gewoon echt alsof ze zich dom willlen voordoen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, het heeft ook puur met de mentaliteit van de mensen te maken want een vmbo'er kan ook nog best slim overkomen als diegene maar wil maar vaak mist dat gebrek aan motivatie bij die mensen
Jep. Vwo is op een hele andere manier klote.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedere groep heeft zijn pareltjes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stagiairs bij de AH die doen alsof ik geniaal ben omdat HBO
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me voor sommige vmbo'ers echt schaam en dan denk waarom moest ik ook alweer dat niveau doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel veel lijken ook gewoon echt alsof ze zich dom willlen voordoen.
Zo reed in eens met een vmbo-meisje in de auto over een brug, over een kanaal.
Gaat ze vragen: 'Is dit de Ijssel???'
Zo speciaal is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stagiairs bij de AH die doen alsof ik geniaal ben omdat HBO
Dat waren ooit mijn vrienden toen ik op het gymnasium zatquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep. Vwo is op een hele andere manier klote.
de Lodewijck en Frederik gymnasiumtypes van de hockey die meteen vragen hoeveel je 'pappie' verdient_!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat is stereotype VWO, waar minder van klopt dan het stereotype vmbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |