hoiquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedenavond lieve mensjes![]()
Dus, in bv. de Bijlmer zullen ook de minder sociale kinders wel af en toe op het VWO terecht komen, maar op een standaard school in een dorp/stad tussen 20.000 en 70.000 inwoners is het wel redelijk zoals ik beschrijf denk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies, de buurt speelt ook een grote rol in wat voor volk een school/niveau aantrekt.
Over de rest van Nederland kan je daar gewoon niks over zeggen.
Hoi Ellen Page's fan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedenavond lieve mensjes![]()
Ik negeer de suggesties dat de struisvogel leuker is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hoi
Je UI is ineens mooi, what happened?
Waarvoor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
Morgen 3 herkansingen en nog niets geleerd #YOLO
Oh..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
Morgen 3 herkansingen en nog niets geleerd #YOLO
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus, in bv. de Bijlmer zullen ook de minder sociale kinders wel af en toe op het VWO terecht komen, maar op een standaard school in een dorp/stad tussen 20.000 en 70.000 inwoners is het wel redelijk zoals ik beschrijf denk.
Miley staat boven Beyoncé.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu?
STEM BEYONCE.
VA anders maak jij eentje met knapste actrices
Ze zijn allemaal niet echt mijn typequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
Oja VA, Vote B. in het topic van Appel.
Roken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even buiten roken, zusje is thuis
Stem dan als troll op Nicki Minaj.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt mijn type
Ik heb anders niks tegen dat nieuwe kapsel van Miley, niet gek hoor eerlijk gezegdquote:
sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je niet elke vmbo school een voor een hebt bezocht en je dan je argument kunt bevestigen met bewijzen, voor nu scheer je alleen mensen over 1 kam.
Kies dan de knapste, Beyonce.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt mijn type
Net als iedereenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Stem dan als troll op Nicki Minaj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |